Event,

EVENT / Mexx Energizing + James Blunt

1/20/2014 Pixels By Emilia 27 Comments

English: Having a luxurious lunch on a cruise while listening to a private concert of James Blunt. Sounds like something that happens in a dream, doesn't it? Well, it came true to me last Thursday!
I went to the event of Mexx Energizing (the newest scents of Mexx) with my pretty blogger friend Anita and we had such an amazing time. Today I'll show you some pictures of our lovely day.

Nederlands: Lekker luxe lunchen op een cruise terwijl James Blunt een privéconcert geeft. Klinkt als een scène uit een leuke droom, vind je ook niet? Maar afgelopen donderdag werd het werkelijkheid voor mij! Samen met mijn blogvriendin Anita ging ik naar het event van Mexx Energizing (de nieuwste geurlijn van Mexx) en we hadden een geweldige dag. In het artikel van vandaag zal ik jullie foto's laten zien van onze boottocht.


English: The boat trip started with colorful cocktails and a short introduction of the perfumes that Mexx launched last year: Mexx Energizing. James Blunt is the face of the campaign of Mexx Energizing Man, that's why he came over to the Netherlands to give a little performance during the boat trip.
After the introduction James Blunt entered the stage to play two of his best known songs. He sounded amazing! Believe me when I tell you he sounds even better live than he does on tape. Seriously, I got goose bumps!
When he finished the last song, we had the chance to meet him in person to chat a little and we also got our picture taken. I asked him if he writes the tweets on his Twitter account himself (his tweets are hilarious and I wouldn't have been surprised if he had some kind of management for his online appearance) and yes, he writes all of them himself! And in real he is just as funny as on the internet by the way, gotta love that sense of humor he as!

Nederlands: De boottocht begon met cocktails en een korte inleiding over de nieuwe geuren van Mexx. James Blunt is het gezicht van Mexx Energizing Man, vandaar dat hij aanwezig was om een optreden te geven!
Na de inleiding betrad James Blunt het podium waar hij twee nummers speelde. Dat klonk zó goed! Geloof me als ik zeg dat hij live nog beter klinkt dan op tape. Kippenvel!
Toen hij uitgezongen was, ging hij het publiek rond om iedereen een hand te geven en even een praatje te maken. Ik heb hem meteen even gevraagd of hij zijn eigen Twitteraccount beheert (zijn tweets zijn namelijk echt hilarisch en het had me niet verbaasd als daar een heel pr-team achter zat) en dat doet hij inderdaad zelf! Hij is in het echt trouwens net zo grappig als op het internet, wat een humor heeft die man!

English: After the little concert it was time to have lunch. We got several delicious bites, like veggies with dips, sushi and wraps.
At the end of the day we all got an amazing goodie bag, which I will show you soon in another blog post. We've been pampered like crazy and I had such an amazing time at the event.

Nederlands: Na het optreden werd de lunch geserveerd. We kregen meerdere gangen met heerlijke hapjes, waaronder groentes met dip, sushi en wraps.
De dag werd afgesloten met het uitdelen van geweldige goodiebags, ik zal jullie in een apart artikel nog laten zien wat daarin zat! We zijn echt ontzettend verwend en ben heel dankbaar dat ik bij dit event mocht zijn. Het was zó leuk!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. Leuk dat je daar bij was! Zijn tweets zijn zo grappig inderdaad haha :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supertof event! Wauw een cruise met hapjes en live optreden. Klinkt geweldig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat leuk dat je met James Blunt een praatje hebt gemaakt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zoooo jaloers! Gewoon James Blunt in een privéconcert. Wauw. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh! Ik ben wel een beetje jaloers. Lijkt me geweldig! Mooie foto's ook! Zijn twitter account is inderdaad hilarisch, superleuk dat hij dat zelf beheert!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel leuk! Had ook al een filmpje erover gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ziet eruit als een super ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's! Heel tof dat je erbij was zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf dat je hier bij mocht zijn! Ik vind hem echt geweldig mooi zingen!

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat onwijs gaaf dat je er bij was!! Ziet er erg leuk uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk dat je er bij mocht zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gave foto's ziet er goed uit meis! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supertof zeg, zo'n persevent op een boot! Ik zag ook al de vlog van Vera en het zag er echt superleuk uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh wat een geweldig event. En James maakt het natuurlijk helemaal af, geloof graag dat hij live nog beter is dan op een cdtje, al is hij daar al géwéldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supergaaf event en de eerste foto is heel mooi!
    Liefs, Ypie

    www.oh-saycanyousee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oohh, supergaaf dat je daarbij mocht zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf om daar bij te zijn. Ik zag al een foto voorbij komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo gaaf dat je hierbij aanwezig mocht zijn! Lijkt me ook echt geweldig, echt tof zo'n prive concert :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zag al wat voorbij komen op instagram, ziet er super gaaf uit! Leuk dat je aanwezig mocht zijn :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    http://www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je bent ook echt een levensgenietster he, Emilia!
    Zo sta je met James Blunt en zo met mij... tussen de Gerbera's! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. James Blunt is echt geweldig én jij ook, heel erg tof dat je erbij mocht zijn, volgens mij heb je echt onwijs genoten!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.