Beauty,

MEXX ENERGIZING / Goodiebag unboxing + reviews

1/25/2014 Pixels By Emilia 15 Comments



Nederlands: Vorige week vertelde ik jullie al dat ik naar het event van Mexx Energizing was geweest en dat ik daar een geweldige goodiebag had gekregen. Vandaag ga ik jullie laten zien wat daarin zat! Ook zal ik meteen een deel van de inhoud voor jullie reviewen, omdat ik er ontzettend enthousiast over ben.

English: Last week I already told you that I attended the Mexx Energizing event and that I got the most amazing goodie bag. Today I'll be showing you what was in that goodie bag and I'll also review some of those things! I won't translate the whole article to English, but you can of course use the translator in the sidebar!


Op de foto hierboven zie je de totale inhoud van de goodiebag. Wauw, niet verkeerd hè!? In de tas zaten de twee nieuwe parfums van Mexx (Mexx Energizing Him en Her), het nieuwste album van James Blunt (Moon landing), een koptelefoontje van Mexx, een krantje van Mexx en een map met het persbericht over de nieuwe geurlijn.


Is het raar om een cd te reviewen? Nouja, wat maakt het ook uit, ik ga het gewoon doen. Ik ben namelijk ontzettend blij met deze cd! Ik ben al fan van de muziek van James Blunt sinds zijn eerste grote hit (You're beautiful) en ook dit album, genaamd Moon landing, stelt niet teleur. De nummers zijn allemaal redelijk rustig, al zitten er ook wat nummers tussen die net ietsje drukker zijn. Ik vind het de ideale cd om te draaien als ik huiswerk maak. De muziek is namelijk te druk om bij in slaap te vallen, maar te rustig om op te dansen. Snap je wat ik bedoel? En daarbij heeft James Blunt gewoon een enorm fijne stem om naar te luisteren. I love it.


Het eerste geurtje dat ik zal reviewen, is Mexx Energizing Woman. Het luchtje is eigenlijk in drie woorden te omschrijven: fris, zoet en vrolijk. Het is misschien een beetje raar om een geur 'vrolijk' te noemen, maar dankzij de citrusvruchten die erin verwerkt zijn, word je heel happy van dit luchtje. Citrus schijnt namelijk verkwikkend te werken en dit luchtje is daar het bewijs van! Ik snap dan ook goed waarom het luchtje 'Energizing' heet, het is echt een geurtje waar je meteen wakker van wordt als je het 's ochtends opdoet.
Een groot pluspunt van Mexx Energizing is dat je het luchtje de hele dag blijft ruiken. Na een halve dag merk je wel dat de geur iets zwakker wordt, maar toch rook ik het 's avonds nog. Heerlijk!


Het tweede geurtje dat ik in de goodiebag vond, is Mexx Energizing Man. Een luchtje dat net zo fris en zoet ruikt als het vrouwenluchtje, maar toch een stuk mannelijker is. Ook dit is een ontzettend verkwikkende geur, dankzij de geurnoten grapefruit en sinaasappel.
Ik heb het luchtje aan mijn vriend gegeven en hem gevraagd om zijn eerlijke mening te geven, want het is natuurlijk ook belangrijk om te weten wat mannen zelf van de geur vinden!
Michael vindt het luchtje net als ik erg lekker en zegt: 'Het ruikt in ieder geval heel mannelijk. Zoet, sportief en verfrissend, dat zijn eigenlijk de woorden waar ik op kom als ik eraan ruik'. Daar ben ik het helemaal mee eens!
En net als de vrouwelijke variant blijf je ook Mexx Energizing Man de hele dag door ruiken.


Mexx Energizing Woman 50ml is verkrijgbaar voor €33 en Mexx Energizing Man 50ml ligt in de schappen voor €25. Prima prijsjes voor zulke lekkere luchtjes! Ze liggen al in de winkel, dus als je er benieuwd naar bent kun je ze meteen gaan ruiken.
Oh en het nieuwste album van James Blunt is te koop voor €16,99!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

15 opmerkingen:

  1. De nieuwe CD van James Blunt is zo fijn <3, ben erg benieuwd naar het luchtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf dat je erbij was. De goodiebag is ook tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog steeds redelijk jaloers dat je op dit event was, haha. Wel zó tof! Die geurtjes lijken me heerlijk, ik hou wel van citrusgeuren. En de cd lijkt me ook tof, die moet ik ook maar 'ns gaan beluisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt benieuwd naar de geur, ik denk dat ik 'm wel lekker ga vinden! Tof dat je erbij mocht zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe goodiebag! De geur klinkt heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat vet!

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. James Blunt is een van die artiesten waar je naar kan blijven luisteren ongeacht hoe vaak je het nummer/cd al hebt gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @LaraLaurentia Ben ik het helemaal mee eens! Ik draai die cd aan één stuk door sinds ik hem heb gekregen en hij verveelt nog steeds niet haha.

      Verwijderen
  8. Wat een super toffe goodiebag zeg, heel leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.