shopping,

WISH LIST / Dear Santa...

12/08/2013 Pixels By Emilia 30 Comments

1. Big black bag / 2. Cute party dress / 3. Memory card
4. Music / 5. Full length mirror / 6. Dark blue jeans

English: December is the month of giving and receiving presents. Personally I like giving the best (especially when I see someone honestly loves the presents), but of course I like receiving things as well. So I ended up making a wish list again. I don't expect to get a lot of these things, since my family doesn't celebrate Christmas with presents, but hey, a girl can dream.
I won't translate this whole article to English by the way, since it's such a huge amount of text, but that's why there's a translator in the sidebar!

Nederlands: December is de maand van cadeautjes geven en krijgen. Geven vind ik het allerleukst (ik word er altijd zo vrolijk van als ik zie dat iemand oprecht blij is met een cadeau!), maar krijgen vind ik natuurlijk ook hartstikke leuk. Vandaar dat ik weer eens een verlanglijstje heb gemaakt. Ik verwacht niet dat ik alles zal krijgen, we vieren thuis namelijk Kerst zonder cadeautjes, maar het is altijd leuk om te dromen. En misschien koop ik een aantal van deze items wel gewoon zelf, als mijn geld aan het eind van de maand niet is opgegaan aan cadeautjes voor anderen...

Coco bowlingbag / Zipper bag / Messenger bag

1. Heel hoog op mijn verlanglijst staat een zwarte tas met lange hengsels. Ik heb zat zwarte tassen, maar ik heb er niet één die ik op mijn schouder kan dragen. En geloof me, dat is héél onhandig als je ergens op de fiets heen moet. Of als je gaat shoppen en er al 10 plastic tassen aan je arm hangen. Of als je laptop mee moet en je hebt geen zin in een lamme arm. Snap je het probleem? Ik heb die tas met lange hengsels écht nodig!

Vila beady dress / Velvet bodycon dress / Limited Edition dress / Elise Ryan dress

2. Ik wil een mooi feestjurkje. Maar wat ik eigenlijk nóg liever wil, is een gelegenheid om zo'n jurkje te dragen. Ik zie de laatste tijd overal allerlei fantastische jurkjes hangen, maar omdat ik geen idee heb wanneer ik die zou aantrekken, verbied ik mezelf om er eentje te kopen. Misschien moet ik maar gewoon eisen dat we het kerstdiner thuis dit jaar omdopen tot een galadiner...

Sandisk 16gb / Kingston 32gb / Sandisk 32gb

3. Iets wat ik deze maand heel graag wil krijgen of kopen, is een tweede sd-kaart. Ik gebruik namelijk twee camera's en ik vind het een beetje irritant om steeds van sd-kaart te moeten wisselen. Het is natuurlijk een beetje een luxeprobleem, maar het lijkt me gewoon veel handiger om twee losse sd-kaartjes te hebben. Liefst met eentje met snelheidsklasse 10 (dat werkt het beste als ik Full HD wil filmen) en een hoop ruimte, 16gb of 32gb bijvoorbeeld. (Oh en nu we toch bezig zijn, doe er ook maar meteen een extra accu bij.)

Racoon cd / Gavin DeGraw cd / The Fray cd

4. Als ik op mijn kamer ben, luister ik vrijwel altijd muziek. Meestal zet ik een playlist aan op Youtube, maar doordat het internet thuis niet zo snel is, wordt mijn computer daar dan meteen ongelofelijk traag van. Gelukkig heb ik een radio waarmee ik cd's kan afspelen, maar... dan heb ik natuurlijk wel leuke cd's nodig! Op mijn verlanglijstje staan onder andere de albums van Gavin DeGraw, The Fray en Racoon. (Tot ik die in mijn bezit heb, luister ik nog even naar de kerst-cd van Glee, die ik twee jaar geleden van Michael kreeg. Ook geen straf in december.)

Kare Design spiegel / De Bijenkorf spiegel / Isfjorden spiegel / Knapper spiegel

5. Ik wil al jaren een passpiegel, maar ik vergeet het steeds op mijn verlanglijstje te zetten! Ik heb op mijn kamer een spiegel van nog geen meter lang en dat is eigenlijk net iets te kort. Ik wil graag zo'n lange spiegel, die helemaal tot de grond komt. Ik weet nog niet op welke plek ik er eentje kan neerzetten, maar dat bedenk ik wel zodra ik hem gekregen heb.

Morgan jeans / Diesel jeans / Moto jeans / Lee jeans


6. Hierover hoef ik denk ik niet zoveel te zeggen. Ik heb een lievelingsspijkerbroek van Levi's in de perfecte kleur donkerblauw, maar omdat die begint te slijten, ben ik met spoed op zoek naar een vervanger.

Zo, dat is nog best een lange lijst geworden, ik hoop dat ik er aan het eind van de maand wat items van kan afstrepen! Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

30 opmerkingen:

  1. Wat een leuke wishlist! Ik zou ook nog wel een SD kaart willen, heb er nu één van 2Gb omgaat ie er bij zat. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een zwarte tas staat ook op mijn verlanlijstje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whoaa die jurk is mooi! En altijd fijn zo'n grote spiegel, leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die broeken er echt heel erg goed uit zien! Dat vind ik altijd zo erg moeilijk, broeken kopen. Zo'n spiegel is ook heel erg handig! Wij hebben er zo'n een in de huiskamer, kan je altijd even checken of je d'r wel goed uit ziet :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk artikel zeg :)! Ik vind dat eerste jurkje echt supergaaf :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zwarte kerstjurkje met goude details is zo mooi! Die wil ik ook wel krijgen voor kerst hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een zwarte tas vind ik echt een must-have! Ik ben ook al lang op zoek naar de ideale zwarte tas. Ik heb zo'n fake Céline bag gezien voor zestig euro in een winkeltje in Gent misschien dat ik die wel koop :) Mooi trouwens dat gouden kleedje van Villa!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n full-lengte spiegel is echt super handig, ik heb er ook eentje en heb er iedere dag plezier van!
    Die jurkjes vind ik trouwens ook heel gaaf, vooral de eerste en de vierde. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die tas, love it! En inderdaad, zo'n spiegel lijkt me superhandig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil ook graag een nieuwe spiegel! Ik heb er één in mijn kast geplakt maar daar ben ik nu veel te groot voor.. Ik zag een keer een staande spiegel wat meteen een kast was voor je sieraden. Ook heel handig! Ik vind het jurkje en de tas uit de bovenste collage ook erg mooi!

    liefs Mireille
    dresslikemi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw dat eerste jurkje vind ik zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat eerste jurkje is echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo een staande spiegel is leuk .. en handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijne lijst! Een partydress moet natuurlijk altijd in december, en een zwarte tas is ook een must. Ik ben ook op zoek maar mijn portemonnee laat het nog niet toe...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super mooie lijst! hele leuke blog heb je ik volg je op blogloving!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo'n spiegel is zeker een aanrader jaaa!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk lijstje! Zo'n grote passpiegel lijkt me ook nog steeds heel erg tof om te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een tof verlanglijstje! Hele mooie jurkjes en die tassen zijn ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke wishlist, een donkere denim is natuurlijk altijd goed en ik vind die Bijenkorf spiegel ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. die eerste spiegel is zo mooi :o en best uniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo'n staande spiegel is heel handig!

    Ik heb er eentje van de Xenos waar ook van die lades inzitten waar je sieraden in kunnen



    www.style-chameleon.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke wishlist! Ik zou het niet erg vinden om een van de ZARA tassen onder de kerstboom te vinden ;)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.