Give away,

AWESOME APP / Printic (+ GIVE AWAY!)

1/30/2014 Pixels By Emilia 44 Comments

Nederlands: Ik was al ontzettend lang van plan om een keer wat foto's uit te printen, om het prikbord in mijn kamer mee op te vrolijken, maar op de een af andere manier kwam het er steeds niet van. Ik nam gewoon niet de tijd om uit te zoeken waar ik foto's kon laten afdrukken. Het mailtje dat ik vorige maand van Printic kreeg, kwam dan ook als geroepen! Printic is een app waarmee je foto's kunt laten printen en ze vroegen me of ik hun service misschien wilde uittesten voor mijn site. Leuk! Vandaag zal ik jullie laten zien welke foto's ik heb besteld én heb ik een toffe winactie voor jullie!

English: I've been thinking about printing pictures for a while now. I take a lot of pictures and I thought it would be nice to pin some of them on the pinboard in my room. But somehow, I never found time to search for a photo printing service. So when Printic sent me an e-mail last month, their timing was perfect. Printic is a photo printing app and they asked me if I would like to test their service and tell something about it on my site. Of course! Today I'll show you the pictures I picked and I also have an awesome give away!


Nederlands: Printic is een ontzettend makkelijke manier om foto's uit te printen. Je downloadt de app, selecteert de foto's die je wil printen, zet er eventueel nog wat tekst bij en 3-5 werkdagen later liggen je foto's al op de mat! De eerste foto kost €1,59, daarna betaal je €0,39 per foto. De verzending is gratis (over de hele wereld!), daarom is de eerste foto waarschijnlijk wat duurder.
De kwaliteit van de foto's vind ik prima en ik vind het erg leuk dat ze lijken op polaroidfoto's. Goed alternatief als je geen echte polaroidcamera hebt!

English: Printic is such an easy way to print your pictures. You only have to download the app, select your favorite pictures, add some text if you like and 3 to 5 days later your pictures will be delivered already! The first picture costs $2,19 and the other pictures cost $0,49 each. Shipping is free (worldwide!), I guess that's why the first picture is a bit more expensive than the others.
The quality of the pictures is perfect and I love that they look like polaroids! Great alternative for a polaroid camera.

Nederlands: Lijkt het jou ook leuk om wat foto's te bestellen via Printic? Dan heb ik goed nieuws! Eén van jullie krijgt namelijk de kans om, net als ik, 12 foto's gratis uit te printen. Ik mag namelijk in samenwerking met Printic een setje verloten! Het enige dat je daarvoor hoeft te doen, is mijn blog volgen (op Bloglovin' of Facebook of op een andere manier) en hieronder een comment achterlaten met je e-mailadres. Op 14 februari (Valentijnsdag!) zal ik de winnaar een mailtje sturen. Succes!

English: One of you gets the chance to print 12 pictures for free, just like me! Together with Printic I'm hosting a give away for my followers from all over the world! The only thing you have to do is follow my blog (on Bloglovin' or Facebook or somewhere else) and leave a comment below with your e-mail address. On the 14th of February (Valentines Day!) I'll pick the winner! Good luck!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

44 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zo leuk uit! Ik wil al heel lang Instagram foto laten drukken, dus de give-away komt als geroepen! Ik doe mee en ik volg je op Bloglovin’ :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk!! Ik doe graag mee. Ik volg je op bloglovin :)
    just_martine@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk, ik doe mee! Ik volgde je al :)
    ablogbyilah@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk!! Heb hele mooie foto's van mijn jaar in Parijs, die ik graag zou willen laten printen:)

    Liefs Mariska - fashionhookedblog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh wat tof! Superleuk :-) Ik volgde je al op Facebook!
    M'n email is saskiavanrij@gmail.com

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aw, heel erg leuk! Ik heb heel veel foto's die ik nog wil laten printen! Ik volg je via bloglovin, maar volgde je ook al via blogger zelf! (: Succes!

    emelinas.blogspot@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Ik doe zeker mee met deze winactie :)
    Ik volg je via Bloglovin'

    Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een leuke winactie! Ik doe mee en volg je via bloglovin en facebook!
    e-mail: beautycreatures@hotmail.com

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo onwijs leuk! Ik doeg graag mee. Ik volg je met bloglovin en facebook. Dit is mijn email: blogcharr@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh super , ik heb nog foto's van New york die ik wel zo graag zou willen hebben. Ik doe dus graag mee!!! Ik heb alles gedaan en mijn e-mail is manonboerakker@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whoo onwijs leuke app en mooie give-away! Ik zou het super leuk vinden om foto's tastbaar te maken <3 Ik doe graag mee! Veel plezier iedereen met de winactie Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaah wat leuk zeg! Ik was net bezig met een polaroid slinger dus dit zou super goed van pas komen als ik zou winnen.
    Duss ik doe mee! Ik volg je via GFC
    e-mail: jessica10_272@hotmail.com

