Personal

PERSONAL / You probably didn't know #10

2/19/2014 Pixels By Emilia 24 Comments

Nederlands: Vandaag heb ik weer eens een 'You probably didn't know' voor jullie! Dit is alweer de tiende editie, dat betekent dus dat ik al 50 feitjes over mezelf heb opgesomd! Het wordt steeds moeilijker om vijf random feitjes op een rijtje te zetten, maar ik vind het wel altijd grappig om te doen. Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden om te lezen.

English: Today I made a new 'You probably didn't know'! This is the 10th edition, which means I've already told you guys 50 facts about me. Quite a lot! I gets harder and harder to come up with five new facts every time, but it's actually fun to write these articles. I hope you like reading them as well!

Nederlands:

1. Ik volg nooit sport op tv. Ook niet nu de Olympische Spelen zijn. Kunstschaatsen en snowboarden vind ik op zich nog wel leuk om te zien, maar echt volgen doe ik het niet.
2. Ik ben enorm slecht in dingen weggooien (dat is waarschijnlijk ook de reden dat mijn kamer altijd rommelig is). Ik ben vaak bang dat ik spijt krijg als ik iets wegdoe.
3. Online shoppen vind ik fijner dan naar de stad gaan. Ik vind het heel gezellig om te shoppen met vriendinnen of mama, maar als ik écht iets specifieks nodig heb, kijk ik liever eerst online. Op het internet kan je gewoon veel makkelijker zoeken naar wat je nodig hebt.
4. Ik heb nooit gaatjes in mijn gebit en ik ga eigenlijk ook nooit meer naar de tandarts.
5. Lezen is echt een hobby van me en als ik een leuk boek heb, kan ik het heel moeilijk wegleggen. Soms zit ik zó in het verhaal, dat ik de hele nacht opblijf om het uit te lezen.

English:

1. I never watch sports on TV. I don't even put the TV on for the Olympics. I do like figure skating and snowboarding, but I don't really follow anything and I don't have a favorite team.
2. I am really bad at throwing things away (which is probably the reason my room is such a mess). I always think I'd regret throwing away something afterwards.
3. I like online shopping better than going to real stores. I mean, I love to go shopping with my friends or mum, but when I'm searching for something specific, I prefer searching for it online. It's just so much easier and faster to search online.
4. I never have cavities and I actually never go to see a dentist.
5. Reading is one of my favorite hobbies and when I find a great book, it's really hard for me to stop reading. Sometimes I stay up all night just to finish the story.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

24 opmerkingen:

  1. Aah super super leuk om te lezen! En afstand nemen van spulletjes of producten blijft lastig, want stel... maar af en toe is ruimte maken ook wel even lekker <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk om te lezen! Ik volg verder ook geen sport en olympische spelen hoor haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat van dat weggooien snap ik volledig hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sommige dingen zijn heel herkenbaar! Vooral het niks kunnen weggooien en verslaafd zijn aan lezen.. hih :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. IK heb eigenlijk ook nog nooit gaatjes gehad, maar ga toch wel naar de tandarts toe en sport volg ik ook totaal niet, ik hoor het wel van andere haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Omijngod nummer 3 heb ik ook zo erg, ik vind het gewoon raar om hier in mijn "eigen" stad te shoppen en letterlijk geld uit te geven. Ik bestel dan alles online. Als ik in Amsterdam ben vind ik het dan wel weer fijn om het gewoon in de winkel te kopen, weird me!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou van mensen die de hele nacht opblijven om een boek uit te lezen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te lezen! Ik had ook wel gewild dat ik het leuk zou vinden om boeken te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk dit om te lezen! En dat van wanneer je een goed boek leest is heel herkenbaar! Vanwege de drukte met school, werk en sport kom ik eigenlijk tijd te kort om te kunnen lezen en dus doe ik het eigenlijk alleen nog in de zomervakantie. Wanneer ik namelijk wel tijd heb doe ik liever iets leuks met vriendinnen of kijk ik languit op de bank een film of een serie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha ik dacht dat ik de enige was die geen sport kijkt op tv!
    leuk om te lezen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit vind ik altijd leuk om te lezen :D. Ik heb ook nooit gaatjes, hoera :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nr 1 en 2 daar heb ik ook last van! Haha leuk om deze feitjes te lezen :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om te lezen! Ik kijk ook echt nooit sport op tv. Oke, alleen het EK of WK, maar daar blijft het dan ook echt bij, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik shop ook veeel liever online dan in RL XD

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om te lezen. Ik herken vooral het punt van het lezen heel erg, ik vind het ook heel moeilijk om een goed boek weg te leggen. Ik heb ook bijna niets van de winterspelen gezien, ik vind de zomerspelen veel leuker om te kijken eigenlijk. En hoera, we hebben allebei nog nooit een gaatje gehad! Alleen ben ik vrijdag nog bij de tandarts geweest om het te laten checken en jij niet haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Liever online shoppen, daar herken ik me wel in! Het kost minder moeite en 't is gewoon fijn. Nu moet je alleen nog online boodschappen kunnen doen, dat lijkt me heerlijk, haha. Oeh en nog nooit een gaatje? Wat goed! :")

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.