Event,

NEW STORE / Fashion Factory Outlet

12/13/2013 Pixels By Emilia 31 Comments


English: Two days ago the Fashion Factory Outlet finally opened it's doors. It's a huge store where you can find vintage and new clothes of many big brands. I got invited to join their VIP opening and of course I took a lot of pictures to show you guys what the store looks like.

Nederlands: Twee dagen geleden opende de Fashion Factory Outlet de deuren. Een gigantische winkel (met een oppervlakte van meer dan 3000m2!) vol met vintage én nieuwe kleding. Ik kreeg een uitnodiging voor de VIP opening en ik heb uiteraard een hoop foto's gemaakt om jullie een indruk te geven van de winkel!




De opening was erg leuk! Ik had Anita gezellig met me meegenomen en we hebben eerst een paar rondjes door de winkel gelopen (omdat we als VIP's eerder naar binnen mochten, konden we heerlijk op ons gemakje rondkijken) en we kregen een hapje en een drankje. Daarna zijn we in de rij bij de kassa gaan staan, want we hadden allebei iets leuks gevonden! Op een gegeven moment werd het een beetje een chaos bij de kassa, omdat er gratis Uggs werden uitgedeeld aan de eerste 50 klanten. Ik vond het bizar om te zien dat sommige mensen zó doorslaan als ze gratis schoenen kunnen krijgen! Er werd geduwd en getrokken en extreem voorgepiept. Uiteindelijk was ik precies de 50e koper, maar omdat ik zelf toch geen echt leer draag, heb ik de Uggs weggegeven aan een meisje dat ze liever wilde hebben. Zij stond net als Anita en ik al halfuur lang in de rij voor de kassa en ik vond heel oneerlijk dat ze helemaal was weggedrongen door mensen die veel later binnenkwamen.




Zoals ik al zei, is de Fashion Factory Outlet echt ontzettend groot. De outlet neemt de hele eerste verdieping van winkelcentrum New Babylon in beslag! Er wordt kleding verkocht voor mannen én vrouwen van alle leeftijden en je kunt er ook terecht voor modeaccessoires en boeken over allerlei verschillende onderwerpen.
Ik ben geslaagd voor dé perfecte winterjas (daar zal ik binnenkort vast nog wel foto's van laten zien!) en Anita heeft een mooi boek over mode gekocht.




Bij de Fashion Factory Outlet kun je terecht voor allerlei grote merken (op de foto's zie je onder andere items van Chanel en Louis Vuitton en ik heb ook geweldige vintage truien gespot van Kenzo en Acne) en omdat het een outlet is, shop je er het hele jaar door met kortingen tot wel 70%.
Je vindt de FFO op de eerste verdieping van het nieuwe winkelcentrum New Babylon (pal naast Den Haag CS) en op de website staat alle informatie over de openingstijden en de merken die er worden verkocht: www.ffo-online.nl.
Ik ben blij dat ik zo dicht bij Den Haag woon, want ik denk dat ik nog veel bezoekjes ga brengen aan deze gigantische winkel...

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. Ik wil echt een keer naar deze winkel! Lijkt me heerlijk shoppen daar haha. Ik ben heel benieuwd naar wat ze allemaal hebben.. Trouwens ik vind het echt super lief dat je ze aan dat meisje hebt gegeven <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Zodra ik weer in NL woon ga ik snel eens langs.

    http://www.fashion-hooked.blospot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh gaaf, ik ben nog helemaal niet naar die New Babylon geweest, toch wel benieuwd hoe het eruit ziet nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit, mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf, daar wil ik heel graag een keer heen!

    liefs Mireille
    dresslikemi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, echt supergaaf! Maar wel echt jammer dat iedereen zo hysterisch deed bij de kassa om een paar schoenen....

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel gaaf uit! Lief van je dat je ze aan een ander meisje hebt gegeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh wat ziet dit er onwijs gaaf uit zeg! Balen dat ik zo ver van Den Haag woon. Lief dat je die UGGs aan een ander meisje hebt gegeven trouwens. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dit er leuk uit! Ik woon in Den Haag, van het weekend dan maar even langs gaan, ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw, gaaf zeg! Mooie foto's heb je gemaakt ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat stom ik was woensdag nog in den haag voor de chanel expositie, had ik dit maar geweten!

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat gaaf! Hier wil ik zeker nog wel een keertje naar toe, sowieso is Den Haag een goede shopstad (en erg gezellig, vind ik) dus dat kan ik dan mooi combineren). Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag inderdaad in de vlog van Mascha dat het daar echt gekkenhuis was door die gratis Uggs. Wat er al niet in een mens los komt als er iets gratis te halen is, gatver!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk winkeltje! Lief dat je de Uggs weg gaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wooohooo dat ziet er echt te gek uit! Mooie foto's en leuk verslag om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb je die uggs toevallig aan Mascha gegeven??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze aan een meisje gegeven dat ik helemaal niet kende en ik heb eerlijk gezegd geen idee wat haar naam was!

      Verwijderen
  17. Wat een mooie winkel...!
    Leuke blog heb jij

    Blogpost: outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, wat een fashion walhalla zeg! En wat ontzettend lief dat je jouw UGGs weggaf! Ik zou ze ook niet dragen, maar zomaar een paar honderd euro weggeven is wel héél lief <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er een hemelse winkel uit! Lief van je dat je de Uggs aan iemand anders gegeven hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah ik zou ook graag een keer naar die winkel willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat lief dat je de uggs hebt weggegeven ! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.