Fashion,

OUTFIT / First of 2014

1/18/2014 Pixels By Emilia 49 Comments


English: Yesterday I finally had time to shoot some outfit pictures again! Or actually... I had time to pose and my lovely friend Cynthia had time to take the pictures. I found out that I hadn't uploaded an outfit in 2014 yet and the new year started three weeks ago already. Shame on me!
Anyway. I'm wearing my prettiest winter coat and favorite ankle boots in these pictures. Oh, and I'm wearing my hair a bit different than usual, did you notice? Several people asked me if I went to see the hairdresser, but nope, I'm only wearing it with the hair parting in the middle.

Nederlands: Gisteren had ik eindelijk de tijd om weer eens een outfit te fotografen! Of nouja... Ik had tijd om te poseren en mijn vriendinnetje Cynthia had tijd om de foto's te maken. Ik kwam erachter dat ik nog helemaal geen outfit had gepost in 2014 en dat terwijl we al bijna drie weken in het nieuwe jaar zitten! Dat werd dus hoog tijd.
Op de foto's draag ik mijn lievelingsjas en favoriete laarsjes. Oh, en ik heb mijn haar weer eens in een middenscheiding gedaan. Er hebben drie mensen aan me gevraagd of ik naar de kapper ben geweest, maar nee, ik heb écht alleen de scheiding anders dan normaal!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

49 opmerkingen:

  1. Mooi!!! Ik ben zelf ook nog op zoek naar van die lichte schoenen. Maar dan denk ik: ga ik toch nooit dragen want bij donkere kleding draag ik liever zwarte schoenen. Zie nu dat het echt makkelijk kan. Thanks! Ik duik vandaag de stad in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke simpele basic outfit!!

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit. Ik vind je jas en je sjaal allebei heel leuk. En ja, een middenscheiding staat je leuk. Liefs van de OV-pinguïn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet er weer mooi uit meid! Je sjaal en laarsjes zijn erg leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfit, mooi laarsjes ook! Ik wil zelf ook wel graag een middenscheiding maar helaas staat dat me echt niet... Wel fijn dat je kan variëren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, zo'n middenscheiding staat je leuk! Terwijl ik er normaal niet echt fan van ben.
    En love je enkellaarsjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit, die sjaal is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een stralende look, mooi je schoenen in combinatie met je sjaaltje! Love the look!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je ziet er echt weel mooi uit! Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke sjaal :)! Trouwens, ik vind zo'n middenscheiding je ook erg leuk staan! Liefs Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie outfit, die schoenen zien er gaaf uit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie outfit, die sjaal is geweldig!! Je haren zitten ook echt heel mooi;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige foto's lieverd! Je ziet er weer prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zie je er weer mooi uit! Erg leuke sjaal!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige laarsjes! <3
    Hele mooie outfit Emiel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie outfit! Echt heel erg tof gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey thank you so mucn for your lovely words :) I really like your style, is so elegant and fresh ^^ I'm following you!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zie je er mooi uit! Heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ben je toch een natural beauty!!
    En super lief berichtje dat je hebt achtergelaten!
    Dankjewel!

    xxx
    http://www.nathalie-kemna.nl
    https://www.facebook.com/nathalie.kemna.official

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, heel classy! Prachtige jas zeg. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie outfit! Echt een prachtige jas :)

    PS: Doe jij al mee met mijn winactie? :)
    http://michelleslillavarld.blogspot.nl/2014/01/winactie-jewelryznl.html

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie outfit! Vind de sjaal en je jas prachtig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, what a harmonic Outfit! I LOVE IT!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat een mooie outfit!!
    Ik vind je jas echt super mooi!!
    X Suzette
    www.stylishwithsuus.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, this Outfit is really amazing :)
    I was wondering if we could follow each other :)
    Please let me know, I would be very happy :)

    Hugs
    Svetlana from Lavender Star

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie outfit. Je ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi dear! You look so fabulous. Love the whole outfit :)

    Come and visit my blog if you want!
    xx
    www.modacapital-blog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous look dear! You are so pretty! Love the suede booties x
    Thanks for your sweet comment on my blog x

    http://bffbestfootforward.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie foto's! Een middenscheiding staat je heel goed en die jas is zo mooi!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Waauw love it! Super mooie foto's ook, en de middenscheiding staat je erg goed!

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke outfit, je jas is echt tof!
    Zo'n middenscheiding staat je trouwens leuk. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  32. heel mooi, die zwarte en beige kleuren bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Simpele outfit, supermooie sjaal én dan die toffe jas en gave laarsjes! Ik vind het een geslaagde outfit én het zijn ook prachtige foto's geworden, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.