Christmas,

MERRY CHRISTMAS / Vrolijk kerstfeest!

12/25/2013 Pixels By Emilia 25 Comments


Sources: 1 / 2

English
: Merry Christmas everyone! Today I won't be writing a huge amount of text, but just a quick post to wish you all the best Christmas ever. I think Christmas is meant to spend with your loved ones, so there's no need to waste any time reading long articles on my blog.
I'm having breakfast with my family this first day of Christmas and in the evening I'm going to have dinner with Michael's family (I already know what we'll have for dinner, because I helped his aunt picking some vegan dishes and I'm sure it's all going to taste great!). Tomorrow I have to go to work in the morning (which I don't mind! Working on Christmas is actually a lot of fun, because everyone's in a good mood) and I'll be spending the rest of the day with my family and boyfriend at home, with a lot of good food and funny games.
I hope you're all having such great plans as I do. Enjoy!

Nederlands: Vrolijk kerstfeest iedereen! Vandaag schrijf ik alleen even een kort berichtje om jullie allemaal ontzettend fijne dagen te wensen. Geen lang artikel dus, want elke minuut die je op mijn site besteedt, gaat af van de tijd die je met je dierbaren kunt doorbrengen en dat zou zonde zijn op Kerst!
Ik begin mijn Kerst met een uitgebreid ontbijt met mijn familie en vanavond ga ik dineren met Michaels familie (samen met zijn tante heb ik het menu samengesteld en ik weet zeker dat het heerlijk wordt!). Op tweede kerstdag moet ik 's ochtends werken (wat ik niet erg vind, want werken met Kerst is altijd gezellig) en de rest van de dag zijn we met de hele familie bij ons thuis en gaan we lekker eten en spelletjes spelen.
Ik hoop dat jullie net zo'n leuke Kerst tegemoet gaan als ik, geniet ervan!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

25 opmerkingen:

  1. Jij ook hele fijne feestdagen! Als ik het plan zo hoor, wordt het een hele fijne kerst. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve emil, jij ook een hele fijne kerst en geniet ervan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een hele fijne kerst! Geniet ervan! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook een leuke kerst gewenst!
    Liefs, eline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad, fijne dag nog morgen! (: Merrrrry Christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk heb je een fijne kerst gehad! :)

    Doe je mee aan mijn giveaway?
    http://labelofsuze.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh ik hoop dat je een fijne kerst hebt gehad! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk heb je leuke dagen gehad! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.