    Liefs,
    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, ik doe mee! kellybatist@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk dat je de foto van de Fashion week hebt laten afdrukken, dat blijft ook echt een van mijn favoriete foto's! :D Ik doe ook graag mee, ik vind het zo ontzettend leuk :D Liefs, info@birdsandbeez.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk, ik doe ook mee. Leuke foto's heb je uitgekozen!

    info@saltandsugar.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk!! Ik ben mijn kamer aan het 'vernieuwen' en daar horen natuurlijk foto's bij!! Ik volgde je al op bloglovin x
    merdjelin@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat cool! Ik doe graag mee :) de foto's die je hebt laten afdrukken zijn allemaal leuk, zeg.
    e-mail: info @ sweethippos.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ziet er superleuk uit.! ♥ ik wil wel een gokje wagen. ik volgde je al via bloglovin en volg je nu op facebook (jouvence). jouvence@hotmail.nl xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh heel gaaf zeg! Mijn prikbord kan ook nog wel een oppepper gebruiken, die is nogal kaal nu!
    Mijn e-mailadres is kirschoe@hotmail.com en ik volg je natuurlijk op beide kanalen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk idee!
    Ik ben al jaren verslaafd aan instagram, maar ik mijn foto's nog nooit geprint.
    Misschien iets leuks als verjaardagcadeau voor anderen, een selfie met mij erbij.
    Ik volg je al op bloglovin en op facebook dus ik hoef niets meer te doen :)
    Nu nog hopen dat ik het win ^^
    Liefs, Jessy

    makeablejw@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettend leuke winactie, ik doe graag mee! Ik volgde je al via Bloglovin en mijn e-mailadres is leonieada@hotmail.com Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo leuk! Mijn vriendje is net verhuisd en het lijkt me super om hem zulke foto's kado te doen. Wordt zijn appartementje meteen gezellig :) tettelintess@gmail.com xo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk! Ik vind je foto's overigens ook echt heel erg leuk; super voor aan een prikbord (en in mijn toekomstige huis, hih). Ik doe daarom ook mee!
    Mail is sophie@mintsandmangos.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh leuk! Ik doe mee! Dan kan ik als ik terug kom uit New York, 15 februari, meteen leuke foto's bestellen! ;) Ik wil nog steeds een polaroid wall, alleen weet ik nooit waar ik de foto's toch wil af laten drukken.
    Mijn mail: jenniferelbert[at]live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hartstikke leuk dit! Ik weet al welke foto's ik wil..... Ik volg je al een tijdje via Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk! Ik moet dat ook weer eens doen: foto's printen...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super leuk en schattig! Ik ga de app downloaden ghehe, ik volgde je al op bloglovin.

    esmeewat@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ahh, superleuk zeg! Ik doe graag mee aan de winactie! :)

    Xx Alex
    ilumuoti@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk! Wat heb je mooie foto's laten printen! Zo me heel tof lijken om te winnen natuurlijk <3. Ik ga je nu volgen op Bloglovin (Yasminestyle) en ik volg je op twitter (@yasminestyle_). Ik ben heel benieuwd! Mijn email is yasminestyle@live.nl
    Liefs, Yasmine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze giveaway is echt super leuk! Ik vind het effect van polaroid foto's op een muur altijd zo mooi :) Ik volgde je al en likede je facebook pagina ook! Mijn email is beaumorceau@hotmail.nl
    Liefs, Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ga hier lekker ook aan meedoen haha! Ik heb een keer eerder 3 foto's geprint via printic en ze zijn echt heel gaaf inderdaad! Het lijkt me leuk om van dat setje 15 foto's te maken!;-) Hmm. ga ik dan voor een volledige kattencollage of hou ik het op normale foto's.... haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een leuke winactie! ik heb een muur vol met fotolijstjes en die foto's mogen wel eens geupdate worden haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuk concept en nu eindelijk in Nederland. Ik zag zoiets al eerder via pinterest in Amerika maar nu dus eindelijk ook voor ons Nederlanders. Hier ga ik zeker eens gebruik van maken. Ook wanneer ik niet win. Wanneer ik wel win zal ik er ook iets over schrijven op míjn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat super leuk, ik doe zeker mee! Heel schattig zo'n kalender. Mijn email is jbroekgaarden@gmail.com ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.