Fashion,

INSPIRATION / (Fake) leather skirts

1/07/2014 Pixels By Emilia 34 Comments

Sources: 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6
English: A while back I already told you guys about my love for (fake) leather skirts and that I would love to add one to my closet. I'm already thinking of ways to combine it. The only problem is that I didn't bump into the perfect one yet. So, I can't make pictures of how I'd wear my skirt, but I can show you how other people wear theirs. I am in love with all of the looks in the pictures above. I like the way these girls combined their skirts, especially the sweater-skirt combinations look cool. Although I think I would add some tights to those outfits, can't go bare legged in the Netherlands at the moment!

Nederlands: Een tijdje terug vertelde ik jullie al dat ik (nep)leren rokjes zo leuk vind en dat ik er best eentje zou willen hebben. Ik heb zelfs al allerlei combinaties in mijn hoofd waarbij ik zo'n rokje zou kunnen dragen! Helaas ben ik het perfecte exemplaar nog niet tegengekomen. Ik kan dus zelf nog geen outfitfoto's maken met een rokje, maar ik kan jullie wél foto's laten zien van outfits die me inspireren. Ik vind bovenstaande looks stuk voor stuk ontzettend leuk, vooral zo'n dikke trui op zo'n rokje vind ik gaaf staan. Al zou ik daar zelf waarschijnlijk wel een panty onder dragen hier in Nederland, brr!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

34 opmerkingen:

  1. Wat een te gekke inspiratie! Mooi om te zien en fijne combi's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op zo'n dikke trui staat het inderdaad erg leuk! :D Ik vind vooral de laatste combi erg tof trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die zwarte fake leather skirts wel hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er dol op, ze zijn onwijs vrouwelijk maar niet té chic! Heel leuk artikel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi, vooral de fake leather skater skirt!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het bij anderen zo ontzettend gaaf staan! Helaas heb ik er (en ook voor vele andere items) het lichaam niet voor. Ik hoop dat je er snel eentje vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke inspiratie, maar persoonlijk zou ik het niet zo snel dragen denk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele leuke inspiratie post! Heb een paar weken terug een faux leren rokje bij de h&m gekocht, maar ben er niet weg van. Hij kruipt steeds omhoog;)

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het echt geweldig, vooral in de lente! Ook zag ik al korte leren broekjes in de winkel, en ook die vind ik erg leuk met een mooie blouse erboven!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het ontzettend tof bij andere maar niet voor mezelf.
    Denk dat het jou heel leuk staat!♥
    Liefs lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie inspiratie, wel moet ik zeggen dat ik het alleen mooi vind als het vrouwelijk blijft. zoals de dame met de coltrui. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het ook heel erg tof! Heb zelf een zwarte strakke met rits over het midden van de H&M twee jaar geleden, maar ik wil heel graag nog zo'n wijd uitlopende :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze leuk, vooral de skaterskirt variant :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het superleuk, en het allerleukst vind ik dan zo'n zwarte leren skaterskirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze super leuk! Zelf zou ik dan voor een zwarte gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een toffe foto's, vooral het skater-model vind ik leuk!
    Ik weet niet of je een beetje handig bent met de naaimachine, maar ze zijn ook best makkelijk zelf te maken. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw mooie foto's. Ik vind ze zelf ook ontzettend gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil er zoo graag eentje, maar kan nergens een perfecte (en goedkope!!) vinden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke inspiratie, die laatste is prachtig! Ik zou willen dat dat mij stond, haha

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie inspiratie! Een leren rokje is ook echt een musthave, het is sowieso mooi om met verschillende materialen te combineren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Já, leren rokjes zijn zo leuk, ik zou ook nog wel een nieuwe willen hebben, maar dan eens een ander kleurtje dan zwart! Met een dikke, warme trui staat het inderdaad heel erg leuk (en comfy!)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is precies wat ik nodig had, ik kreeg de vandaag de beruchte bestelling binnen en ik schrok inderdaad van het rokje. Hij was zo wijd, naja wijd qua omvang van de rok. Hij pas dus wel, maar hij inderdaad erg 'opvallend' ofzo. Ik houd hem wel (omdat ik lui ben met dingen terug sturen) maar ik ben benieuwd hoe ik hem ga combineren dat hij draadbaar is. Met een trui zoals de meisjes bovenaan vind ik al wel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik vind het zo leuk! had er een besteld maar hij zat totaal niet mooi, helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wil ook al een tijdje zo graag een nepleren rokje! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.