boots,

INSPIRATION / Knee high boots

11/05/2013 Pixels By Emilia 27 Comments

Picture sources: 1 / 2 / 3 / 4 / 5

English: Last week I told you about my love for over knee boots. I already bought my second pair and I wear them as much as I can. Yesterday I was searching for some inspiration to combine them in different ways than I usually do and I found some pictures that I'd like to share with you. They might inspire you as well! I personally love to wear my knee boots with some skinny jeans, knitted sweater and a big scarf, but these pictures make me want to combine them with a cute dress as well.

Nederlands: Vorige week vertelde ik jullie al over mijn liefde voor kniehoge laarzen. Ik heb ondertussen twee paar in mijn kast staan en ik draag ze ontzettend graag. Gisteren zocht ik wat inspiratie om ze weer eens op andere manieren te combineren en het leek me wel leuk om mijn favoriete afbeeldingen met jullie te delen. Misschien inspireren ze jullie ook wel! Ik draag mijn laarzen zelf het liefst met skinny jeans, een grofgebreide trui en eventueel een grote sjaal, maar dankzij deze foto's krijg ik ook zin om ze met een jurkje te combineren!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. Tof vind ik dit soort laarzen. Weet ze alleen niet te combineren joh! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof! Ik vind van die kniehoge laarzen onder een rokje of jurkje altijd zo sexy staan.
    Helaas heb ik er zelf geen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige inpsiratie foto`s, ik heb alleen het idee dat dit er bij mij heel erg lomp uit gaat zien..
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga het niet proberen. Het is niet omdat Miranda Kerr er prachtig mee staat dat het bij mij ook werkt. Ik betwijfel het sterk ;-) Ik kijk uit naar jouw outfits :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha daar heb je een punt, met haar benen staat alles!

      Verwijderen
  5. Ik vind ze ook erg leuk! Helaas ben ik niet zo groot en zullen deze laarzen mij nog kleiner 'maken'.. XO

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je ze leuk vindt, zou ik ze gewoon eens passen om te zien hoe ze staan! Olivia Palermo schijnt ook niet veel langer te zijn dan 1.60m en haar staan ze ook prachtig. :)

      Verwijderen
  6. Hele mooie inspiratie foto's! Ik ben ook erg klein, dus helaas zullen ze nooit in mijn kast komen staan :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat is eigenlijk best wel tof! Denk alleen dat het bij mij minder zal staan, maar bij deze outfits vind ik het zeker leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook klein (1.60) maar heb toch een paar in mijn kast. Vind het met een wat korter jurkje of rokje, (niet al te kort natuurlijk) zodat er nog wat been showt toch erg tof. Maar dan moet de laars natuurlijk wel een hak hebben. :) Als je het goed combineert kan je als kleiner persoon ook best kniehoge laarzen dragen. Vind het Olivia Polermo prachtig staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met een jurkje is het eigenlijk ook wel heel erg leuk, vooral hoe het op foto twee is gecombineerd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik moet zeggen dat ik ze na het zien van deze foto's veel meer ga waarderen!
    De laatste jaren zag ik ze veelal sletterig gedragen worden. Dit is klassiek en netjes. Mooie foto's en ze zullen ook vast heerlijk warm zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze bij anderen echt heel erg mooi staan, al denk ik dat ik ze zelf niet zomaar zou durven dragen eigenlijk. Wauw de suede variant staat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Staat erg classy! Ik heb nooit van zulke hoge laarzen gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het bij anderen altijd heel mooi maar ze zijn niet voor mij bedoeld haha
    Liefs Esther | Confashions

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, zo mooi! Ik zou zelf ook wel een paar willen, maar dat kost natuurlijk wat en ik vind het toch wel een stap.. ofzo. ;) Geweldige inspiratie in ieder geval, ziet er echt mooi uit in die combinaties. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze sinds kort zo leuk! Denk echt dat het mijn volgende aankoop wordt.
    Liefst in echt leer met een mooie hak, niet te dun want dan ben ik bang dat het ordinair wordt..
    Nog bedankt voor je lieve reactie :)

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De manier waarop ze hier gestyled zijn vind ik heel gaaf, maar ik zou zelf niet weten hoe ik ze aan zou moeten trekken zonder het er ordinair uit te laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Knee high boots zijn zo mooi, vooral die van jou! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijne inspiratie, vind ze bij jou ook leuk staan maar weet zelf nooit zo goed hoe ik ze moet dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke inspiratie, ik vind zullen laarzen echt leuk voor de winter! X Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja dit is echt fijne inspiratie, ik heb zelf nog geen paar in mijn bezit maar ik denk dat het niet lang meer duurt na het zien van deze lovely pics!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je blog ziet er leuk uit, net zoals deze inspiratie. Weer een fan erbij! Fijne avond, liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik houd er persoonlijk niet echt van. Een jaar geleden (of misschien langer) zei ik tegen mijn moeder; dit wordt de nieuwe mode, ik weet het zeker (nadat ik één keer iemand ermee zag lopen).. Maar dat werd het toen niet hahah!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke outfits! Vroeger heb ik ze zelf wel eens gehad maar toen heb ik ze toch maar teruggebracht, ik vind het gewoon niet bij mij staan, helaas haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.