Christmas,

DEAR SANTA... / Another Christmas wish list

12/23/2013 Pixels By Emilia 20 Comments

1. Fake leather skirt / 2. Cinema card / 3. Diptyque Paris candles
4. YSL Manifesto / 5. Stella MacCartney shopper
English: Last week I uploaded a Christmas wish list, but today I already made another one. You know, just in case Santa didn't see the previous one or in case he has some money left.
No, just kidding, December is just making me really greedy with all those advertisements for presents and stuff and I always like making lists. The items on this list all are pretty expensive and I don't expect to receive anything of it, but that's why we call it a 'wish' list, right?

Nederlands: Afgelopen week plaatste ik nog een verlanglijstje voor Kerst op mijn site en vandaag heb ik alweer een nieuwe gemaakt. Gewoon, voor het geval dat de kerstman het vorige lijstje niet gezien heeft of voor als hij nog wat geld over heeft.
Nee hoor, grapje, de maand december maakt me gewoon heel hebberig met alle reclames voor kerstcadeautjes en ik vind het altijd leuk om lijstjes te maken. Deze keer zijn de items allemaal wat duurder en ik verwacht niet dat ik er iets van zal krijgen, maar het heet niet voor niets een 'verlang'lijstje, toch?



English: I never wear skirts, as you might have noticed from my outfit articles, but I do actually like them! I especially like those skirts made of fake leather (like the one in the picture), because they look quite cute, but pretty cool at the same time. I wonder how they'd look on me!

Nederlands: Ik draag nooit rokjes, zoals jullie misschien al was opgevallen aan mijn outfitartikelen, maar ik vind ze eigenlijk hartstikke leuk! Vooral rokjes van nepleer (zoals op het plaatje) vind ik heel tof, omdat ze er best schattig uitzien, maar door het materiaal toch ook best stoer zijn. Ik ben benieuwd hoe zoiets mij zou staan!


English: I would love to have a subscription to the cinemas. I don't go to the movies that often, since it's quite pricy, but I would love to go more often! A cinema card is such a great idea, since it's actually not that expensive (compared to buying a ticket several times a month) and it allows you to go to the movies as often as you like!

Nederlands: Het lijkt me heel leuk om een abonnement op de bioscoop te hebben. Ik ga niet heel vaak naar de film, omdat het best prijzig is, maar dat is jammer, want ik vind het juist zo leuk! Zo'n abonnement is echt een uitkomst, want het is eigenlijk helemaal niet zo duur (in verhouding tot het kopen van losse kaartjes) en dan kan je onbeperkt naar de bios!



3. Diptyque Paris candles (Indian Incense and Orange Chai)

English: In winter time I light candles almost every day and my candle stash is shrinking pretty fast, so it's time to get some new candles! I always like to try new scents and brand and since I heard a lot of good things about the Diptyque Paris candles, I would love to try those. I hope they're worth the money, since they're quite expensive... (They cost around €50 each.)

Nederlands: In de winter brand ik bijna dagelijks geurkaarsen, maar omdat mijn voorraadje begint op te raken, is het weer tijd voor nieuwe! Ik vind het altijd leuk om andere geuren en merken uit te testen en omdat ik veel goeds over de kaarsen van Diptyque Paris heb gehoord, zou ik die graag proberen. De verpakkingen zijn ook zo mooi! Ik baal alleen een beetje van het prijskaartje... (Ze kosten rond de €50 per kaars.)




English: Manifesto by Yves Saint Laurent must be one of the loveliest scents I have smelled in ages. Seriously, it's so good! If it was just a little cheaper I would've already bought it, but I think €60 for a bottle of 30ml is a bit too much.

Nederlands: Manifesto van Yves Saint Laurent is één van de lekkerste geuren die ik in tijden heb geroken. Echt waar, het is zo'n heerlijk parfum! Als het iets goedkoper was geweest had ik het allang gekocht, maar €60 voor een flacon van 30ml vind ik toch niet iets te duur.




English: In my previous wish list article I already told that I wanted a big black bag, but now I finally know which bag is the one: the Stella McCartney shopper you see in the picture above. I've been loving the brand for a long time now, since Stella McCartney doesn't use real leather or fur and I think that's great! And I also really like the design of this bag.

Nederlands: Op mijn vorige verlanglijst stond al een zwarte tas, maar ondertussen weet ik precies welke ik wil hebben: de shopper van Stella McCartney die je ziet op het plaatje hierboven. Ik vind het merk sowieso top, want Stella McCartney maakt geen gebruik van echt leer en bont en daar sta ik helemaal achter. En daarbij vind ik het design van de tas ook super.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

20 opmerkingen:

  1. Mooie wishlist! Voordat ik Aron kreeg wilde ik ook graag een pathe abonnement. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne wishlist. Was er hier maar iets als de Pathe Unlimited Card, ik ben dit jaar bijna 20 keer naar de bioscoop geweest dus zo'n kaart was zeker fijn geweest. Vind het rokje ook heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke wishlist! Zo'n Pathe kaart is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist, haha ik ben het met je eens dat je van de maand december erg hebberig wordt! Heb ik namelijk ook last van! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n abonnement op de bioscoop lijkt me ook wel wat haha! Ik ga niet zo vaak naar de bios maar met zo'n kaart zou ik er zeker vaker te vinden zijn, helaas alleen niet echt een pathe heel dichtbij maar toch hihi. Bij mij staat de canon 600d heel hoog op mijn lijstje en twijfel nog of ik hem koop of niet hih

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kaarsen van Diptyque zijn heerlijk! En het rokje is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Abonnement op de bioscoop: wil ik ook heel graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een unlimited kaart voor de bioscoop lijkt me zo vet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OMG DIE TAS WIL IK OOK! Godver ik word ook altijd zo hebberig van december, ha ha :(

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke lijst! Dat rokje is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Manifesto is echt zo lekker! als ik weer een parfum opgemaakt heb ga ik voor die, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik draag heel zelden maar rokjes, maar deze leather one lijkt me ook heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh ik wil ook echt zo'n Pathé kaart, dat lijkt me heerlijk! Dan zou ik helemaal vaak naar de bioscoop gaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk lijstje! Hoe duur is zo'n unlimited bioscoop kaart eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik het goed heb kost een abonnement bij Pathé €19 (Unlimited) of €26 (Unlimited Gold) per maand! De registratiekosten zijn €35, maar die schijn je niet te hoeven betalen als je voor de eerste keer lid wordt!

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.