Boyfriend,

TAG / The boyfriend tag

12/21/2013 Pixels By Emilia 32 Comments


English
: On Youtube I love to watch tags and one of the tags I like most is 'the boyfriend tag'. A list of questions that have to be answered by the boyfriend and after answering the girlfriend will tell if the answers are correct. Pretty funny! I don't make videos often, but wanted to do the tag anyway, so I decided to make an article of it in stead of a movie. I won't translate the full article to English, so if you'd like to read it, you can use the translator in the sidebar!

Nederlands: Op Youtube gaan een hoop tags rond en één van de leukste daarvan vind ik 'the boyfriend tag'. Een tag waarbij vriendjes allerlei vragen moet beantwoorden over hun vriendin en zij vervolgens moet zeggen of hij het goed heeft. Heel grappig! Omdat ik zelf niet zoveel met Youtube doe, maar het me wel leuk leek om deze tag te doen, heb ik er een artikeltje van gemaakt in plaats van een filmpje. En vandaag leek me de perfecte dag om het te uploaden, want Michael en ik zijn dit weekend precies 3 jaar samen!


Wat zou ze het liefst elke dag eten?
Michael: Sushi, want ze wil altijd het liefst met mij naar een sushirestaurant.
Emilia: Haha! Ja, sushi zou ik inderdaad best elke dag willen eten.

Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar?
Michael: Glee of Holland's Next Top Model. Met name Holland's Next Top Model, aangezien ik alleen maar 'sssssst' hoor als ik er iets tussendoor zeg.
Emilia: Haha ja, sorry, ik vind het gewoon heel irritant als er iemand door m'n programma heen praat. Maar klopt, Glee en HNTM zijn eigenlijk de enige programma's die ik echt volg!

Noem iets wat ze niet lust?
Michael: Vlees of vis eet/lust ze in ieder geval niet, zolang het veganistisch is vindt ze volgens mij alles lekker.
Emilia: Bijna goed! Ik lust inderdaad bijna alles dat vegan is, maar ik ben absoluut geen liefhebber van zuurkool en gekookte aardappelen.


Wat is haar schoenmaat?
Michael: Dit is één van de weinige vragen uit deze lijst die ik moeilijk vind. Ik gok 40.
Emilia: Goed gegokt, ik heb eigenlijk maat 39, maar bij sommige schoenmerken maat 40.

Wat is haar favoriete broodje?
Michael: Broodje houmous of broodje avocado.
Emilia: Mmm, ja!

Wat is haar favoriete muziek?
Michael: The Fray, Nederlandstalig en al het andere wat op 100%NL komt, zodat ze keihard kan meezingen.
Emilia: Klopt, haha! Eigenlijk houd ik helemaal niet van Nederlandstalige muziek, maar als ik moet autorijden zet ik de radio meestal op 100%NL, zodat ik lekker mee kan blèren. Maar als ik thuis ben luister ik inderdaad liever The Fray (of Gavin DeGraw, Racoon, Train, ...)


Wat is haar favoriete ontbijtje?
Michael: Brownie met een gigantische pot thee. Dat eet ze in ieder geval de laatste paar weken als ik bij haar slaap.
Emilia: Haha! Ik eet 's ochtends altijd havermout en de laatste tijd doe ik er vaak cacao door, waardoor het inderdaad op een brownie lijkt. Dat is echt heel lekker! Maar eigenlijk is mijn favoriete ontbijt het ontbijtbuffet in hotels. Onbeperkt vers fruit en warme broodjes, heerlijk!

Wat is haar favoriete sportteam?
Michael: Heeft ze niet, ze doet liever zelf aan sport dan dat ze ernaar kijkt. Nederlands elftal met WK of EK. (Ze haat voetbal, ik niet.)
Emilia: Klopt helemaal! Ik kijk eigenlijk nooit sport, maar met internationale wedstrijden ben ik natuurlijk voor Nederland!

Welke kleur hebben haar ogen?
Michael: Blauw of blauw/grijs, maar ik vind het blauw.
Emilia: Helemaal goed! (Was ook wel een beetje genant geweest als je dit niet had geweten haha.)


Wie is haar beste vriendin?
Michael: Martine, al jaren.
Emilia: Martine is inderdaad al sinds de basisschool mijn allerbeste vriendin! Ik heb nu meerdere beste vriendinnen, zoals Janneke en Suus, maar Martine was (en is nog steeds) mijn allereerste beste vriendin.

Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?
Michael: Voetbal kijken... Want dan gaat ze altijd zuchten en kreunen en steunen of ze valt naast me in slaap haha.
Emilia: Tsja, ik snap echt niet wat er nou zo leuk aan is om elke week naar voetbalwedstrijden te kijken!

Waar is ze geboren?
Michael: In het dorp waar ze nu woont of in Zoetermeer. Ik gok het eerste.
Emilia: Hier zit je er toch echt helemaal naast, ik ben in Rotterdam geboren! Maar ik woon wel al mijn hele leven in hetzelfde dorpje.


Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?
Michael: Veganistisch met chocola.
Emilia: Op deze vraag kan je eigenlijk geen fout antwoord geven haha, ik vind alle taarten lekker! Chocola is inderdaad altijd goed, maar ik ben ook dol op een simpele appeltaart.

Jullie zijn uit eten, wat bestelt ze te drinken?
Michael: Water of jasmijnthee.
Emilia: Ja! Meestal neem ik gewoon water, maar als we sushi eten, kies ik vaak voor jasmijnthee.

Wat zou ze uren kunnen doen?
Michael: Blogs lezen, online shoppen en mij knuffelen. Met name het laatste, dat weet ik zeker.
Emilia: Hahaha, klopt helemaal!


Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?
Michael: Atletiek, badminton, fitness en hardlopen.
Emilia: Goed, maar je vergeet er wel een paar! Ik heb heel veel sporten gedaan (klimmen, bikram yoga, rolskiën, turnen), maar de vier die jij opnoemt zijn de enige die ik meerdere jaren heb volgehouden. Oh, en skaten en snowboarden natuurlijk!

Wat is een uniek talent dat ze heeft?
Michael: Ze is onwijs goed in het maken van foto's, op de een of andere manier heeft ze echt oog voor het maken van een goede foto. Zo heeft ze met haar camera foto's gemaakt voor een fotoboek (over toen mijn opa en om 60 jaar getrouwd waren) en daar zitten een aantal verbluffend mooie foto's tussen.
Emilia: Lief! Dat vind ik superleuk om te horen!

Zo, dat was de tag. Dit was waarschijnlijk het klefste artikeltje dat ooit op mijn blog zal verschijnen, maar ik vond het heel leuk om Michael te testen (hij zei van tevoren dat hij minstens 90% goed zou hebben, volgens mij is dat hem aardig gelukt!) en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

32 opmerkingen:

  1. Wat lief, ik vond het heel leuk om te lezen! Je hebt echt veel sporten gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. onwijs leuke tag, heb m zelf ook gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag! En wat goed dat hij zoveel weet! Ik denk dat ik het binnenkort ook aan robert ga vragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je vriendje kent je duidelijk door- en door! :) Mooi koppel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te lezen, er staan leuke antwoorden tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tag, hij kent je echt heel goed! Leuke foto's ook van jullie aan het begin :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk om te lezen. Jullie zijn leuk samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah super leuk artikel! Ik ben inderdaad ook wel nieuwsgierig of mijn vriend ook zo veel van mij weet.. Ik betwijfel het haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke tag, ik vind die eerste foto zo schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief en leuk om te lezen! En gefeliciteerd met jullie 3 jaar samen zijn!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaah ik smelt helemaal, wat een lieve tag en mooi gedaan! Super leuke antwoorden en heel lief om te lezen! Gefeliciteerd met jullie 3 jaar <333

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aah superleuk! En hij weet potverdorie bijna alles!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief en super leuke foto's! Ik ben vandaag precies 9 maandjes samen.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk om te lezen en te zien dat jullie elkaar zo goed kennen. Alvast gefeliciteerd met jullie 3 jaar samen! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je rolskien hebt gedaan! (ik heb altijd op de borstelbanen geskied) Heel leuk ook om zijn antwoorden te lezen. En gefeliciteerd met jullie 3 jaar samen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahw wat lief dit!
    Mijn vriendje en ik zijn dit weekend ook precies 3 jaar samen :)

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aww wat lief om te lezen :) Ik denk niet dat mijn vriend zulke goede antwoorden zou geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat lief! Ik vind deze tag echt een van de leukste tags die er bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk om te lezen! Grappig dat je zo'n beetje de zelfde sporten doet/deed als ik :) Badminton hardlopen, skaten....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ahwww wat lief! Michael heeft eigenlijk bijna alle vragen toch goed beantwoord, gelukkig maar anders was het volgens mij niet goed afgelopen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn jullie een onwijs leuk en schattig stel! <3 En hij kent je wel heel goed hoor, gelukkig maar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze tag is altijd zo ontzettend leuk om te lezen! Lieve foto´s ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke tag! Jullie zijn echt een lief stel.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit was ontzettend leuk om te lezen! Alvast gefeliciteerd met jullie 3 jaar samenzijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oehh dat brownie ontbijt zou ik ook wel eens willen proberen, het klinkt echt heel erg lekker <3 En wat een toffe tag blijft zit toch, echt leuk om zijn antwoorden over jou te lezen! En hij kent je heeel goed! (al moet dat wel na 3 jaar hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat super lief om te lezen, hele leuke tag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heel leuk om te lezen ik heb ook maat 39 en soms bij laarzen 40! en veel dingen komen overeen erg leuk! liefs en alvast hele fijne dagen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat super leuk om te lezen, dit wil ik ook wel eens invullen met mijn lief! Gefeliciteerd met jullie 3 jaar samen, hij kent je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.