Ebay,

BUDGET TIPS / eBay

11/17/2013 Pixels By Emilia 37 Comments

You can find the links to the items in the article below

English
: Ever since I created an account on Paypal, I love to browse through eBay to find the most awesome bargains. Most of the stuff I get there, I only buy because it looks super cute (as you could see in this article I wrote a while ago). But besides all those useless things, you can also find super useful yet cheap goods on eBay! Today I'm going to show you some of those things.

Nederlands: Sinds ik een paar jaar terug een Paypal-account heb aangemaakt, vind ik het leuk om op eBay te zoeken naar grappige hebbedingetjes. De meeste dingen die ik er bestel, koop ik vooral omdat ze er schattig uitzien (zoals jullie in dit artikel al konden zien). Maar tussen alle nutteloze spullen staan er ook een hoop handige dingen op eBay! Daar ga ik jullie vandaag wat van laten zien.


1 – Cables

English: You know the problem with short cables, don't you? Those phone chargers with a cable that is so short that you have to put your phone on the floor next to the wall plug? Thanks to eBay, there's a solution to that: for only a few dollars you can order 3 meter cables! You can even find cables that are longer! Also, you can find them in many cute colors.

Nederlands: Ken je het probleem van de te korte kabels? Van die telefoonopladers die zo'n kort kabeltje hebben, dat je je mobieltje naast het stopcontact op de grond moet leggen? Dankzij eBay is dat verleden tijd: je kunt voor enkele dollars kabeltjes van 3 meter kopen! En als je dat nog niet lang genoeg vindt, zijn er zelfs langere kabels te vinden. Je kunt vaak nog uit verschillende leuke kleuren kiezen ook.



2 – Batteries

English: This is a useful tip for people who always forget to charge the batteries of their electronics: buy a second battery on eBay! You only have to search for the name of your device with the word 'battery' (for example 'Sony HX9V battery') or you can search for the name/number of the battery you already own.
You can order batteries for cameras, cellphones, laptops and so on!

Nederlands: Dit is een handige tip voor mensen die altijd vergeten de batterijen van hun apparatuur op te laden: koop een reserve accu op eBay! Je hoeft alleen het typenummer van je apparaat in te typen en daarbij het woord 'battery' (bijvoorbeeld 'Sony HX9V battery') of je zoekt op het typenummer van je huidige accu.
Je kunt accu's bestellen voor camera's, telefoons, laptops, enzovoorts!




English: The things in the picture above are called 'bra extenders'. I never heard of these things before, but I actually think they're super useful. If your bra starts to pinch, you don't have to throw it away, but you can use an extender to extend your bra. I don't need this, but I wanted to share this in case there are girls who'd like to extend their bras.

Nederlands: Op het plaatje hierboven zie je 'bra extenders', oftewel beha-verlengers. Ik had ze eigenlijk nog nooit gezien en kwam ze bij toeval tegen, maar ik vind het echt slim bedacht! Als je bh begint te knellen, hoef je hem niet meteen weg te gooien, maar kun je hem met zo'n extender aan de achterkant verlengen. Ik heb zelf nog nooit behoefte aan zo'n verlengstukje gehad, maar het leek me wel handig om dit even te delen voor het geval er meiden zijn voor wie dit een uitkomst is!




English: I always order screen protectors for my phone (and music player and iPad and so on) on eBay. They're super cheap! You can get one screen protector for a few dollar cents and it might be even cheaper to order a package of three protectors. Just search for the name of your device + the word 'screen protector'.

Nederlands: Screenprotectors voor mijn telefoon (en mp3-speler en iPad en ga zo maar door) bestel ik altijd op eBay. Die zijn daar echt spotgoedkoop! Voor nog geen dollar heb je er al één en vaak is het nog goedkoper om ze per setje van drie stuks te bestellen. Gewoon even zoeken op de naam van je apparaat + het woord 'screen protector'.




English: I think most of you will recognize these iron balls: tea eggs! You can put tea leafs in these little balls, also known as tea diffusers. These tea eggs ain't expensive in real stores, but on eBay they're even cheaper!

Nederlands: De meesten van jullie zullen deze metalen bolletjes wel kennen: thee-eieren! In zo'n balletje kun je losse theeblaadjes doen en op die manier kun je theezetten. In de winkel kosten deze eitjes niet veel, maar op eBay zijn ze nóg goedkoper. Gebruik de zoekterm 'tea egg'.




English: If you often have blisters or painful feet, you can search for 'shoe pads' on eBay. You can find many sorts of shoe pads for all kinds of shoe issues. I think eBay seriously offers a solution to any foot problem.

Nederlands: Als je snel last hebt van blaren of pijnlijke voeten, kun je op eBay zoeken naar 'shoe pads'. Op de site worden namelijk ontzettend veel kussentjes verkocht die je schoenen comfortabeler maken! Ze zijn er in alle soorten en maten, volgens mij is er voor elk voetprobleem wel een oplossing te vinden.




English: Lately I've been reading many positive things about facial brushes (like Visapure and Clarisonic). Electric brushes that rotate and it's said that they clean your skin super effectively. The only downside of those brushes is that they cost over a hundred euros! But... On eBay I found these brushes that look pretty similar. Except they're not electric, so you'll have to rotate them yourself. But for only a dollar I think it's worth trying!

