Suriname,

Suriname / 'De postboot'

10/09/2013 Pixels By Emilia 20 Comments

First picture taken by my sis, the rest by me

English
: During our second week in Suriname, we made a boat trip with 'de postboot' (which is a boat that delivers the mail). At 7 o'clock in the morning the boat departed, so with sleepy eyes we started the tour. But waking up so early was definitely worth it. We spent around 8 hours on the water and just had a perfect time playing card games, sunbathing on the deck and enjoying the beautiful views. Today I'm showing you some pictures of the boat trip that hopefully can give you an idea of how relaxing that day was.

Nederlands: Tijdens onze tweede week in Suriname zijn we een dagje meegevaren met de postboot. Een tocht die de hele dag duurde en ons langs een aantal mooie plantages voerde. 's Ochtends om 7 uur stapten we op in de haven en met slaperige oogjes begonnen we aan de route. We hebben die dag in totaal zo'n 8 uur gevaren en wat was dat heerlijk zeg! Gezellig kaarten, zonnen op het dek en genieten van de omgeving. Vandaag laat ik jullie wat foto's zien die de relaxte sfeer tijdens de boottocht hopelijk goed weergeven.





Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

20 opmerkingen:

  1. Ohh wat heerlijk zeg! Mooie foto ook die van jou, pretty you!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat blouseje is mooi! Erg mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het water is daar zo mooi blauw! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw lijkt me echt een prachtige ervaring zeg. Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk om een keer te doen, en prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's! Om zo bij weg te dromen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er zo mooi uit. Eigenlijk wil ik er ook nog eens naar toe. Om het gewoon een keer te zien, de natuur en mijn familie. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw mooie foto's en die eerste foto van jou is echt pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd fijn, een dagje varen. Zeker daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow je maakt echt mooie foto's! De belichting is heel goed. Ik vind alleen de laatste foto een beetje te druk door alle scheve lijnen. Die foto van jezelf is ook heel gaaf! (:

    Liefs, Janna

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.