Beauty,

BUDGET TIP / Treacle Moon bath and shower gel

11/09/2013 Pixels By Emilia 35 Comments


English: Last week I received a package that I am super excited about! It contained two huge bottles with bath/shower gel. A purple one with lavender smell and an orange one that smells like mango. Their brand is Treacle Moon (you might know this brand already, since it's from the UK, but for us Dutchies it's new!) and today I'm going to write a review about them.

Nederlands: Afgelopen week kwam er een pakketje binnen waar ik helemaal vrolijk van werd, er zaten namelijk twee gigantische, felgekleurde flessen bad-/douchegel in! De ene fles is pimpelpaars en heeft een lavendelgeur en de ander is knaloranje en ruikt naar mango. Ze zijn van het merk Treacle Moon (een Engels merk dat nu ook in Nederland wordt verkocht) en vandaag ga ik ze voor jullie reviewen!

English: My first thoughts are positive: I think these bottles look awesome! They're super colorful and cute, I like that.
And oh, their smells... I wish I could make you smell them right through your computer screen, since it's hard to explain how lovely and sweet they smell. I'm usually not that into lavender, but in this shower gel I think it's great. It doesn't smell like pure lavender, I think they added something sweet like vanilla and that makes the smell so lovely.
The orange shower gel smells great as well. It's super fresh and fruity and also a little creamy. This is one of those smells that makes you feel super happy and awake when you're having a shower in the morning.
Both shower gels do what they're supposed to do: they clean your skin, make you smell great and they won't leave your skin feeling dry. They're not really hydrating, but I don't really mind, since that's what body butters are invented for.

Nederlands: Mijn eerste indruk is helemaal positief: de verpakkingen zien er ontzettend leuk uit! Lekker vrolijk, daar houd ik wel van. Ik vind het fijn dat de flessen een dop met een klepje hebben in plaats van een schroefdop, dat is wel zo handig als je onder de douche staat!
En dan de geuren... Daar word ik helemaal gelukkig van. Ik ben niet echt een liefhebber van de geur van lavendel, maar bij deze douchegel vind ik het op de een of andere manier heerlijk! Het ruikt niet zo sterk naar lavendel, volgens mij zit er ook iets van vanille doorheen en dat is echt een heerlijke combinatie.
Ook de oranje douchegel ruikt ontzettend lekker. Heel fris en fruitig en ook een beetje romig. Echt zo'n geur waar je helemaal happy van wordt als je 's ochtends onder de douche staat.
Qua verzorging heb ik eigenlijk niet zoveel te melden over de douchegels. De maken je huid goed schoon en ze drogen je huid niet uit. Prima dus. Hydrateren doen ze niet echt, maar dat vind ik niet zo erg, want daar gebruik ik meestal toch een bodybutter voor!

English: And the prices makes the products even better: they cost only €4,95 each! I think that's a great price for these huge bottles (they contain 500ml). The other Treacle Moon products (like scrubs, body butters and hand washes) all cost €4,95 as well.
You can get them in The Netherlands at the supermarket called Albert Heijn or order them on their website www.albert.nl. I'm super enthusiastic about the shower gels and I think I'm going to get a matching body butter soon!

Nederlands: En nu het beste van alles: de douchegels kosten slechts €4,95 per stuk! Dat vind ik behoorlijk goedkoop, want het zijn flinke flessen van 500ml! De andere producten van Treacle Moon (scrubs, bodybutters en hand washes) worden allemaal voor dezelfde prijs verkocht.
Je kunt voor al deze producten terecht bij de grotere filialen van Albert Heijn en je kunt ze ook bestellen op hun webshop www.albert.nl. Ik ben enthousiast en ik denk dat ik binnenkort een bijpassende bodybutter ga halen!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

35 opmerkingen:

  1. Ze lijken me erg lekker, heb al veel positieve verhalen over deze douchegels gehoord!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt hartstikke goed! Ze zien er ook echt geweldig uit en niet heel duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah zo leuk zijn zeg! :) ik wil ze wel is proberen haha ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zien er heerlijk uit! En inderdaad erg goedkoop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze zooo philosophy haha :"D Maar ze klinken wel goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat was ook mijn eerste gedachte! Maar dit merk is gelukkig een stuk goedkoper! :)

      Verwijderen
  6. Ik ben zo benieuwd naar die met mango! Ik ben zelf dol op de strawberry en die met kokos!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh leuk.. ze lijken zo hard op philosophy!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke flesjes! Ziet er heel fijn uit, ze lijken inderdaad een beetje op philosophy.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alleen de verpakking ziet er al super leuk uit, ben benieuwd naar de geuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil het! Haha, ze zien er leuk uit en ik ben wel benieuwd naar de geuren :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zien er super leuk uit en klinken ook erg fijn x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die wil ik ook wel! Lijken met heel fijn.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze lijken me heerlijk, heb ze op verschillend blogs voorbij zien komen en ik ben super nieuwsgierig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik zie dat veel deze pakketjes hebben binnengekregen
    ziet er in ieder geval super uit en lekker vrolijk kleurtje hebben ze ook!
    en vijf euro valt inderdaad mee!
    Bij de lush ben je meer kwijt haha.. liefs,

    en een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oeeeh deze klinken heerlijk!
    De geur van Mango lijkt me het fijnste.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn de flesjes al prachtig op zich!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijne producten, ik heb zelf mango en vanilla. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke me toffe producten ! Verkopen ze ook in belgie? x Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuke blog! ga je volgen op bloglovin! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeh voor zulke grote flessen zijn ze helemaal niet duur nee! Die mango lijkt me echt heerlijk! Lavendel is niet zo mijn ding maar frisse geuren onder de douche juist wel:D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oehh, dit merk ken ik nog helemaal niet! Lijken me echt ontzettend fijne producten met lekkere geurtjes. Alleen die verpakking al vind ik geweldig! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oeeeh die zijn zo fijn!


    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM
    PS: Don’t forget to enter my GIVEAWAY in order to win a pair of jeans from The Sting of your own choice!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zien er echt heel fijn uit, zeker voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ze lijken op de i love... douchegel! die zijn ook heerlijk! en die flessen doe je zo lang mee!

    Lovely!

    Kisses ♡ http://glamorousvision.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ahh fijn! Ik hou echt van mango geur, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.