Personal,

TAG / Fall favorites

10/29/2013 Pixels By Emilia 30 Comments


English
: Yesterday Holland was all troubled by the worst tempest in 25 years and we were all advised to not leave our houses. In the morning, when the storm wasn't that bad yet, I went to school anyway, but I spent the rest of my day safe at home. I thought this was the perfect time to fill in the 'fall favorites tag'. I answered the questions in Dutch, but if you use the translator in the sidebar, you can read the article in your own language!


Nederlands: Gisteren werd Nederland geteisterd door de zwaarste storm in 25 jaar en werd ons geadviseerd om lekker thuis te blijven. 's Ochtends ben ik nog wel even naar school geweest (ik heb wonder boven wonder niet eens zoveel last gehad van de chaos met het openbaar vervoer!), maar 's middags ben ik braaf thuisgebleven en had ik de tijd om deze 'fall favorites tag' in te vullen. Ik vond het wel een toepasselijke tag, aangezien het nu écht herfst is. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen!


Wat is je favoriete eten in de herfst?
Pompoensoep! We hebben in onze tuin pompoenen gekweekt en ik verheug me nu al op de soep die we daarvan gaan maken. Sowieso ben ik gek op soep. Tomatensoep, erwtensoep, paprikasoep, courgettesoep, champignonsoep... Ik vind het allemaal heerlijk!

Wat is je favoriete accessoire voor de herfst?
Een lange, dikke, zachte sjaal. Het liefst eentje die je meerdere keren kunt omslaan. Zo'n sjaal waar je helemaal in kunt wegkruipen.

Wat is je favoriete drinken voor deze herfst?
Thee! Ik drink het hele jaar door thee, maar omdat het in de herfst zo koud is buiten, smaakt het me nu nog beter!


Wat is je favoriete geurkaars voor de herfst?
Ik ben dol op kruidige geuren, zoals kaneel, en ik vind vanille ook altijd heerlijk ruiken. Ik heb ooit een kaars gehad die naar versgebakken koekjes rook, dat was de lekkerste geur die ik ooit heb gehad. Maar die is nu opgebrand en ik heb die kaars helaas in geen enkele winkel meer kunnen vinden.

Wat is je favoriete handcrème voor de herfst?
Ik heb niet echt een favoriete handcrème! Ik koop altijd een andere handcrème als mijn oude op is, omdat ik het leuk vind om elke keer een nieuwe te proberen. Op dit moment heb ik er eentje van Le Couvent De Minimes in mijn tas zitten, die is heel voedend en trekt lekker snel in.

Wat is je favoriete ding om te doen tijdens de herfst?
Aan de ene kant vind ik het heerlijk om de hele dag series te kijken met een pot thee en een rol chocoladekoekjes bij de hand, maar aan de andere kant vind ik het ook leuk om naar buiten te gaan en bijvoorbeeld een boswandeling te maken. Ligt er eigenlijk een beetje aan hoe het weer is. Als het regent (of stormt, zoals nu) blijf ik het liefst binnen, als het droog en windstil is ben ik graag buiten.


Wat is je favoriete lipproduct voor de herfst?
In de herfst smeer ik het liefst lippenbalsem (met een leuk kleurtje) op m'n lippen. Omdat het dit seizoen weer wat kouder wordt, hebben mijn lippen extra verzorging nodig, daarom heb ik altijd een potje lippenbalsem in mijn tas zitten.

Wat is je favoriete kleur nagellak voor de herfst?
Geen. Ik draag nooit nagellak, dus ik heb voor geen enkel seizoen een favoriete kleur!

Wat is je favoriete ding van de herfst?
Heb je even? Want dit wordt een hele lijst! Ik ben eigenlijk gek op alles van de herfst. Dat de blaadjes aan de bomen zo mooi oranje worden, dat we weer dikke sjaals kunnen dragen, dat het binnen zo lekker knus is als de regen tegen de ramen slaat, dat we een weekje vakantie hebben, dat we dankzij het grauwe weer een goed excuus hebben om de hele dag boeken te lezen en thee te drinken. Ik hou van de herfst!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

30 opmerkingen:

  1. Pompoensoep, ik ben nog steeds benieuwd naar de pompoenen uit jullie tuin! Yum kan niet wachten. Leuk ingevuld Em!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk ingevuld! Maar draag jij echt nooit nagellak? Dat wist ik niet! Wel leuk om te weten :) Wat een mooi artikel is het geworden met de sfeerafbeeldingen, heel leuk om te zien en te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook een keer pompoensoep maken, lijkt me echt heel erg lekker! En een kaars die naar koekjes ruikt? ohh die wil ik! Jammer dat je die nergens meer gevonden hebt :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen. :) Ik houd ook van de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah, pompoensoep is zo lekker en ik ben ook dol op kaneelgeuren. De herfst is zo'n leuk seizoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke antwoorden, leuk om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tag! En tof om de antwoorden te lezen, ik ben ook gek van kaarsjes als het koud en donker wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb zin in pompoensoep!
    en thee drink ik ook echt non stop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit blijft zo'n leuke tag. Ik ben ook zo'n soepdrinker.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gisteren maakte en at ik nog pompoensoep, we hebben ook pompoenen in de tuin en ze moeten echt op! Leuke ingevuld trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke antwoorden heb je gegeven! Ik heb echt nog nooit pompoensoep op.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke tag! ook fijn om te lezen :D
    Eigenlijk moet ik ook maar eens pompoensoep ofso een keer eten, het lijkt me zo lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pompoen soep heb ik echt nog nooit gehad. DUS: ik wil het een keer proberen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hmm ben ook gek op pompoensoep en andere groentesoepen! Leuke tag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaa dat het echt herfst is kan je nu met 100% zekerheid zeggen.
    Hmmm pompoensoep lijkt me heerlijk!
    Leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke tag om te lezen! ik ben ook gewoon naar school geweest tot half drie .. gelukkig mocht ik de auto meenemen van mijn ouders.. de fietsers waren geen fietsers meer maar wandelmannekes!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik hou ook echt van soep! Vroeger vond ik het niet lekker maar ik begin er echt van te houden. Wel alleen zelfgemaakte. Tomaten, pompoen, wortel, maïs, courgette, broccoli, I love it all <3 Ooh, en m'n favoriete 'accesoire' voor de herfst is sowieso nu de onesie van gisteren, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Roze lippenbalsem is ook echt mijn favoriet in de herfst (oke eigenlijk elk seizoen)!
    Ik heb laatst voor het eerst pompoen gegeten, het kwam uit de oven met parmazaanse kaas en daarover heen nog tuinkers, wat was dat lekker! Soep lijkt me er ook echt heerlijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke tag, grappig dat je nooit nagellak draagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke tag om te lezen! Nice job!

    xx

    www.styleandmetric.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk om te lezen! Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit pompoensoep op heb, ik heb wel laatst voor het eerst pompoen pannenkoekjes gegeten en die waren erg lekker! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.