Instagram,

INSTAPOST #19

12/31/2013 Pixels By Emilia 19 Comments

A picture from an outfit that I posted in 2013 / My boss got us the best Christmas gift ever / Sushi with Suus
Ice skating with Esmay and Jiami / A butterfly at the Orchideeën Hoeve / Starbucks with my friend Cynthia
Gotta love Christmas decorations / A beautiful Chanel jacket at the FFO / World's cutest can of coconut water
Instagram: @emiliavd

English: Today is the last day of 2013, so this will be the last article (and the last Instapost) of the year! This last week I've done a lot of fun stuff. I went ice skating with Esmay and Jiami, celebrated Christmas with my (boyfriend's) family, had a lot of Skype chats with Suus and met up with my best friend that I hadn't seen in months. And I've been working some days at the greenhouse as well. A busy but lovely week!
Tonight I'm going to a NYE party with Michael, so I'll have to conquer my fear for fireworks. I am extremely afraid to go out, but I'm going to do it anyway. Wish me luck!
I hope you're all going to have an awesome New Year's Eve and I wish you all the best for the upcoming year!

Nederlands: Vandaag is de laatste dag van 2013, dus dit is het allerlaatste artikel (en de laatste Instapost) van het jaar! De laatste week van 2013 heb ik nog een boel leuke dingen gedaan. Zo heb ik geschaatst met Esmay en Jiami, Kerst gevierd, veel geSkyped met Suus, de verjaardag van Michaels moeder gevierd en afgesproken met mijn beste vriendin van de basisschool. En tussendoor heb ik nog een paar ochtenden gewerkt in de kas. Een behoorlijk drukke vakantie dus, maar vooral heel gezellig!
Vanavond ga ik mijn vuurwerkangst overwinnen en met mijn vriend naar een feestje. Ik vind het doodeng om naar buiten te gaan, maar ik ga het toch doen. Wish me luck!
Veel plezier vanavond, ik hoop dat jullie allemaal een leuke (en veilige!) oudejaarsdag en -avond hebben en een geweldig mooi jaar tegemoet gaan!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

19 opmerkingen:

  1. Fijne jaarwisseling! En succes met het vuurwerk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh dat pakket met lekkers ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier en succes tijdens het vuurwerk ;) Hele leuke foto`s!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's!! Vooral met die kerstbal vind ik zo leuk gedaan. Wat een fijn pakket met allemaal lekkers heb je gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi overzicht en alvast een fijne jaarwisseling toegewenst lieff Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi overzichtje en leuke foto's! Succes met het vuurwerk vanavond, ik vind het ook doodeng haha! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk overzicht! Er staan mooie foto's tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's! Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij hebt veel leuke dingen gedaan! En yay, schaatsen was leuk :D
    Gelukkig nieuwjaar lieve Emilie <3<3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke foto's! Succes met het vuurwerk vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij ook een hele fijne jaarwisseling ♥!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leukkkkk !! :) Heerlijk jaartje achter de rug. Fijne jaarwisseling meid! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's en een gelukkig nieuwjaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schaatsen! leuk ^^ Fijne jaarwisseling <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele fijne avond gewenst en een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke foto's. Nog de beste wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend gemaakte selfie in de kerstbal, Emilia!
    Ga zo door met je blog en ik doe mijn best om zo nu en dan eens te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.