Animals,

SURINAME / Animals (part 2)

10/04/2013 Pixels By Emilia 25 Comments

English: Happy World Animal Day everyone! Are you guys going to pamper your pets a little extra today? Unfortunately I don't have any pets myself (although the neighbor’s cat pays us a visit everyday, such a cutie), but I do have some cute animal pictures that I took in Suriname. How hilarious is that face of the ostrich in the first picture?

Nederlands: Fijne dierendag iedereen! Gaan jullie je huisdieren vandaag allemaal een beetje extra verwennen? Ik heb helaas zelf geen dieren om in het zonnetje te zetten (al komt de kat van de buren wel elke dag even langs, lief beestje), maar ik heb nog wel een paar schattige foto's die ik in Suriname heb gemaakt. Hoe hilarisch is dat koppie van de struisvogel op de eerste foto?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

25 opmerkingen:

  1. Dit is de eerste keer dat we op jouw blog komen, maar wat een ontzettend mooie foto's maak je zeg! Zelf hou ik ook van fotografie dus we blijven jou zeker volgen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, leuk om te horen! Dankjewel en welkom! :)

      Verwijderen
  2. Nohh, skattigg! Ik heb zelf ook geen dieren, dus ik ga mezelf maar verwennen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's heb je daar gemaakt zeg! Prachtig zulke mooie dieren! Ik heb geen huisdieren anders zou ik ze wel zeker in het zonnetje zetten vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie foto's heb je weer gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie foto's!! Ik wil ook naar Suriname.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief :) Ik ga mijn konijntje vandaag een extra konijnensnoepje geven. En veel knuffels natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah mooie foto's! En een knuffel van Senna & Gijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's!

    Perfect post voor dierendag :p



    www.style-chameleon.com

    RELEASE THE BEAST PARTY GIVEAWAY!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vandaag krijgen mijn twee poezenboys een extra lekker avondmaal. :) Mooie foto's trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die struisvogel is echt heel goed! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahhh diertjes! Mooie foto's. Aap en Noot worden zeker verwend, maar niet meer of minder dan elke andere dag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je foot's heel erg mooi! Ik heb Muis, onze kat, eens even lekker geknuffeld en hem wat extra snoepjes gegeven hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's! Echt heel schattig. Heel leuk voor dierendag (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi, struisvogels hebben altijd zo'n oud-oma-bekkie ;) zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk! Haha die eerste foto xD X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.