Fashion,

OUTFIT / The poncho-scarf

12/15/2013 Pixels By Emilia 62 Comments



English: Is it a cape, a poncho, a scarf or a blanket? I honestly have no idea how to call this piece of clothing that I'm wearing in these pictures, but at least it's an extra layer of warmth and that's much needed these days. Same goes for those Starbucks drinks. When my sweet classmate Cynthia said she would make some outfit pictures for my blog, I immediately treated us on some warm drinks, since after photographing for 5 minutes, you're fingers will feel like icicles. Brrr!

Nederlands: Is het een cape, een poncho, een sjaal of een dekentje? Ik heb geen idee hoe ik het kledingstuk dat ik op de foto's draag moet noemen, maar het is in ieder geval een extra laagje warmte en dat kunnen we de laatste tijd goed gebruiken. Net als de drankjes van Starbucks! Toen mijn klasgenootje Cynthia wel even outfitfoto's wilde maken, heb ik ons meteen getrakteerd op een warm drankje, want na 5 minuten fotograferen zonder handschoenen, ben je het gevoel in je handen wel kwijt met deze kou. Brrr!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

62 opmerkingen:

  1. Waar heb je de poncho-sjaal-deken vandaan? Hij is erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Lara! :) Ik heb de sjaal bij H&M gekocht, maar ik had hem al op de middelbare school, dus hij is al minstens 3 jaar oud!

      Verwijderen
  2. Ah wauw! Staat je geweldig, en mooie kleur ook! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk ding! Mooie foto's ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n sjaal/poncho/deken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij lijkt me echt heel fijn! Waar heb je hem vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is echt een heerlijk ding! Ik heb 'm bij H&M gekocht, volgens mij een jaar of 3 geleden!

      Verwijderen
  6. Whoaa wat een beauty! Te gekke scarf, staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een leuke! Staat je heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave outfit, die kleur van de poncho staat je goed! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige poncho/sjaal! Ik heb ook zo'n fijn groot exemplaar van Pieces! Heerlijk als je jezelf helemaal kan inpakken in je sjaal! Mooie foto's Emilia!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Poncho - sjaal klinkt echt fijn!! Hij staat je trouwens ook super goed en leuke foto's heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love that scarf, it's huge! :)

    xoxo, Inês
    http://nesperaa.blogspot.pt/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Staat je erg goed! Lijkt me ook lekker warm zitten! Jammer dat ´ie al 3 jaar oud is :(

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een prachtige outfit. Hele mooie poncho!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie outfit en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie outfit babe! Ik ben je ook gaan volgen met Bloglovin'...

    Liefs!

    Noor
    http://queenofjetlags.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's! Ik vind de kleur van het sjaalachtige ding echt tof, ziet er leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I have a scarf like this too!
    I love it plus it's nice and warm. The pictures look great by the way!


    www.ocean-hearts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit :D Jammer dat ie niet meer te koop is (lees ik in de comments) haha!
    En ik heb nu zin in Starbucks.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is heel erg mooi, dit maakt je outfit een stuk warmer en mooier!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat het ook is, ik vind het heel mooi en het ziet er zo lekker warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie sjaal! :D En die tas heb ik ook! Alleen ziet hij er inmiddels niet meer zo mooi uit haha
    Liefs Esther | Confashions

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuke sjaal/poncho/deken hihi! Staat je echt goed en lijkt me heerlijk warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die had ik nog niet gezien, wat is die mooi! Ik wil nog zo een echte poncho a la Gossip Girl stijl haha! :) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  24. erg mooie foto's en de sjaal-poncho geval is erg leuk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het maakt me niet uit hoe je 'm noemt. Ik vind 'm mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie foto's Emilia! :) Je poncho geval is erg leuk. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtige foto's en hele mooie outfit
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie foto's! en een lekkere warme outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hele fijne outfit, prachtige kleur heeft de poncho-hoe je hem ook noemt

    BeantwoordenVerwijderen
  30. That giant scarf is beautiful and looks so cosy and warm! :)


    Away From The Blue

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie foto's meid! Staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Die is echt ontzettend leuk en gaaf zeg! Ik wil er ook nog altijd eentje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke outfit! Dit staat je heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een toffe outfit zo! Ik doe dat ook vaak in de winter; als het niet sneeuwt (want wol) draag ik een soort overslag/ponchoachtige sjaal over mijn jas. Heer-lijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie outfit, wauw! Ik ben je nieuwste volgster

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie sjaal, staat je prachtig. En ook weer geweldige foto's! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een leuke outfit en ook de foto's die je hebt gemaakt vind ik erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige foto's! Zo'n sjaal lijkt me heerlijk :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooi en handig, zo'n poncho-sjaal! Een ponsjaal ofzo, haha sorry.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Echt heel mooi! Prachtige foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hij is tof, staat je goed! Maarrr, de hamvraag: waar koop ik 'm? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij H&M! Tenminste, daar heb ik hem zo'n 3 jaar geleden gekocht, dus ik weet niet of ze hem nog in de collectie hebben!

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.