Diary,

INSTAPOST #20

2/01/2014 Pixels By Emilia 21 Comments

With the boyfriend and our animal hats / Details of my room / Having tea at a friend's place, he lives in a pretty high building

Drinks at the Mexx event / Featured in a Dutch magazine! / The newest Balenciaga scent looks super cute

Got an iPhone case for my Sony Xperia haha / An oldie from 2011 with some of my besties / It's still Christmas where I live
Instagram: @emiliavd

Nederlands: Wat heb ik een leuke eerste maand van 2014 gehad! Het jaar had niet beter kunnen beginnen. Ik kwam in een tijdschrift, bezocht een stuk of vier events, heb een aantal vriendinnen teruggezien na lange tijd en heb mijn minor afgerond. Of nouja, bijna dan. Ik moet alleen het tentamen nog maken, maar alle projecten zijn ingeleverd en de presentaties zijn ook allemaal gegeven.
Komende week heb ik tentamenweek, dus dan zal het wel even rustig worden op mijn site, maar ik ga natuurlijk mijn best doen om zoveel mogelijk te schrijven.

English: Wow, I had the best first month of 2014 year if you ask me. The year couldn't have started in better a way. I got featured in a magazine, attended a few amazing events, saw many friends after not seeing them for a while and I finished the second period of this school year. I only have to make some exams next week. I guess it'll be a busy week (I've got like 6 exams to pass this semester), so I'm not sure if I'll be able to upload many articles, bu I'll try my best to keep you guys updated!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

21 opmerkingen:

  1. De eerste foto samen met je vriend vind ik zo leuk! Die mutsjes zijn ook echt ontzettend schattig :D Heel veel succes deze week <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een schattig telefoonhoesje! En veel succes met je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto met je vriend! Ik zag je al staan in het Blogazine, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's Emilia! <3 Die muts staat je leuk hihi. Aaah gezellig die kerstlampjes, ik hou ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die foto met Michael is zo liefff! en de mutsen zijn ook heel leuk natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat een schattige foto met je vriendje :) Die mutsjes zijn echt leuk haha. Succes met je tentamenweek! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die foto met je vriend samen is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's vooral de eerste met je vriend en de dieren mutsen :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aah wat een toffe tijd en ik vond het zo gaaf je terug te zien in het Blogazine! Trots op je Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die foto met je vriendje is zo lief! En wat een leuk iPhonehoesje haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto met je vriend!! Die mutsen zijn echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke foto's! Vooral die eerste is zo lief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En nog gefeliciteerd met je stukje in de blogazine!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, gefeliciteerd dame! In een tijdschrift? Supahvet! Keep up the good work met school, dat is ook belangrijk. :) Nog het laatste dingetje dame, you can do this! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke foto's! Super cute ook je iphone case :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supertof van dat tijdschrift :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.