Fashion,

OUTFIT / Checkered jacket

2/06/2014 Pixels By Emilia 40 Comments


Nederlands: Joehoe, het is me deze drukke week gelukkig toch gelukt om een outfitpost te maken! Afgelopen dinsdag had ik 3 tentamens (!), dus maandag moest ik de hele dag leren, maar tussendoor heb ik nog even geluncht met mijn vriend en toen hebben we meteen deze foto's gemaakt.
Omdat het die dag best wel lekker weer was, kon ik eindelijk mijn geruite jasje aan. Het jasje is net iets te dun om als winterjas te dragen, maar te dik om ónder een jas te dragen. Gelukkig liet de zon zich maandag eindelijk weer zien en was het redelijk warm. Verder is de outfit lekker simpel en comfortabel, want zoals ik al zei, ik heb die dag niet veel meer gedaan dan binnen zitten en leren.

English: Yay, I managed to find time to prepare an outfit post this week! I've been super busy, since last Tuesday I had to make 3 exams (!), so Monday I had to study all day. But in between all the studying I had a lunch break with my boyfriend and that's when we quickly took these pictures.
Because the weather was actually quite lovely that day, I could finally wear this checkered jacket. The jacket is too thin to wear as a winter coat, but too thick to wear underneath another coat. But luckily the sun was shining and it was pretty warm. I kept the rest of the outfit basic and comfy, since I spent all day inside behind my school books.




Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

40 opmerkingen:

  1. Dat jasje is heel leuk! Staat je mooi :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooie combi! Die kleuren staan je super goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige outfit! Die jas is zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig jasje; wauw! Vind het in combinatie met een rustige broek en schoenen erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi jasje en je schoenen zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie outfit, wat een mooie jas zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk jasje!!

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit en mooie foto's ook zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's meid, dat jasje is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat jasje is echt supertof Emil! Je enkellaarsjes vind ik ook typisch jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke outfit, staat je goed en mooie foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de enkellaarsjes vooral echt super! Het jasje is echt iets waar je van moet houden, maar het staat je geweldig! Lijkt me vooral heerlijk om tussen door te dragen én maandag was absoluut een zonnige dag, dus goede keus! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk jasje Emilia, staat je leuk en past perfect bij je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh die jas is echt heel erg leuk! Leuk dat ie ook een beetje fluffy is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je jasje is echt awesome! Staat echt prachtig bij je haar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een onwijs leuke jas, de kleur staat je ook heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh die jas blijft zo mooi! Staat je heel goed!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwie prachtige outfit! Ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi!! Ik heb deze jas afgelopen zondag in de sale gekocht. Ben er zo blij mee :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah wauw, echt een supermooie outfit! :D Waar komt de jas vandaan? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt een leuke outfit en je jas is echt awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb nog nooit zo een jasje door een meisje gedragen gezien!
    En als ik binnenkort meerdere meisjes (en een verdwaalde jongen) in zo een awesome jasje zie, dan weet ik; Emilia was dé trantsetter!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Moet natuurlijk zijn: trendsetter.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind je jas zo mooi! Je hebt 'm ook erg leuk gecombineerd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi!! Echt een hele mooie look :)

    xxx Saranda
    http://www.sarandaadriana.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een gave jas en die schoenen :O wow! waar heb je ze gekocht? xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.