Personal

PICTURES / Throwback Thursday

11/07/2013 Pixels By Emilia 27 Comments

September 2009, with my brother
English: Last week I heard that Hyves (a Dutch social network, pretty similar to Facebook) is going to change into a games network. All the pictures and blogs and stuff will be removed from the accounts. I hadn't logged into the website for ages, but when I heard about that, I immediately surfed to Hyves to have a look at my old profile. I had a lot of fun looking back at those old pictures and memories. I downloaded all the photos to make sure they won't get lost when Hyves deletes everything and I thought it would be fun to show you some of them.

Nederlands: Afgelopen week hoorde ik dat Hyves gaat stoppen. Op 2 december verandert het social network in een games platform, wat betekent dat alle foto's en krabbels zullen van de accounts verwijderd worden. Ik had al tijden niet meer op Hyves ingelogd, maar toen ik dat las surfde ik toch maar weer eens naar de website om mijn oude profiel te bekijken. Zo leuk om al die oude plaatjes en herinneringen weer terug te zien! Ik heb alle foto's snel gedownload, zodat ik zeker weet dat ik ze niet kwijtraak als Hyves ze verwijdert en toen bedacht ik me dat het misschien wel leuk zou zijn om jullie er een paar te laten zien.

In May 2010 I went on a school trip to Barcelona (loved the city!) where I ended up in a crowd of tourists.
In June 2009 I was standing front row at a festival (Parkpop) / In August 2009 I went to Spain with my family
In June 2009 we had a school trip to Germany. My friend and I overslept (when our teacher called us to ask where we were, we were actually still sleeping, oops) and as a punishment we had to carry this heavy cool box from the bus to the place where we'd have lunch.
A selfie from November 2008 / Janneke joined me and my family on a holiday in May 2009, she's still one of my best friends!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. wat grappig he, om oude foto's terug te zien!
    ik heb n jaar of 3 geleden mn hyves verwijderd,
    kom dus helaas geen oude foto's meer ophalen!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooie foto's met veel herinneringen! Goed dat je ze hebt gedownload, die wil je niet missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om die oude foto's terug te zien van jou! Je bent trouwens veel in het buitenland geweest, ook met school! Superleuk :D Ik heb mijn hyves al paar jaar geleden verwijderd helaas haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herinneringen zijn altijd leuk om op te halen! Wat heb je veel leuks gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je het even zegt van Hyves! Ik ga ook mijn foto's downloaden, zo zonde als ze weg zouden zijn! Wat een leuke foto's en herinneringen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wat leuk om de foto's van een aantal jaar geleden terug te zien! Je ben echt veranderd, maar je kunt wel goed zien dat jij het bent :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto`s! Ik kijk ook regelmatig foto`s van een aantal jaar geleden terug! Leuk is dat!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om die oude foto's te zien. Eigenlijk wel gek dat Hyves nu inmiddels alweer een jeugdnostalgie is haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat is dit leuk om te zien! Ik heb ook weer op Hyves gekeken haha. Jij bent zo veranderd wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk om dit te zien! Ik ga denk ik ook zo'n post maken. En wat had je daar nog kort haar zeg! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha wat leuk! Je ziet er heel anders uit, komt misschien ook door je pony maar tof om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's om goed te bewaren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om te zien! Lekker hoor: helemaal vooraan bij Pinkpop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahh superleuk om te zien! In 2008 was je zelfs al mooi en bewust bezig met make-up!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om te zien! Ik ga nu ook even gauw nog inloggen op Hyves.. haha :P. Heel lang niet gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat super leuk om te zien, wat een knapperd ben je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk! Veel veranderd in die paar jaar, maar je bent toch ook weer heel herkenbaar, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha jaaa Hyves, ik haalde het laatst ook onder het stof vandaan. Zo leuk om dingen terug te lezen en te kijken daar. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.