Fashion,

OUTFIT / Favorite scarf

1/28/2014 Pixels By Emilia 39 Comments


Nederlands: Gisteren had ik de kortste schooldag ooit. Ik had een tentamen van 3 minuten (echt waar, geen sarcasme!) en daarna mocht ik alweer naar huis. Ik had dus niet echt zin om moeite te doen om er leuk uit te zien, maar omdat ik nog nooit foto's had gemaakt van deze sjaal, leek het me toch leuk om even outfitfoto's te maken. Ik had de sjaal vlakvoor de winter al gekocht en ik ben blij dat het nu koud genoeg is om hem te dragen. En ik had ook mijn regenlaarsjes maar weer uit de kast getrokken, want jeetje, wat een rotweer was het! Gelukkig was het even droog toen mijn tentamen was afgelopen en had mijn vriendin/klasgenootje Cynthia wel even tijd om foto's te maken (dankjewel!).

English: Yesterday I probably had the shortest school day ever. I only had an exam for 3 minutes (seriously! Not kidding!) and after that I could go home again. So, I didn't feel like trying my best to look awesome, but since I figured I never took pictures of this scarf before, I thought it would be fun to share this outfit anyway. I bought the scarf before the winter started and I'm glad it's finally cold enough now to wear it. I paired it with my rain boots, because the weather was being all terrible again. Luckily the rain took a little break right after my exam, so my lovely friend/classmate Cynthia and I could quickly take some pictures (thanks Cynth!).

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

39 opmerkingen:

  1. huh dafuq maar drie minuten?! Well dan ben je wel snel klaar hahah. Wat een leuke tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie outfit, super leuke sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat staat die je prachtig en wat zie je er weer mooi uit zoals gewoonlijk natuurlijk. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sjaal ! En je tasje vind ik ook erg leuk ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit, die schoenen vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige outfit. Ik vind je schoentjes erg leuk. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De sjaal is geweldig, mooi! Een tentamen van 3 minuten, wow dat is heel kort. Die ging zeker wel goed? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Joos! En ik hoop het! :) Het ging niet slecht, maar het was een praktijktentamen, daarbij is het altijd zo moeilijk in te schatten of het goed genoeg was.

      Verwijderen
  8. Mooie outfit, vooral je sjaal!

    xoxo Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh die laarsjes zijn mooi! Wat vreemd een tentamen van 3 minuten.. haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 3 minuten maar.. wat vreemd zeg haha! Ik vind je sjaal en laarsjes wel echt heel erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie sjaal en laarsjes. Ik vind de combinatie met je jas en tasje heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 3 minuten? :o Was het een soort mondeling ofzo? Verder zie je er toch nog heel leuk uit, ook al heb je geen moeite gedaan! :D Well done haha! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een mondeling inderdaad! We moesten een soort intakegesprek doen met een simulatiepatiënt haha. En dankjewel! :)

      Verwijderen
  13. ah wauw, wat een mooie combinatie!
    Vind die sjaal zo leuk.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind de outfit juist erg mooi. De sjaal is prachtig bij je tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's Emilia! Ik vind de sjaal erg leuk, ik snap dat het je favoriete is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hou van je laarsjes, die zijn superleuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke outfit zeg! En wow, 3 minuten voor een tentamen? Dat is eigenlijk zonde van de reis...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha echt he, gelukkig kan ik gratis reizen als student!

      Verwijderen
  18. Leukke outfit staat je goed! En echt irri joh dat je zo voor zo'n kort tentamen heen moest!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw mooie outfit sweety! Die sjaal staat je super! Hoop dat je tentamen goed ging, wat ontzettend kort Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijke outfit en mooie sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een tentamen van drie minuten, wauw, heel kort! Weet je ondertussen al of je je tentamen goed gedaan heb? Ik vind je laarsjes echt supermooi en die sjaal maakt het helemaal af, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke outfit. Waar komt je tasje vandaan?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zara! Wel uit een oude collectie, ik heb het een jaar of 3 geleden gekocht!

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.