Happy,

PERSONAL / Happy thoughts #3

2/12/2014 Pixels By Emilia 17 Comments


Nederlands: Herinneren jullie je nog dat ik vroeger wel eens een 'happy thoughts' maakte op mijn blog? Dat waren artikeltjes waarin ik allerlei dingen opsomde waarvan ik op dat moment heel vrolijk werd. De laatste keer dat ik zo'n stukje schreef, was in april vorig jaar, dus het werd wel weer tijd om een nieuw lijstje te maken. Hopelijk worden jullie er net zo vrolijk van als ik!

English: Do you remember the 'happy thoughts' I wrote a while back? 'Happy thoughts' were articles in which I shared the things that made me feel extremely happy. Last time I wrote one of those articles was in April last year, so it was about to be time to make a new one! I'll write the article in Dutch, but you can use the translator to translate the text to your own language.


Bovenaan mijn lijstje staat onze aanloopkat. Zoals jullie misschien wel weten, is het mijn droom om een kat uit het asiel te adopteren, maar zolang ik thuis woon, kan dat nog even niet. (Mijn vader is namelijk allergisch voor katten.) Maar... voor elk probleem is er een oplossing! In dit geval is dat de 'aanloopkat', een kat die elke dag bij ons langskomt. Zo schattig! Als we 's ochtends de gordijnen opendoen, zit ze meestal al voor het raam te wachten tot we haar binnenlaten. Ik vind het zo leuk dat we op deze manier toch een beetje een kat hebben!


Waar ik ook heel vrolijk van word, is dat ik mijn propedeuse heb gehaald (feestje!), dat alle tentamens voorbij zijn (afgelopen vrijdag had ik de laatste), dat de cijfers die ik tot nu toe heb gekregen allemaal voldoendes zijn en dat ik deze module weer les heb binnen mijn eigen opleiding. Vorige module volgde ik namelijk een minor buiten mijn opleiding en al was dat ontzettend interessant, vind ik het ook wel weer leuk om nu met mijn echte studie bezig te zijn.


Van koken en bakken word ik ook heel blij. Ik probeer steeds vaker nieuwe recepten uit en ik vind het altijd heel leuk als het dan net zo lekker wordt als het eruitziet op de plaatjes in het kookboek! Afgelopen week bakte ik veganburgers en die smaakten zo lekker, dat ik er een stukje over zal schrijven op mijn blog. Stay tuned!


Misschien heel voor de hand liggend, maar ik word ook heel gelukkig van alle leuke mensen om me heen. In een artikeltje van afgelopen week liet ik jullie de foto's zien die ik mocht uitprinten van Printic en die heb ik nu in mijn kamer opgehangen. Ik heb allemaal foto's uitgekozen met mijn vriendinnen, m'n vriend en met familie en er zitten zoveel leuke herinneringen achter die foto's. Ik word helemaal happy als ik ernaar kijk!


Waar ik ook altijd heel blij van word, is als er een liedje op de radio komt waar ik helemaal fan van ben. De laatste tijd heb ik superveel geluisterd naar de cd van James Blunt die ik kreeg op het event van Mexx en die nummers komen nu ook vaak op de radio. Net als 'Counting stars' van OneRepublic. Dat is ook één van mijn lievelingsnummers op het moment en ik word elke keer vrolijk als het op de radio wordt gedraaid.

Waar word jij vrolijk van?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

17 opmerkingen:

  1. Erg herkenbaar! En gefeliciteerd met je propedeuse!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je propedeuse. Wat een leuke - en blije post! Ik word erg blij van mijn twee katten, een wandeling in het zonnetje en lekker eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk artikel! Gefeliciteerd dat je je propedeuse hebt behaald :). En wat grappig zo'n inloopkat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk vrolijk artikel! Gefeliciteerd met je propedeuse, super!!! :D En leuk zeg zo'n aanloopkat, super schattig en leuk dat je op deze manier toch een soort kat hebt hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wohooo gefeliciteerd met je P lieverd! Méga trots op je en wat een fijn feelgood artikel, ben echt heel blij voor je <3 En wat zijn die foto's toch geweldig geworden, echt mooi om te zien ! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne dingen waar je zo blij van word! Gefeliciteerd met je P. Ik word ook superblij van het liedje counting stars.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk artikel, mooie foto's ook erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De aanloopkat is liefff! heeft ie al een naam? :D En gefeliciteerd poepie met je propedeuse, dik verdiend <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je propedeuse meid! Trots op je! Hihi kom maar gauw langs heb hier ook een hele 'lieve' kat voor je :P

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke foto's en hele leuke post! Die kat is zoo cute haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!!! Mooie foto's heb je gemaakt en een lieve kat heb je

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je propedeuse! Die foto's zien er echt zo leuk en vrolijk uit. Ik moet ook nog steeds een fotocollage maken maar het komt er nooit van, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het zo schattig dat die kat altijd aan komt lopen, zo heb je inderdaad echt net een kat :D Maar stiekem vind ik een van de leukste dingen ook dat als mijn kat 's avonds klaar is met achter balletjes en propjes aanrennen.. dat hij dan moe is en aan mijn voeteneind gaat liggen. Dan weet ik dat ie moe is haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Noo vergeet ik je alsnog te feliciteren met je propedeuse! Al had ik dat ook al op Twitter gedaan, maar gewoon nog een keer! ;-)

      Verwijderen
  14. Wat een fijne dingen, en alsnog heel erg gefeliciteerd met het behalen van je Propedeuse!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk om te lezen! Word er helemaal happy van! With love ♥ S.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.