Fashion,

WEBSHOP LOVE / By Bien

11/19/2013 Pixels By Emilia 25 Comments


English: Today I'm writing about an awesome web shop, but since it's a Dutch site, I won't translate it to English. I'm sorry! If you'd like to read the article anyway, you can use the translator in the sidebar!

Nederlands: Afgelopen week kreeg ik een ontzettend leuk mailtje van Sabine, de 17-jarige eigenaresse van de webshop 'By Bien'. Of ik het misschien leuk zou vinden om iets uit haar shop te ontvangen? Maar natuurlijk! Toen ik op de webshop keek, zag ik namelijk ontzettend veel leuke sieraden!
Vandaag zal ik jullie mijn bestelling laten zien en wat vertellen over de webshop. Dus ben je benieuwd naar wat ik heb ontvangen en naar mijn ervaringen met By Bien? Lees dan snel verder!

Voordat ik jullie laat zien wat ik heb besteld, zal ik even wat vertellen over de webshop. Sabine begon afgelopen januari met het maken van sieraden voor zichzelf en toen ze daar positieve reacties op kreeg, begon ze die ook te verkopen aan bekenden. Niet veel later maakte ze een Facebookpagina aan waar ze de sieraden ook verkocht aan onbekenden en dat bleek zo'n succes dat ze nu een eigen webshop heeft. Hoe leuk is dat!?
Op By Bien kun je terecht voor armbandjes en oorbellen, die Sabine allemaal zelf heeft bedacht en in elkaar gezet. Omdat alles handwerk is, kun je bij je bestelling de maten van je pols aangeven, zodat je armbandje perfect past, en kun aangeven welke kleur bandje je wilt.




Ik heb gekozen voor de armbandjes die je op de foto's hierboven ziet. Ik vind ze zo leuk! Ze kosten €3 per stuk en dat vind ik een prima prijsje voor handgemaakte armbandjes!
Ze zijn heel subtiel, dankzij het dunne bandje, maar ze vallen toch op. Ik vind het zelf heel mooi om ze los van elkaar te dragen, maar het staat ook tof als je ze allemaal tegelijk om je pols doet.


Wat ik ontzettend handig vind aan deze armbandjes, is dat ze een slotje hebben! Je hoeft ze dus niet te knopen en kunt ze omdoen en afdoen wanneer je wilt!
Het suède is trouwens nep, dus de bandjes zijn gewoon geschikt voor vegetariërs en veganisten.


Over de service van de webshop ben ik helemaal tevreden. Sabine maakt de armbandjes voor je zodra je ze hebt besteld, dus je moet niet verwachten dat je bestelling binnen één dag al op de mat valt, maar als het goed is worden de pakketjes in twee dagen verzonden!
Alle bestellingen worden ingepakt als cadeautje (voor de feestdagen stopt Sabine zelfs een schattig kerstkaartje en sinterklaaskaartje bij je bestelling!) en ook de envelop is mooi versierd.
Ja, ik vind de webshop van Sabine helemaal leuk! De sieraden zijn mooi, uniek en betaalbaar en de service is prima. Een aanrader dus!
Binnenkort komt er trouwens een ontzettend gave winactie online in samenwerking met By Bien, dus houd mijn site even in de gaten als je net als ik fan bent van deze sieraden!

Kende jij By Bien al?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

25 opmerkingen:

  1. Wauw super mooi! Geweldige armbandjes en mooie foto's heb je ervan gemaakt. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke armbandjes! Echt iets voor mij en mijn zus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt super leuk! Ik ga snel even op de webshop kijken :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zelf ook armbandjes van Bien, ze zijn errg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik ga eens een kijkje nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke webshop heeft ze! :) De armbandjes die je hebt ontvangen zien er ook super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb zelf ook drie armbandjes en ik vind ze zo ontzettend leuk! Ik draag ze regelmatig met heel veel plezier :) Je hebt een stel mooie zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke armbandjes! :)
    xxx Nausikaä
    www.fashionatic.be

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Erg mooi verpakt ook met al die kaartjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke armbandjes zijn dat! Ik heb meteen een kijkje genomen op haar webshop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk armbandje! heel subtiel!

    www.glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke armbandjes, kende de webshop nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie armbandjes! En ontzettend fijn dat ze nep zijn, dat geeft me toch weer een fijner gevoel! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.