Instagram,

INSTAPOST #17

11/13/2013 Pixels By Emilia 21 Comments

I went to Rotterdam with Jennie / Me being super happy / Arranging flowers at work (I work at a greenhouse)

Oldie with my 'little' brother / I received these super cute shower gels from Treacle Moon / Snacking with Suus

Some of my favorite warm boots / With Sharon and Lotte after the Boohoo event / Having lunch with Anita


Instagram: @emiliavd

English: Time for another Instapost with pictures of the past few weeks. I visited a few events for my blog, met up with some of my friends, went to work and had to make some exams at school. Today I have to make the last exam of this semester, I hope it'll go well!
I'm already looking forward to the upcoming weeks, since I've planned lots of fun things. I'm going to see some good friends again, a new period at school is starting and I'm curious what we'll learn and next week I'm going to spend the weekend in Friesland with my boyfriend's family! Can't wait!

Nederlands: Hier is weer een nieuwe Instapost met foto's van de afgelopen weken. Zoals je kunt zien heb ik een paar evenementen bezocht voor mijn blog, heb ik afgesproken met een paar van mijn vriendinnen en heb ik gewerkt. Tussen al die leuke dingen door heb ik ook nog tentamens gemaakt. Vandaag heb ik het laatste (praktijk)tentamen, hopelijk gaat het een beetje goed!
De komende weken worden ook weer heel druk en leuk. Ik ga weer wat oude vriendinnen zien, ga beginnen aan een minor op school waar ik erg benieuwd naar ben en ik ga een weekendje naar Friesland met Michaels familie. Ik heb er zin in!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

21 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Het is denk ik best wel leuk om tussen de bloemen te werken ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! En die foto met je broertje is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je zwarte laarzen nog steeds zo leuk! En tof dat je onze lunch erbij hebt gedaan haha :D Volgende maand weer dagje Amsterdam en dit keer christmas shopping!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die foto met Lotte en Sharon is echt leuk!! En die met je broertje natuurlijk ook :) Heel veel plezier deze week en veel succes vandaag! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah leuke dingen allemaal! Hoe is je tentamen gegaan???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief dat je het vraagt! Het ging volgens mij prima, ik heb er in ieder geval een goed gevoel over! :)

      Verwijderen
  6. Ik vind het altijd heel leuk om je foto's te bekijken! Zeker food-pictures zijn zalig, dat slaatje ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's!
    Je nieuwe laarzen zijn tofff <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's! De tweede foto is echt prachtig.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's :) Waar ga je heen in Friesland? En fijn dat de tentamens over zijn, bij mij ook. Nu heb ik het nog even rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat heb je een mooie tijd gehad en ben je druk bezig geweest met bloggen, super leuk om te zien! Ik duim voor je resultaten met school, je doet het super <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's! Die tweede foto ziet er zo leuk uit! Ik hou van die laarzen :) X Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.