Fashion,

OUTFIT / Knee boots part 2

11/11/2013 Pixels By Emilia 44 Comments


English: Are you guys already getting annoyed by the overload of over knee boots on the blog? This is my second pair and I totally fell in love with them. Their color (they're taupe, although they look brown sometimes) looks great with everything and I wear them a lot. In this outfit I combined them quite basic, with my favorite jeans, a knitted sweater and a scarf to make it look a little less boring. I went for a super comfy look, since I visited my friend Suzanne again and she lives far far away, so I had to travel over 6 hours that day! (Thanks for taking pictures again Suus!)

Nederlands: Worden jullie de overknee boots al zat? Dit is mijn tweede paar en ik ben er helemaal gek op. De kleur (ze zijn taupe, al lijken ze soms een beetje bruin) staat bijna overal mooi bij en ik zou ze het liefst elke dag dragen. Ik heb ze hier lekker simpel gecombineerd met mijn favoriete jeans, een dikke trui en een sjaal om het wat op te fleuren. Lekker comfortabel, want ik ging die dag namelijk weer gezellig langs bij Suzanne die in het verre Noorden woont, dus ik moest die dag 6 uur met het openbaar vervoer! (Nog bedankt dat je weer foto's wilde maken Suus!)





Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

44 opmerkingen:

  1. Oh wat staat het jou toch goed! Deze schoenen zijn veel meer overknee dan het andere paar, I like! Lekker warm lijkt mij dat ook haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Joos! :D En klopt, die andere laarzen had ik omgeslagen tot onder die knie, maar die kunnen ook hoger!

      Verwijderen
  2. Wat een toffe foto's Emilia!
    Deze laarzen staan je onwijs goed! Superleuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit paar is ook echt heel erg mooi zeg! Ik vind ook dat je het leuk hebt gecombineerd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Emilia wat een prachtige foto's! Echt super mooi gecombineerd de sjaal en de over knee boots, ik ben ze nog niet zat hoor dus kom maar op met meer outfit posts ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kom ook maar weer eens een keertje bij mij!! Nu je toch zo veel moet reizen naar het noorden haha! :"D Leuke outfit en I like je boots!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, gezellig! Ik moet toch altijd in Zwolle overstappen, dus dan kan ik net zo goed meteen even bij jou langs! :)

      Verwijderen
  6. Wat een mooie foto's ! En je outfit is ook pretty ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt mooi. Ik heb zelf echt te dunne kuiten en daardoor staan dit soort schoenen mij nooit:(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave outfit, ik vind je laarzen heel mooi! (Leuker dan je andere paar)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige outfit, je laarzen zijn heel erg gaaf!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah mooi artikel Em! De foto's zijn goed gelukt! Maar dat is ook niet zo gek met zo'n mooie meid als jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie laarzen en je sjaal is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het gaat natuurlijk om de laarzen, maar ik vind je haar ook echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze echt heel classy bij je staan! Simpele maar mooie outfit, ik zou hem zo ook dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niet iets wat ik zelf zou dragen maar het staat je wel super goed! Mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige laarzen en mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie laarzen, ze zien er ook heerlijk uit! Leuke foto's ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuke outfit, vind je laarzen echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit en je schoenen zijn ook super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettend mooie laarzen! Ze staan je heel goed
    X Esther | Confashions

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zag die foto op bloglovin en ik dacht; WAT DOE JIJ IN ASSEN? Waarom wist ik niet dat jij in Assen woonde. Maar het werd me al snel duidelijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ziet er goed uit, mooie foto's en leuke outfit!

    lots of love,
    Rachelkromdijk

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben ze niet zat! ze zijn echt prachtig!
    Gewoon een perfecte basis voor je schoenen garderobe!

    Lovely!

    Kisses ♡ http://glamorousvision.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik baal zo dat ik korte benen heb, als ik zulke laarzen aan doe (die bij jou dus net over de knie komen) dan komen ze bij mij tot de helft van mijn bovenbeen, meeehhh ik vind ze zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. You look stunning! Prachtige foto's en geweldige laarzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, echt supermooie laarzen, ik vind ze prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze staan je echt super! De perfecte classy fall outfit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zooo dol op je laarzen, staan je super. Mooie foto's ook, leuk printje op je sjaal. :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Liep elke vrouw maar elke dag op zulke mooie, hoge laarzen.
    DE wereld zou er een stuk mooier uit zien !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.