Nederlands: De laatste tijd heb ik veel positiefs gelezen over gezichtsborstels (zoals de Visapure en de Clarisonic). Het zijn elektrische borsteltjes die ronddraaien en ze schijnen je huid op die manier heel effectief te reinigen. Enige minpuntje? Die borstels kosten over de honderd euro! Op eBay heb ik borstels gevonden die er een beetje op lijken, het enige verschil is dat deze niet elektrisch zijn en je ze dus zelf moet ronddraaien. Maar voor nog geen dollar is het het proberen wel waard, lijkt me!




English: Real fruit lovers can find many kinds of fruit knives and other kitchen tools on eBay. In the picture above you see a 'banana chopper', a tool that cuts your banana into perfect slices. It might sound a little unnecessary, since you could slice a banana with a regular knife as well, but this is way faster!

Nederlands: Voor echte fruitliefhebbers zijn er op eBay allerlei verschillende mesjes en ander keukengerei te vinden. Op het plaatje hierboven zie je een 'banana chopper', een tool die je banaan in plakjes snijdt. Eigenlijk een beetje overbodig, want met een gewoon mesje kun je ook prima plakjes snijden, maar dit scheelt wel weer tijd!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

37 opmerkingen:

  1. handige "gadgets" inderdaad!
    ik sponsor de economie in hongkong ook behoorlijk,
    verwacht nog n pakketje of 14...
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super handig!Vooral die iPhone kabels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk artikel! eBay blijft een gouden uitvinding als je het mij vraagt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt verslaafd aan Ebay. Je hebt trouwens ook elektrische borstels op Ebay.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow super handig allemaal! Het verbaast je wat er allemaal is, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er zitten veel superhandige dingen tussen! eBay is echt chill voor de meest nutteloze (sorry not sorry) spullen maar er zitten altijd dingen tussen waarvan ik denk: omg ja!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die borstels moet je echt niet kopen! Ik heb hem gekocht, maar hi is veel te hard!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed dat je het zegt! Ik was van plan er eentje te bestellen, maar dat doe ik dan toch maar niet. Bedankt! :)

      Verwijderen
  8. Dat bananending is echt AWESOME. Maar je hebt gelijk, een mesje werkt ook prima. Er zitten inderdaad hele handige spulletjes in deze lijst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, zitten leuke dingetjes tussen.

    liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Handige dingetjes haha, ik bestel ook regelmatig iets op Ebay. Super fijne site!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Handig, je moet mij komende week Ebay maar even uitleggen geloof ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke spulletjes! Ik kom veel te vaak op ebay haha! Vooral telefoon gadgets zijn erg geliefd:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik houd van zulke gadgets op eBay! Vooral als het echt een paar dollar is, dan kan ik me niet inhouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke items! Die gekleurde kabels zijn schattig. Zo'n thee balletje is Superhandig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb laatst een kabel van 2 meter, een afstandsbediening voor mijn camera (2 dollar in plaats van 20 euro, echt een aanrader!), een USB-oplader voor in de sigarettenaansteker en screenprotectors voor mijn telefoon besteld. Mijn ouders vragen zich elke keer af wat ik nu weer uit Hong Kong heb besteld, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk artikel :) vooral batterijen vind ik erg handig. Laatst heb ik een mobiele telefoonoplader gekocht via eBay en daar een artikel over geschreven, bevalt me goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke gadgets allemaal, ik moet ook nog die lange kabels kopen op ebay

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oehhh, wat een leuk en handig artikel is dit zeg! Ik hou van eBay, maar ik koop er eigenlijk meestal alleen maar "nutteloze" dingen zoals sieraden enzo. Maar ik ga nu zeker even kijken voor een telefoonaccu, dat lijkt me super handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahahaha die bananen snijder!!!!!! Hilarisch. :) Ben wel benieuwd naar het borsteltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. waah super fijne producten

    liefs daphneroos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een complete carkit kost in nl 39,- en op ebay 7,-! Misschien ook een tip voor degene die graag handsfree bellen en de Navi gebruiken!
    En cadeautjes koop ik ook op ebay ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk artikel! Eigenlijk heb ik bijna alles al eens besteld haha! (eBayverslaafd). Die BH extenders lijken mij erg handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat handig zo'n banana chopper! Ik vind Ebay echt geweldig, je kunt er zoveel vinden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha, wat een leuke tips! :) Ik ga er een paar van onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke tips! Ik had vroeger ook van die bh verlengers, maar was er niet zo over te spreken...

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat bananending vind ik echt heel erg tof haha! Zo'n thee eitje lijkt me trouwens leuk om te hebben! Ik wil nog wel een keer losse thee proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die bananensnijder, geniaal! Nu ik erover nadenk heb ik al heel lang niet meer op Ebay gekeken (misschien maar goed ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke tips! Heb laatst een kettinkje gekocht van Imagine Dragons en ben helemaal verliefd! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind het vooral leuk dat die kabeltjes allerlei mooie kleurtjes hebben haha.
    Dat ze langer zijn maakt me niet zoveel uit want ik heb gelukkig geen last van te korte kabels.
    Nouja, behalve als ik op de bank wil whatsappen maar ook tegelijkertijd moet opladen :P

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.