2013,

RECAP / What happened in 2013

1/03/2014 Pixels By Emilia 24 Comments

English: Last year I made an overview of the things that happened in one year and I loved looking back at all those memories, so I decided to make a similar overview about 2013. I put all the memories I could think of in this post. Well alright, not all of them, since it's quite impossible to put all memories of a whole year in one article, but it sure are many things!

Nederlands: Vorig jaar maakte ik een overzichtje van een aantal gebeurtenissen die ik in één jaar tijd had meegemaakt en ik vond het zó leuk om al die herinneringen op te halen, dat ik heb besloten om het dit jaar gewoon weer te doen. Dus daarom vandaag een terugblik op wat ik heb meegemaakt in 2013! Het is natuurlijk wel een selectie, want het lijkt me een beetje onmogelijk om een heel jaar in één artikel te proppen.


English: I had the best start of the year: I got my driver's license in January!

Nederlands: Mijn 2013 begon goed, want in januari haalde ik mijn rijbewijs!


English: I put my first video on YouTube and came up with a second one as well. I really liked making them, but I'm not quite sure if I should make more of them. It's so weird to see myself on YouTube!

Nederlands: Ik zette mijn eerste filmpje op YouTube. Uiteindelijk heb ik twee filmpjes gemaakt dit jaar. Ik vind het heel leuk om te doen, maar ik weet niet of het echt m'n ding is. Het is toch wel raar om jezelf op video te zien!


English: I turned 20 which means I will never be a teenager again!

Nederlands: Ik werd 20 en ben dus officieel geen tiener meer!


English: I went to the French city Lille with one of my best friends.

Nederlands: Samen met één van mijn beste vriendinnen ging ik een weekje naar de Franse stad Lille.


English: I bought my first dress in years and actually wore it, quite a special moment.

Nederlands: Ik kocht voor het eerst sinds de basisschool een jurkje en heb het ook daadwerkelijk gedragen.


English: I got invited for Amsterdam Fashion Week which was something I never expected to happen. Had a great time over there!
This picture was taken by Jessy, one of the lovely fellow bloggers that I got to meet in 2013!

Nederlands: Ik werd voor mijn blog uitgenodigd voor de Amsterdam Fashion Week, heel gaaf om daar een keer geweest te zijn!
Deze foto is trouwens gemaakt door Jessy, een van de leuke medebloggers die ik in 2013 heb ontmoet!



English: Together with my family I went to Suriname for three weeks during summer. My sister had a job in the hospital over there, so we visited her and her boyfriend and of course explored the country.

Nederlands: Ik ging in de zomervakantie drie weken naar Suriname met mijn familie. Mijn zus werkte daar in het ziekenhuis en we gingen onder andere bij haar en haar vriend op bezoek en hebben uiteraard een hoop van het land gezien.


English: I went to Friesland with my boyfriend's family, to celebrate the 60 years of marriage of his grand-parents.

Nederlands: Ik ging met de familie van mijn vriend een weekendje naar Friesland, om het 60-jarig huwelijk van zijn opa en oma te vieren.


English: And a month later Michael and I went to Brabant to celebrate that we were together for 3 years and we did 'the boyfriend tag'!

Nederlands: En een maand later gingen Michael en ik een weekendje naar Brabant omdat we alweer 3 jaar samen zijn en vulden we 'the boyfriend tag' in.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

24 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie foto van jou en je vriend samen! Fijn jaar heb je gehad :) Ik hoop dat dit jaar net zo mooi mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Michael en jij zijn echt zo leuk samen! Echt een leuke laatste foto als afsluiter voor dit mooie artikel :D Leuk om zo je jaar terug te zien, dat jurkje moet je sowieso vaker dragen in de zomer straks haha! Leuk ook om de foto van de Amsterdam Fashion Week terug te zien, dat was echt een geweldige dag <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah wat een hoogtepunten, echt te gek! Blijft zo mooi die foto op Fashion Week :) I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een onwijs leuk jaar gehad, erg leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf dat je naar Fashionweek mocht en goed dat je je rijbewijs gehaald hebt! Dat hoop ik dit jaar te halen.
    De beste wensen voor 2014!

    liefs Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg! :) lekker overzicht! Jurkjes gewoon lekker vaker kopen hoor, staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij een leuke dingen meegemaakt in 2013! Leuk om even terug te blikken!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een leuk 2013 gehad als ik dit zo zie (al wist ik 't meeste wel hoor hihihihihi) :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een leuke dingen heb je meegemaakt! En die foto met je vriend is echt super leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk overzichtje zeg, hele mooie hoogtepunten! Ik vind het ook onwijs gaaf om een show op de fashion week mee te mogen maken afgelopen zomer. Hopelijk eind januari weer haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke dingen heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig overzichtje Emilia! Ik vond het super leuk om je bij de fashion week te mogen ontmoeten :-) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. superleuk overzicht en mooie foto's xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk overzichtje en mooie foto's! Toffe dingen heb je gedaan en meegemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi overzichtje Emilia! Leuk je te ontmoeten in 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie foto s,vooral de laatste is erg leuk met je vriend!
    Nog een Gelukkig Nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat super leuk, mooie foto's. Klinkt als een top jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Onwijs mooie foto's! Ik zit er ook dit jaar aan de denken om filmpjes te maken :)

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk zo'n overzicht, erg mooie foto's ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah wat leuk, zo'n artikel! Die laatste foto is super lief!! De foto van Amsterdam Fashion Week is ook mooi, staan jullie leuk op (:

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh ik ken je eerste filmpje nog! En je kwam in mijn filmpje met Wilbur haha! Het jurkje staat je prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.