Designer,

BUDGET TIP / Designer phone cases

2/16/2014 Pixels By Emilia 27 Comments

1. Moschino panda / 2. Moschino rabbit / 3. Marc by Marc Jacobs zebra
4. Moschino goose / 5. Marc by Marc Jacobs lips / 6. Moschino bear

Nederlands: Dat ik dol ben op schattige hebbedingetjes weten jullie ondertussen wel en mijn liefde voor eBay zal ook geen verrassing meer zijn. Sinds ik weet dat er iPhonecases om mijn telefoon passen (ik heb eigenlijk een Sony Xperia), vind ik het leuk om het internet af te speuren naar de mooiste, schattigste en leukste hoesjes. En van de week kwam ik wel iets héél leuks tegen op eBay: look-a-likes van de geweldige Marc by Marc Jacobs en Moschinohoesjes! Ik ben al een eeuwigheid dol op het bekende haasje van Moschino, maar €48 voor een case... Dat vind ik toch echt te duur. Op eBay betaal je er nog niet eens een kwart van die prijs voor! Die tip moest ik dus even met jullie delen.
Heb jij een leuk hoesje voor je telefoon?

English: You all probably know how much I like cute gadgets and it's not a secret either that I love eBay a lot as well. Ever since I found out that my cellphone (a Sony Xperia) has the exactly same size as an iPhone, I love to search for cute, lovely and pretty cases on the internet. And last week I found something really, really cool on eBay: look-a-likes of the famous Marc by Marc Jacobs and Moschino iPhone cases! I've been dying to get my hands on the Moschino bunny case, but I thought €48 was a bit over the top for a piece of rubber. But... on eBay you pay like a quarter of that price. Score! You understand I had to share this with you guys.
What kind of phone case do you have?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. aaah dat konijn is leuk...
    twijfel twijfel twijfel!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha korte twijfel, heb m inmiddels besteld,
      kwam een nóg goedkopere tegen, €4,60!

      Verwijderen
    2. Leuk dat je er eentje hebt besteld! €4,60 is echt weinig! Ik was ook een paar goedkopere tegengekomen, maar die verkopers hadden dan weer enorm hoge verzendkosten, dus dan was je alsnog duurder uit. Het is altijd een beetje zoeken op eBay haha. :)

      Verwijderen
  2. Handig!! Ik vind vooral die van Marc by Marc Jacobs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah deze zijn echt allemaal te schattig :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zebra is leuk zeg! Ik heb nu een flipcase en wacht op mijn eend in bijen pakje case haha :'D.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nummer 2; te cute! Nummer 5 vind ik ook al heel erg lang superleuk, maar volgende week heb ik een andere telefoon. Mweh ):

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I don't have any case because it's very hard to find something cute like that for mine :\ but those are so lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die van Marc Jacobs is super cute! Helaas hebben ze nooit leuke hoesjes voor mijn telefoon :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stom is dat he! Ik heb ook geen iPhone, maar de afmetingen van mijn telefoon zijn precies hetzelfde als die van een iPhone 4, dus daarom passen die hoesjes er alsnog omheen! Misschien kan dat bij jouw telefoon ook? :)

      Verwijderen
  8. Ze zijn schattig, maar niets voor mij. Ik houd m'n Iphone liever zonder hoesje bij me. De achterkant is al mooi genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 & 3 zijn erg leuk. Dat konijntje is lieeeef.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ze zijn allemaal super schattig, maar ik weet niet hoor……. heb al zoveel hoesjes… hmmm knaag knaag. Toch maar even wachten totdat ik mijn salaris weer heb hahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och dat konijntje! Hebben, hebben, hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn zo leuk! In Hong Kong had ik een Marc Jacobs gekocht voor 3 euro ongeveer na het afdingen van de prijs. Nu heb ik een paar dagen de iPhone 5S, dacht ik dat ik 2 leuke hoesjes had besteld, kreeg ik ineens 2 Marc Jacobs hoesjes binnen voor 3,65 per stuk....dan maar die gebruiken :/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt bizar he dat je op ebay dan zoiets veeel goedkoper tegenkomt wat er echt precies op lijkt! YAY voor ebay!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben zelf niet zo van dat soort hoesjes, gewoon simpele hoesjes voor mij haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn echt superleuk! Er was ook een Nederlandse website die Marc by Marc Jacobs namaak verkocht eerst :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor de tip, ik vind ze allemaal wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WOW SHIT Emi je bent echt mijn held dit maakt me zo blij YES omg ik ga hoesjes bestellen omg so excited :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk! Dit doe ik ook altijd via Ebay, een stuk goedkoper en je ziet niemand anders ermee lopen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.