Blogger,

FEATURED / In a magazine!

1/26/2014 Pixels By Emilia 46 Comments


Nederlands: Een paar maanden geleden nam het tijdschrift Fashionista contact met me op. Of ik misschien een klein interviewtje wilde beantwoorden voor een rubriek in hun Blogazine? Maar natuurlijk, hartstikke leuk! Omdat ze het maanden geleden al hadden gevraagd, had ik er al een tijdje niet meer aan gedacht, maar afgelopen week lag het tijdschrift dan eindelijk op de mat.
Ik vind het zo leuk! Ik sta in de 'top 15 upcoming Dutch bloggers', met foto en al. Best een eer! Ik heb foto's gemaakt van de pagina waarop ik sta, zodat jullie het stukje kunnen lezen. Het tijdschrift ligt vanaf 28 januari in de winkels, dus als je benieuwd bent naar de rest van het magazine, kun je het dinsdag kopen! Fashionista Blogazine kost €4,99. Oh, en online bestellen kan hier (zonder verzendkosten).

English: A few months ago the Dutch magazine Fashionista contacted me. The asked me if I'd like to answer a little interview so they could feature me in a section in the magazine. Well of course, I'd love to! Because they already asked it so many months ago, I actually already forgot about it, but last week the magazine finally got delivered. 
I think it's so cool! They put me in the 'top 15 upcoming Dutch bloggers' and they even added a picture of me. I feel quite honored actually! The magazine will be in stores at the 28th of January in the Netherlands and you can also get it online without shipping costs. The magazine will be sold for €4,99.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

46 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg, gefeliciteerd!! Hekel aan nagellak? Dat komt niet vaak voor denk ik, haha :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt heel erg gaaf zeg! Gefeliciteerd ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het gezien Emilia, echt zó gaaf! De foto erbij is natuurlijk ook weer prachtig.. Mooi jurkje ook :). En ik vond je droom echt leuk om te lezen, heel anders dan wat andere meiden hadden geantwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf, gefeliciteerd meid!!! Wat grappig trouwens dat je totaal niet van nagellak houdt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk, ik had je ook al gespot! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaaf! Dit verdien je. Ik ga het magazine snel kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg! Echt grappig dat je niet van nagellak houdt, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend tof! Gefeliciteerd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, heel erg gaaf Emilia! Ik moet het tijdschrift ook snel in huis halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er onwijs leuk uit! IK heb zelf ook een hekel aan nagellak. Af en toe doe ik wel nagelverharder op maar dan moet ik me wel heel erg vervelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk Emilia!!

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat gaaf! Ik ben erg benieuwd naar het tijdschrift :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om te lezen en heel gaaf dat je uit was gekozen!

    xoxo Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk Emilia, het is wel een eer vind ik! Super! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aah jij staat er ook al in! Echt onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het zo leuk voor je! En oh hekel aan nagellak, dat wist ik volgens mij nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Omh wat leuk Em! Ik zag het al op ongeveer elke vorm van social media maar OMG IM SO PROUD OF YOU!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat gaaf Emilia! Echt tof dat je ertussen staat. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat onwijs tof en leuk! En natuurlijk, gefeliciteerd!
    En een heel erg mooi compliment hebben ze je gegeven. Ik ben ook erg benieuwd naar het magazine, daar moeten zeker mooie bloggers ter inspiratie in staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gaaf! Zie het op meerdere blogs voorbij komen, leuk dat er nu een magazine aan wordt gewijd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat tof dat je erin staat, gefeliciteerd! (: Erg leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd, wat een leuk artikeltje! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ontzettend tof! Gefeliciteerd! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat ontzettend tof meis! je verdient het! liefs,
    www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk dat je erin staat! En wat heb je een ontzettend leuke droom haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je mooie publicatie! Zo super trots op je! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je droom vind ik zo ontzettend mooi, eigenlijk niet zo'n grote droom, maar wel waarmee je een kat een goed leven geeft. Echt te gek! Je hebt 't ook zo verdiend dat je in het Blogazine staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heeel awesome! Wat goed dat je hierin staat zeg :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.