Fashion,

OUTFIT / Old coat

2/23/2014 Pixels By Emilia 38 Comments


Nederlands: Van de week vertelde ik jullie nog dat ik enorm slecht ben in dingen weggooien en vrijdag bleek dat dat eigenlijk helemaal niet zo'n slechte eigenschap is. Ik was donderdag namelijk zó natgeregend op de fiets, dat mijn winterjas de dag erna nog steeds niet was opgedroogd. Toen vond ik aan de kapstok ineens deze jas, die ik kocht toen ik in 4vwo zat. Dat is zo'n 5 jaar geleden! Ik ben blij dat ik de jas al die tijd heb bewaard, want ik vind het nog steeds een leuk ding. Ik combineerde hem met een dikke coltrui en mijn regenlaarsjes (voor het geval ik weer in zo'n regenbui terecht zou komen...).
Heb jij ook van die oude kledingstukken die je nog steeds wel eens draagt?

English: Last week I told you guys that I'm really bad at throwing things away and last Friday that turned out to be no bad habit at all. On Thursday I cycled home from school when it started raining so badly that I was all soaked when I finally got home. The coat I wore that day didn't dry quickly, the day after it was still soaked, so I needed another winter coat. That's when I found this coat at the hallstand. I bought it like 5 years ago and although I don't wear it a lot anymore, I still kinda like it. I combined it with a big turtle neck sweater and my rubber boots (just in case it would start raining again...).
Do you also have such old items that you still wear every now and then?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

38 opmerkingen:

  1. Wauw, leuke foto's :-) Ik vind de jas erg leuk; iets dat je nu ook heel veel gaat zien! Heb je je coltrui er overheen gedaan (bij de mouwen)? Dat vind ik zo'n leuk detail!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt inderdaad, leuk dat het je opvalt! Dankjewel! :)

      Verwijderen
  2. Ook al is 'ie wat ouder toch is het echt een ontzettend leuke jas zeg! Bewaren is dus helemaal zo slecht nog niet hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooi jas, staat je super leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt een leuke jas! En ik vind je laarsjes ook mooi :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw heel mooi gestyled en leuke jas! Staat je super Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een prachtige jas, geweldig! Je laarsjes zijn ook echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jazeker, ik heb nog dingen van toen ik 14 was! (11 jaar dus.. ahem) Maar het oudste wat ik eigenlijk nog steeds met veel plezier bijna elke dag draag (wanneer het weer het toe laat) is een nepleren biker jasje van Replay, uit 2004 :) Mooi vind ik dat, heb je toch je geld goed uitgegeven, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, dat is écht lang geleden! Wat leuk, dat was dan echt een ontzettend goede aankoop!

      Verwijderen
  8. Superleuke outfit! Je bent echt een mooi meisje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit soort items vind ik echt tijdloos! ik heb nog zeker een aantal jurkjes, jassen en schoenen die al een aantal jaar oud zijn maar die ik nog steeds met heel veel plezier draag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwie, staat inderdaad erg leuk! Ik heb met mezelf ook afgesproken dingen niet weg te gooien, tenzij ze echt kapot zijn. Wie weet kom ik over een paar jaar weer wat leuks tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige outfit, heel mooi gecombineerd zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je jas echt echt mooi en zeker de combinatie met je trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent prachtig <3. En je outfits zijn altijd zo mooi classy!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. It looks comfy :) And great clothes should never leave the wardrobe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad een mooie jas zeg! Goed dat je hem bewaard hebt. Ik denk soms 'hee, ik wil wel graag die trui of dat rokje aan', blijkt dat ik hem al heb weggedaan.. Bewaren is dus inderdaad zo verkeerd nog niet! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke jas! Ik heb heel veel dingen die ik al jaren draag. Probeer hier ook bewuster mee bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, hij is echt superleuk! Ik heb inderdaad ook dingen die ik na jaren nog steeds draag, en ik ontdekte laatst ook een jasje weer wat ik zo'n 6 jaar niet heb gedragen!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is echt een super leuke jas, wat een geluk dat je 'm nog niet weggegooid had!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh die jas is prachtig! Maar goed dat je 'm hebt bewaard! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Uh je komt er toch niet na vijf jaar pas achter dat je deze jas nog had?!?! Best dramatisch hoor hihi, maar wel een geluk zeg, want wat is je jas gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke outfit Emilia:) altijd een tijdloze jas en laarsjes in je garderobe. Eindeloos combineer plezier. Oh! Ik ben ook zo slecht in oude kleding weggooien. Altijd denk ik, wellicht ga ik het nog een keer mooi vinden:)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Echt heel leuk zo'n oude vondst die er nog harstikke mooi uitziet! In combinatie met de coltrui is het heel leuk en hoef je ook geen sjaal meer om! Jammer genoeg heb ik niet een oude mooie vondst in mijn kast liggen :(

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.