Fashion,

FUNNY FASHION #4 / Rain gear

1/23/2014 Pixels By Emilia 17 Comments

Raincoats: 1. DEPT / 2. Oxmo / 3. Modcloth / 4. Rakuten
Boots: 5. Ilse Jacobsen / 6. Modcloth / 7. SuperTrash / 8. Aigle

Nederlands: Toen ik gisteren op de buienradar keek, schrok ik me een ongeluk. Het gaat de komende vijf dagen aan één stuk door regenen! Daar werd ik natuurlijk niet echt vrolijk van. Maar waar ik wél vrolijk van werd, is de leuke regenkleding die ik tegenkwam, toen ik op zoek ging naar een mooie regenjas. Die items wilde ik jullie niet onthouden, dus besloot ik weer eens een 'Funny Fashion' te maken. Ik kwam ontzettend veel schattige regenlaarjes tegen, het was zelfs lastig om er niet meer dan vier uit te kiezen. Ik wist niet dat er zóveel keus was! Zelf heb ik al leuke regenboots in mijn kast staan, maar het is wel heel verleidelijk om nog een paar te bestellen...

English: When I checked the weather forecast of this week, I was in a shock. It'll be raining non stop this whole week! That vision got me a little depressed. Luckily searching for rain gear made me feel a bit happier. I found so many cute rain items, that I thought it would be fun to make another 'Funny Fashion'. I actually found so many cute rain boots, that it was hard to pick only four of them. I already own a pair of rubber boots, but it's quite tempting to get another pair...

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

17 opmerkingen:

  1. die laarsjes rechtsonder zijn erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat leuk! Ik heb zoiets eigenlijk nog nooit gezien. Je ziet vaak alleen die lelijke donkerblauwe of zwarte pakken. En ik vertik het vaak om die aan te doen. Maar regenjas 2 zou ik zo aan doen! Laarsjes nummer 6 & 7 vind ik ook super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die laarsjes vind ik allemaal echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke jassen! De laarsjes zijn ook echt super leuk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de lange Ilse Jacobsen laarzen maar de korte zijn zeker zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een leuke producten <3! Laarsjes nummer 6 vind ik zó schattig. En de vierde jas is ook zo leuk. Nooit gedacht dat er zulke leuke regenproducten te koop zijn :D .

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die jas van nummer 3 is leuk! Ik zou ook wel een paar mooie regenlaarzen willen. Cath Kidston heeft erg mooie laarzen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een leuke dingen :). Ik haat regen zo erg.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuk idee, hier word ik wel vrolijk van! Ik heb zelf van die zebraprint laarzen, heel fout maar super handig haha.

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het echt leuk. Die laarsjes zijn geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.