2013,

LOOKING BACK / 2013 in outfits

12/29/2013 Pixels By Emilia 41 Comments


January 2013 - Comfy (Pictures by Djana)

Engels
: The year 2013 has almost come to an end, which means it's time to look back at the past 12 months! This whole week I will upload posts with a 'looking back' theme and today I'm starting off with an overview of the outfits that I uploaded in 2013. I picked one picture of each month and put them all in this post with their date beneath them, just like I did last year. Hope you like it!

Nederlands: Het jaar zit er alweer bijna op en dat betekent dat het tijd is om terug te kijken op de afgelopen 12 maanden! Deze hele week zal staan in het teken van terugblikken en vandaag begin ik met een overzichtje van de outfits die ik in 2013 heb geüpload. Ik heb van elke maand één foto uitgekozen en die op een rijtje gezet, net zoals ik vorig jaar deed. Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden om te zien!

February 2013 - Amersfoort

March 2013 - Grey

April 2013 - The hairy jacket

May 2013 - The red jacket

June 2013 - Stare into the sun

July 2013 - Something new

August 2013 - Souvenirs from Suriname

September 2013 - Embellished shorts in Suriname

October 2013 - Over knee boots

November 2013 - Knee boots part 2

December 2013 - The poncho-scarf

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

41 opmerkingen:

  1. Die embellished shorts zijn echt prachtig, leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je nog niet zo lang, dus ik ken eigenlijk geen een foto, maar ze zijn heel erg mooi! Vooral die van augustus en september zijn heel mooi, doet me verlangen naar de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah de meeste herken ik nog, behalve de eerste twee! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke outfits allemaal, een aantal ken ik inderdaad. Je maakt ook altijd prachtige foto's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De eerst heb ik nog nooit gezien maar toen volgde ik je volgens mij nog niet. Echt zulke mooie foto's die gemaakt zijn door Djana!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien! Ik vind je shorts erg gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke terugblik en hele mooie foto's!

    liefs Mireille
    dresslikemi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke outfits allemaal !! Vooral die short is echt super

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijne outfits allemaal! Leuk om terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's en outfits! Vind vooral de 2de foto heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind vooral de zomer outfits heel gaaf! Maar dat komt omdat ik een zomerfreak ben haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik begrijp je! Ik houd echt wel van de winter, maar toen ik deze foto's van de zomer weer tegenkwam, miste ik de zon meteen weer haha. :)

      Verwijderen
  12. Je hebt echt een hele mooie kledingstijl! Leuk overzichtje. Liefs, Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een leuke outfits, je stijl is zo leuk Emil <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb de januari outfit gemist denk ik.. wauw die foto's zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige outfits! Leuk om de outfits van verschillende seizoenen achter elkaar te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind eigenlijk al je outfits heel erg leuk! Ik vind je kledingstyle ook super leuk dus dat was niet te missen haha. Ik vind zo'n donut knot je ook heel mooi staan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er zitten mooie outfits tussen :)

    Liefs,
    Eefie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooie outfits! En wat ben jij mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt echt toffe outfits! Dat groene jurkje in de zomer! Zo leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk om te zien! Je ziet er áltijd classy uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige outfits Emilia! Je ziet er altijd super uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. HOE BRUIN JE WAS IN DE ZOMER my lord. Jaloers.
    En I like je outfits, always.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha Es, ongelofelijk he! Helaas was ik na een week alweer gewoon mijn bleke ik. :(

      Verwijderen
  23. Leuk om te zien! Prachtige outfits, je hebt echt een mooie stijl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik hou echt van je outfitfoto's <3 Kan er geen genoeg van krijgen, mooi overzicht en wat een toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben nog steeds dol op je rode jack! Leuk zo'n overzichtje. :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie outfits, zeg! Ik vind je bordeaux jasje eeeeeerg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super mooie outfit foto's heb je gemaakt dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je hebt een hele leuke stijl! En mag ik even zeggen dat je er overal zo mooi uit ziet. Ik denk dat jij gewoon moet kiezen welke foto's je op je blog zet, ik heb er altijd maar een paar die net goed zijn haha. Alvast een hele fijne jaarwisseling! Liefs, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je hebt prachtige foto's en een prachtige stijl. Je ziet er overal heel erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik kijk niet heel veel op je site de laatste tijd *schaam schaam* maar iedere keer als ik een outfit voorbij zie komen vind ik ze echt geweldig mooi. Mooie stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige outfits en super fotogeniek!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.