Winactie

WIN! / 3 Armbandjes naar keuze

11/24/2013 Pixels By Emilia 31 Comments

English: Today I'm having a give away that is only open to my readers from the Netherlands, so I won't translate this article to English. I'm sorry!

Nederlands: Afgelopen week vertelde ik jullie al over By Bien, een ontzettend leuke webshop met handgemaakte sieraden. Voor mijn blog ontving ik drie armbandjes om aan jullie te laten zien (klik hier voor het artikel dat ik daarover schreef) en vandaag mag ik een setje verloten aan een van m'n lezeressen!
De winnares mag zelf drie armbandjes uitzoeken. Er zijn heel veel verschillende bedels waaruit je kunt kiezen en ook voor het bandje heb je de keuze uit wel 17 verschillende kleuren.

Wat moet je doen om te winnen?
– Like de Facebookpagina van By Bien.
– Volg mijn site (maakt niet uit hoe, je kan me onder andere volgen op Bloglovin' en Facebook).
– Laat hieronder een reactie achter met een geldig e-mailadres, zodat ik je een berichtje kan sturen als je hebt gewonnen.

Dat is alles! De winactie loopt tot 5 december (dat vind ik wel een toepasselijke datum om cadeautjes weg te geven), dus op pakjesavond stuur ik de winnaar/winnares een mailtje. Succes!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. Leuke winactie Emilia! Ik doe graag mee.
    Ik volg je op bloglovin' :)
    en mijn email adres is: joyce@joyfromjoyce.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een te gekke winactie, die armbandjes vind ik echt geweldig. Heel mooi detail voor elke outfit :) Love it en ik doe erg graag mee. Veel plezier iedereen met deze mooie winactie! P.s. ik volg je op elk mogelijk kanaal al heel lang :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke winactie! Ik doe zeker mee, want zulke armbandjes passen gewoonweg bij elke outfit :)
    mijn e-mailadres is: nele_kerkhofs13@hotmail.com
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke winactie!:D Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat zijn ze leuk!:-D

    1) ik heb de pagina geliked.
    2) ik volg je al een tijdje op Bloglovin en Facebook:)
    3) judithhuls@hotmail.nl

    Fingers crossed! X O

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke winactie! Ik doe mee! Ik heb alles gedaan, en mijn mail ; stylebybo.blogspot@gmail.com

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke armbandjes! Ik doe meer voor mijn zus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke armbanden! Ik doe graag mee! Ik volg je op Bloglovin en op Facebook :)
    Mijn mail is: info@vintageandbeauty.com

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaaa ik doe mee, ik volg jou op Bloglovin' en ByBien en jou op Facebook :) Mijn e-mail is info@kikielise.nl
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke armbandjes! Ik doe graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke armbandjes. Vooral door wat er op staat :).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat leuk! Maar ik heb al eens gewonnen dus ik laat deze open voor iemand anders :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lezeressen? En de lezers dan?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee!
    Ik heb alles gedaan om kans te maken!
    Ik draag zulke armbandjes echt heel vaak, ze passen bij elke outfit, mega handig dus :)
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wooee, superleuk!

    Ik heb alles gedaaan :)

    Xx Alex
    ilumuoti@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oeeh leuk! Ik doe mee, heb alles gedaan ;D a7xcupcake@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik doe mee!
    volg je blog via bloglovin; zoelouwerse
    facebook geliked; zoe louwerse
    email; zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wauw, die site kende ik nog niet! Echt ontzettend leuke armbandjes, daar hou ik wel van. Zulke sterke woorden of quotes laten je toch even stilstaan bij dingen, erg goed en leuk!
    Mijn e-mailadres is: kirschoe@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wauw, die site kende ik nog niet! Echt ontzettend leuke armbandjes, daar hou ik wel van. Zulke sterke woorden of quotes laten je toch even stilstaan bij dingen, erg goed en leuk!
    Mijn e-mailadres is: kirschoe@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke actie!
    E-mail: Laya.Bekaert@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, die zijn echt heel mooi, en ook sterke woorden die erop staan! Als ik niet win koop ik ze zelf denk ik, haha!

    Mijn email is: miouzib@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Echt super leuke armbandjes, zou er graag eentje kado willen doen aan mijn moeder!
    Ik like jou en de pagina van Bybien op facebook.
    Mijn emailadress is Denise.Verkooijen@hotmail.com. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk! Ik wil mijn chronisch zieke vriendin ermee verblijden. Helaas is haar ziektebeeld progressief en takelt ze langzaam af. Zo een armbandje is voor mij een manier om te zeggen dat ik van haar houd en aan haar denk.

      Verwijderen
  23. Ik doe zeer graag mee, volg via Bloglovin en heb je FB geliked.

    butterflyprincipessa@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke winactie! Ik doe zeker mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh oeps, email vergeten! afashionwayoflife@hotmail.com :D

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.