Must see,

MUST SEE / Heartbreaking video

11/30/2013 Pixels By Emilia 20 Comments


English: Last week I found this extremely touching video on the internet and I just had to share it with you guys. The short movie is made by Benjamin Scot Miller and it's about the first year of his son Ward, who was born 15 weeks earlier than expected. I think this story is heart warming and the movie is shot perfectly, it actually got me speechless for a moment. I hope you think this video is as touching as I think it is.

Nederlands: Afgelopen week verscheen er een ongelofelijk ontroerende video op het internet, die ik graag even met jullie wil delen. Het filmpje is gemaakt door Benjamin Scot Miller en het gaat over het eerste levensjaar van zijn zoontje dat 15 weken te vroeg werd geboren. Ik vind het verhaal zo bijzonder en het is ontzettend mooi vastgelegd, ik was er serieus even sprakeloos van. Ik ben benieuwd of jullie het net zo bijzonder vinden als ik!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

20 opmerkingen:

  1. Bijzonder filmpje he. Ik vind hem ontroerend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kreeg kippenvel bij het kijken van het filmpje.. Heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, echt een bijzondere video. Dank je wel voor het delen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een onwijs mooi en ontroerend filmpje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooi filmpje, echt heel bijzonder en inderdaad prachtig vastgelegd. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, wat een prachtig en ontroerende video xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb deze video deze week al gezien, ik hield het niet droog. Prachtig filmpje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, echt een heel bijzonder filmpje. Heel erg mooi gedaan! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige video, en een prachtig kindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat mooi, onvoorstelbaar dat zoiets gewoon goed gaat uiteindelijk. Super mooi filmpje en ontzettend schattige baby!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had het filmpje ook al gezien, heel mooi inderdaad..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb hem gezien en ja, het maakt zo veel indruk. wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat ontzettend mooi! Dat het kindje er gewoon bovenop is gekomen had ik echt niet verwacht. Een prachtige video!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super indrukwekkend. Wat bijzonder dat de vader dat zo mooi heeft vastgelegd. Ontroerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb deze ook gezien, onwijs indrukwekkend, ik heb zelf een kindje gekregen bij 34 weken en dat is al heel spannend geweest, dit is natuurlijk veel spannender geweest. Ik heb wel wat traantjes gelaten bij deze bijzondere serie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, zo klein en zo gegroeid in een jaar. Heel bijzonder filmpje en ook zo mooi gefilmd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw, heel indrukwekkend..

    Kisses ♥ http://www.glamorousvision.blogspot.nl/
    New Facebookpage :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zag hem ook al voorbij komen. Ik vind de video erg mooi gemaakt en wat een perfect cadeau als je dat van je vriend krijgt. So cute. <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.