Outfit,

STYLIGHT / Winter outfit

12/04/2013 Pixels By Emilia 35 Comments




English: A little while back the Stylight team asked me if I'd like to join their competition called 'Share Fashion'. Every two weeks the Stylight team comes up with another theme and the competitors have to upload outfits that match the theme. This week's theme is #winter and I thought the outfit in the pictures above fitted perfectly with that. After uploading the pictures to Stylight I also added a few matching items from web shops, which is a fun thing to do. You can find the result here.
Do you have a profile on Stylight too? And is someone else joining this competition as well?

Nederlands: Een tijdje terug kreeg ik een mailtje van Stylight met de uitnodiging om mee te doen met een soort competitie genaamd 'Share Fashion'. Stylight bedenkt elke twee weken een nieuw thema en daar moeten de deelnemers dan een passende outfit bij uploaden. Deze week werd er gekozen voor het thema #winter en daar vond ik bovenstaande outfit wel bij passen! Op mijn profiel op Stylight heb ik er vervolgens matchende items bij gezocht en zo is er een soort collage ontstaan, heel leuk om te doen! De collage kun je hier bekijken.
Heb jij ook een profiel op Stylight? En doen er meer van jullie mee met de competitie?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

35 opmerkingen:

  1. Inderdaad een heerlijke winterse outfit! I like it :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto van je gezicht is ZO mooi, wat ben je toch ook een mooi poppetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie foto's zeg! Je bent echt een hele mooie meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke winterse outfit en prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Ik heb ook een stylight account! Maar doe niet mee aan de competitie.

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave foto's! XO

    p.s. op mijn blog mag ik twee armbandjes weggeven! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's Em! You look amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een prachtige foto`s! Hele leuke outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave foto's! Ze doen me op de een of andere manier een beetje aan Narnia denken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauw te gekke foto's! Wat straal je mooi, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw mooie foto's ziet er goed uit
    liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een prachtige foto's. Geweldig! Je ziet er ook echt mooi uit daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi winters gezicht heb je, Emilia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's!
    Ik ga de collage ook even bekijken, ik ben wel benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit! Van welke winkel zijn die schoenen?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, hele mooie outfit & foto's!
    Je bent echt een model haha (:

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.