Fashion,

LATELY #4

11/21/2013 Pixels By Emilia 28 Comments

Outfit / Knee boots part 2

Outfit / Over knee boots

Outfit / New coat and boots

English
: Every once in a while I make a recap of my three latest outfit posts and I thought it was about to be time to make one again! Two outfits with overknees (I don't think that's a big surprise, I've been wearing them on a daily base the past weeks) and one outfit with rain boots (no surprise as well, since the weather has been super crappy lately).
What's your favorite look?

Nederlands: Eens in de zoveel tijd maak ik een overzichtje van mij laatste drie outfitposts en ik vond dat het wel tijd was om dat weer eens te doen! Twee outfits met overknee boots (niet echt een verrassing, ik heb ze bijna dagelijks gedragen de afgelopen weken) en een outfit met regenlaarsjes (ook geen verrassing denk ik, gezien de regenachtige herfstdagen).
Welke look vind jij het leukst?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

28 opmerkingen:

  1. Ik vind je nieuwe jas leuk zeg!! :D Ik vind alle drie je outfits trouwens erg leuk, je laarzen blijven gewoon heel erg leuk om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit! Die sjaal is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de laatste het leukst! Prachtige jas en leuke laarsjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle drie! En wat een mooie foto's ook! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laatste look, erg leuk! Mooie foto ook

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk jas! XO


    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze drie de outfits zeker wat hebben!
    Maar ga voor de herfst toch voor de laatste foto waar je lichtere herfst tinten draag. De rest kan perfect op debdonkere en voor regenachtige dagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi! Wat ben jij toch een mooie meid!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie outfits en geweldige sfeer die je elke keer op de foto's weet te krijgen, love the looks!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat heb je een mooie blog! Hele mooie foto's en outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind alle outfits erg mooi, leuke stijl heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke foto's!! Je hebt echt drie leuke outfits aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Emilia,

    Hier een kort berichtje, eindelijk, zoals eerder toegezegd.
    Je hebt een schitterende site en je schrijft voortreffelijk. Mijn complimenten ook voor de inhoud; een majestueus "Dolce&Gabbana-gehalte" in meer dan positieve zin! Ook ben ik trots je collega te mogen zijn. Een knap meisje ben je zondermeer en nog fotogeniek ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een toffe outfits weer, hieruit kan ik geen leukste kiezen hoor! Jou staat echt alles goed! haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely outfits :) I really like the leather jacket + scarf in the second photo ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zo'n overzicht. Ik vind de jas op je laatste foto echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind de 2e look erg mooi, vind je sjaal echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk om ze zo bij elkaar te zien en je laarzen zijn geweldig!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.