Personal

PERSONAL UPDATE / About Friesland, school and more

11/27/2013 Pixels By Emilia 18 Comments



English: When it comes to uploading personal updates, I'm such a bad blogger. I actually am frequently planning on writing one, but somehow I never really know what to say. But I'll give it another try today, since I've got a lot to tell! For example, I started with a new term at school and I went on a short trip last weekend. I won't translate this whole article to English, since it's quite a large amount of text, but you can use the translator in the sidebar to translate it to any language you like!

Nederlands: Als het gaat om het uploaden van personal updates, ben ik een beetje een slechte blogger. Ik ben regelmatig van plan om er eentje te schrijven, maar ik kom nooit verder dan de eerste zin. Op de een of andere manier weet ik vaak niet zo goed wat ik kan zeggen. Maar vandaag heb ik een hoop te vertellen, dus ik ga het weer eens proberen! Ik ben onder andere een weekendje weg geweest en er is een ontzettend interessante periode aangebroken op school.


Afgelopen weekend ben ik met de familie van Michael naar Friesland geweest ter ere van het diamanten huwelijk van zijn opa en oma. Het was zo leuk! We hebben gewandeld, gezwommen, een paar uitstapjes gemaakt en heerlijk gegeten. Ik heb alles met mijn camera vastgelegd, omdat er een fotoboek van het weekend gemaakt gaat worden, dus misschien laat ik binnenkort nog wel wat foto's zien op mijn blog!
(De foto's hierboven zijn alvast een voorproefje.)


Gisteren was ik een dagje vrij van school en toen ben ik met Suzanne naar Almere geweest om te shoppen. Suus wilde graag naar de Primark en al vind ik dat zelf niet zo'n geweldige winkel (het is er altijd zo'n chaos!), vond ik het toch gezellig om even mee te gaan. Toen we klaar waren met winkelen, ging Suus naar de Douglas om haar wenkbrauwen te laten doen en toen wilde een medewerkster ons graag even opmaken. Onze make-up zat daarna zo mooi! Ik draag zelf eigenlijk nooit oogschaduw, dus het was wel tof om eens te zien hoe dat nou staat. Ik heb er geen goede foto van, maar Suus heeft het gefilmd, dus houd haar blog even in de gaten als je er benieuwd naar bent!

Vandaag heb ik weer gewoon school. Een lange dag (tot 6 uur 's avonds), maar gelukkig is deze module heel interessant! Ik ben begonnen met de minor 'Psychologie, medicatie en voeding' , waarbij we allerlei psychische stoornissen behandelen en kijken naar de relatie tussen die stoornissen en voeding. Het wordt een drukke periode met veel verslagen en presentaties, maar de onderwerpen spreken me erg aan, dus dat maakt het wel weer leuk.
Vanavond ga ik naar Michael en morgen heb ik weer lekker vrij en ga ik schaatsen met mijn zus en broertje! Ik heb al eeuwen niet meer op ijs gestaan, dus daar heb ik heel veel zin in.
Voor de rest van de week heb ik geloof ik geen plannen meer, behalve het voorbereiden van mijn presentatie voor vrijdag. Gaan jullie nog iets leuks doen?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

18 opmerkingen:

  1. Het was weer super gezellig en we zijn goed geslaagd! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah leuk zo'n update! Was je in almere?? Daar woon ik! Haha! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, schaatsen, leuk!
    Wel fijn, zo'n persoonlijk stukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk als medewerkers je in een parfumerie spontaan willen opmaken! Veel succes met je presentatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat waren jullie mooi opgemaakt, ik zag het in Suzannes filmpje! Veel plezier met schaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk! kom je zelf ook uit het noorden?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke update! Aaah leuk dat jullie naar Primark zijn geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk zo'n update! Je hebt echt mooie foto's gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit leuk om te lezen :)! Veel plezier met schaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het altijd zo leuk als ze bij de Douglas spontaan aanbieden om je op te maken, vind het altijd eng om dat te vragen omdat ik me dan meteen verplicht voel iets te kopen haha. Ben benieuwd naar het filmpje, ziet er in zwart wit al mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's gemaakt!

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De Primark heb je ook dichter bij huis, namelijk in Rotterdam en in Zoetermeer.
    Echt een lowbudget-zaak die inderdaad chaotisch overkomt, maar dat heeft nou net zijn charme!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. the food..... so yummy and those photos are so pretty, I love it! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je opa en oma!
    Doet die mevrouw dat zomaar gratis in de douglas?

    www.glamorousvision.blogspot.com
    Like share & win een Horloge!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.