Fashion,

OUTFITS / Lately #5

2/13/2014 Pixels By Emilia 18 Comments

Outfit / First of 2014
Outfit / Checkered jacket
Outfit / Favorite scarf
Nederlands: Tijd voor een nieuwe 'Lately'! Het artikel waarin ik drie outfits die ik de afgelopen tijd heb gedragen op een rijtje zet. Twee outfits met mijn donkerblauwe lievelingswinterjas en eentje met mijn geruite jasje. Welke outfit is jouw favoriet? Ik ben benieuwd!
Trouwens, ik twijfel of ik weer eens wat anders met mijn haar wil doen. Vooral op de onderste foto's vind ik het er ontzettend futloos en saai uitzien, niet zo mooi. Ik weet alleen niet zo goed wat me beter zou staan. Als iemand een leuk idee heeft, let me know!

English: Time for another 'Lately'! The article in which I show you three outfits that I've been wearing lately. This time you see two outfits with my favorite dark blue winter coat and one look with my new checkered jacket. Which outfit do you like best? Let me know!
By the way, I'm thinking of doing something different with my hair. I think it looks quite boring, especially in the last two pictures. The problem is, I have no idea what kind of hairdo would look better on me. So, if someone has a nice idea, tell me!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

18 opmerkingen:

  1. Die tweede outfit is mooi! Ik wilde dat jasje ook heel graag dus erg leuk!

    xoxo Mireille
    dresslikemi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Best wel verschillende outfits, maar heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een beauty ben je! Onwijs mooie outfits en te gek gecombineerd. De eerste is zo fantastisch, ik vind het altijd super om naar je outfit foto's te kijken Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat rode Burberry Britt achtige jasje echt zo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie meid!!! Ik vind outfit 1 super bij je staan. echt classy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De sjaal die je in de eerste outfit om heb is echt prachtig! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn favoriet is zeker de middelste, die jas is echt ge-wel-dig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Allemaal heel erg mooi! De eerste is mijn favoriet (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe kan ik nou kiezen! Je bent een mooie meid, staat ook altijd goed op foto's! Maar je haar, misschien iets meer lagen voor volume? Dan hou je het ook nog een beetje veilig. Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie outfits! Vooral de eerste vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.