Instagram,

INSTAPOST #18

12/06/2013 Pixels By Emilia 17 Comments

Ice skating with my sister and brother / My boyfriend graduated, so happy! / I think fall is the prettiest season of all

Meet my cutest neighbor: Lily! She comes to visit us every day / Hotel breakfasts are the best / Cute bunnies at the pet shop

Bought this huge book to read during a long train trip / Gotta love tomato juice / I'm starting to miss summer (and my tan)


Instagram: @emiliavd

English: Last weeks have been a lot of fun again, as you can see from the pictures above. I've been ice skating, spent a lot of time travelling (I already finished that enormous book), went to see The Hunger Games with Anita, did some shopping with Suus and... finally got the news that Michael graduated! I'm such a happy and proud girlfriend now!
Upcoming weeks are filled with fun plans as well. I'm going to the movies again with Anita, going to see Suus again, going shopping (Christmas presents!) and I'm going meet up with some friends that I haven't seen in ages! And I actually have to visit the hairdresser as well, I hope I can find some time for that. December always is the busiest month of the year, isn't it?

Nederlands: De afgelopen weken waren weer gezellig druk, zoals jullie op de foto's hierboven kunnen zien. Ik heb geschaatst, ben een weekendje weg geweest, heb weer veel tijd doorgebracht in het openbaar vervoer (dat gigantisch dikke boek is ondertussen dus allang uit), ben gezellig naar de film geweest met Anita, heb geshopt met Suus en... we hebben te horen gekregen dat Michael geslaagd is! Heel fijn, ik ben zo blij voor hem!
De komende tijd wordt ook heel leuk. Ik ga onder andere weer naar de bios met Anita, een dagje naar Suus, kerstcadeautjes kopen en ik heb afgesproken met een paar vrienden die ik al veel te lang niet gezien heb. En ik moet tussendoor eigenlijk ook nog een bezoekje aan de kapper inplannen. Is december bij jullie ook altijd zo'n drukke maand?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

17 opmerkingen:

  1. leuke foto's meis!
    en idd... december is en blijft druk!
    gelukkig wel bomvol met leuke dingen, maar alsnog druk!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ik mis de zomer en het bijbehorende bruine kleurtje ook heel erg..
    December is inderdaad altijd een erg drukke maand, maar ik vind hem wel altijd erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, die met je vriendje is echt heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met het slagen van je vriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Rechts beneden vind ik super mooi.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je vriendje! Wat een mooie foto's in je diary, die summer foto is ook zo prachtig, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Gefeliciteerd met je vriend :)
    Tomatensap, daar ben ik erg benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jee dat is echt een super dik boek... daar zou ik toch echt een paar maanden over doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Michael is zo schattig in die foto haha, liefff. Leuke foto's Emilie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's, en gefeliciteerd met de je vriend! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's bij ons is dec ook altijd Zo'n drukke gezellige maand :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk die decemberdrukte! Je laatste foto is echt heel mooi!

    Liefs, Jennifer

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke foto's, die derde foto met die bomen en het water is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.