Beauty,

REVIEW / Oriflame Colour Drop Lipsticks

10/03/2013 Pixels By Emilia 27 Comments


English: Today I'm going to review a recently launched make-up product: the Colour Drop Lipstick of the brand Oriflame. When I read the press report about the lipsticks, they immediately got my attention. Oriflame promised 'perfectly glossy, intensely colored and moisturizing' lipsticks. Also, they wouldn't loose their shape because of the innovative design of the shell. Sounds good to me!
Curious if these lipsticks are as good as promised? Click on 'read more'!

Nederlands: Vandaag ga ik een product voor jullie reviewen dat afgelopen maand is gelanceerd: de Colour Drop Lipstick van het merk Oriflame. Toen ik het persbericht las, was ik direct enthousiast. Oriflame beloofde een lipstick met 'sublieme glans, intense kleurpracht en hydratatie'. Ook stond er in het bericht dat de lipsticks hun druppelvormige vorm niet zullen verliezen, dankzij het innovatie design van de huls.
Benieuwd of deze beloftes worden nagekomen? Lees dan snel verder!

Colors: Brown Fusion - Melting Pink - Glossy Berry - Beige Dew - Liquid Red

English: As you can see in the picture above, I received five different colors of the new lipstick. A few subtile colors and some of them a bit heavier.
The first impression I had of these products was good. The lipsticks come in a cute pink/purple shell and they have the shape of a drop. Smart, since that shape makes applying the lipstick a piece of cake!

Nederlands: Zoals je op de foto hierboven kunt zien, heb ik vijf kleuren mogen ontvangen om te testen. Een paar subtiele kleurtjes en een aantal iets opvallendere exemplaren.
De eerste indruk is al goed. De lipsticks zitten in een paarsroze huls en zijn druppelvormig. Handig, want dankzij die vorm is het heel makkelijk om je lipstick netjes aan te brengen!


English: Look at these colors! The intensity of these lipsticks definitely blew me away. Most of the moisturizing lipsticks I already own, don't leave this much color on your lips. Especially 'Liquid Red' seems to pop off your lips, amazing.
Also, the moisture of these lipsticks is good. You can really feel they nurture your lips a little. Of course, they aren't as hydrating as lip balms, but they sure feel great on your lips.
The lipsticks do have one downside though: they aren't that long-lasting. After an hour or two the color starts to disappear already and after three hours it's time for a touch up. To me that's not a big problem, but if you're a big fan of long-lasting make-up, this is probably not the right product for you.

Nederlands: Wauw, wat een pigment hè? De kleurintensiteit van deze lipsticks heeft me echt verbaasd! De meeste hydraterende lipsticks die ik heb, geven niet zó veel kleur af. Vooral 'Liquid Red' knalt van je lippen af, heel gaaf.
Ook de beloofde hydratatie is prima. Je voelt echt dat de lipsticks je lippen een beetje verzorgen. Ze zijn natuurlijk niet zo hydraterend als een lippenbalsem, maar ze voelen zeker fijn aan op je lippen.
De lipsticks hebben wel een klein minpuntje: de kleur blijft niet heel lang zitten. Na een uurtje of twee begint de lipstick al te verdwijnen en na drie uur is het echt tijd om je lippen even bij te werken. Ikzelf vind dat geen probleem, maar als je van long-lasting make-up houdt, dan is dat wel een nadeel.


English: You can get these lipsticks at the Oriflame website for €10 each (they're now on sale for only €5,99!). I think that's a good price for these lovely lipsticks and I can definitely recommend them to you.

Nederlands: De lipsticks zijn te koop op de website van Oriflame voor €10 per stuk (ze kosten nu trouwens tijdelijk €5,99!). Ik vind dat een prima prijs voor deze fijne lipsticks, wat mij betreft zijn het echte aanraders!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. Wauw Em, ze staan je ook erg goed! Ik ben erg benieuwd naar deze prachtige lipsticks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ze staan je heel mooi! Ik vind vooral 2 en 4 heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt heel goed! De meeste lipsticks moet je wel na een paar uur bijwerken denk ik. Ze zien er erg mooi uit :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind vooral 2 en 5 je erg mooi staan! Het lijken me echt fijne lipsticks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch ook prachtig zeg, en deze lipsticks staan je heel goed, je kunt ze allemaal wel goed hebben. Vooral liquid red vind ik op je lijf geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brown fusion is mooi zeg! De rode staat je ecgt zo goed zeg! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wajoo, sexeh ladeh! Voor Liquid Red staat je awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh wat een mooie kleuren! Dat verzorgende lijkt me ook heel prettig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die kleuren zijn prachtig, lijkt me een fijn product! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, erg mooi hoor! Wij bestellen bijna alles bij oriflame, vind dat zo'n fijn merk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, die zijn onwijs mooi! Ik vind de 2de erg mooi bij je staan! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind alle kleuren eigenlijk mooi bij je staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een mooie kleurtjes! Ik vind ze heel gaaf, maar vergeet altijd mijn lipstick bij te werken dus als ze maar 2/3 uur blijven zitten zijn ze helaas niet voor mij geschikt...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gedaan in die collage en goede review! Ik vind alle kleurtjes jou echt prachtig staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beige duw en melting pink staan je erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. erg mooi! ik ben als echte lipstick-fan zooooooo benieuwd naar deze lipsticks.
    ze staan je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooh, wat mooi! 1,2 en 4 zijn mijn favorieten. Ik zou ook eens een lipstick moeten kopen, ik had er eentje, maar die ben ik helaas kwijt geraakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een prachtige kleuren en wat staan ze je allemaal mooi! Mijn favoriete is Beige Dew! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.