Lush,

REVIEW / Lush bath products

10/23/2013 Pixels By Emilia 27 Comments


English: When it comes to bath and shower stuff, Lush definitely is one of my favorite brands. Their products always look cute, everything smells great (including the store itself), they don't do animal testing and they even sell a lot of vegan things!
My friend Suus got a big box filled with products from Lush, but since she doesn't have a bath at home, she asked me to test some of the things. Of course I said yes!

Nederlands: Als het gaat om badspullen, is Lush één van mijn favoriete merken. Hun producten zien er altijd fantastisch uit, alles ruikt heerlijk (inclusief de winkel zelf), ze testen niet op dieren én ze hebben gigantisch veel veganistische producten in hun assortiment.
Mijn blogvriendinnetje Suus kreeg een grote doos vol producten van Lush en omdat zij zelf thuis geen bad heeft, vroeg ze of ik misschien wat voor haar wilde testen. En dat vond ik natuurlijk helemaal geen probleem!


So White – €5,95

English: Let's start with the product I liked best: 'So White'. A huuuge white bath ballistic that's pink of the inside. Once the ball is dissolved, the bath water will look pink and your bathroom will smell like apples. A soft, fresh and powdery smell. Love it!
I feel like this bath ballistic takes care of my skin as well. As soon as I left my bath, my skin felt super soft!

Nederlands: Ik begin meteen met mijn favoriet van de drie: 'So White'. Een gigantische, witte bruisbal met een roze binnenkant. Als de bol is opgelost, is je badwater roze en ruikt je hele badkamer naar appeltjes. Een zachte, frisse en poederige geur. Heerlijk!
Ik heb het gevoel dat deze bruisbal zelfs een beetje verzorgend werkt. Mijn huid voelde namelijk heerlijk zacht aan toen ik het bad uitstapte!



Cinders – €3,95

English: 'Cinders' is a bath ballistic inspired on a crackling fireside. This ball smells like cinnamon and oranges, which is the perfect smell for fall/winter. And the most awesome part: this bath ballistic even makes the crackling sounds of a fire!

Nederlands: 'Cinders' is bruisbal die is geïnspireerd op een knapperend haardvuurtje. Deze bol ruikt naar kaneel en sinaasappel, een perfecte, verwarmde geur voor de herfst/winter. En helemaal leuk: de bruisbal knettert! Daardoor klinkt het inderdaad net of je een houtvuurtje in je badkamer hebt.


Candy Mountain – €5,25

English: I had never tried a bubble bar from Lush before, so I was super excited to test this 'Candy Mountain'. A little mountain that smells as sweet as candy and covers your whole bath in foam. Such a cool product!
The foam is super thick and won't disappear and your bathroom will smell super sweet for hours. I like it!

Nederlands: Ik had nog nooit een bubble bar van Lush geprobeerd, dus ik was erg nieuwsgierig naar deze 'Candy Mountain'. Een torentje dat heerlijk naar snoepjes ruikt en bergen schuim in je bad tovert. Wat een origineel product!
Het dikke schuim blijft heel lang liggen en de zoete geur blijft nog uren in je badkamer hangen. Ik ben fan!


English: You can order all these products in the Lush webstore or get them at one of their stores. It's hard to pick a favorite between these three, but I think I love 'So White' the best for it's lovely smell and the fact it leaves your skin super soft.
Have you ever tried something from Lush?

Nederlands: De producten zijn allemaal te bestellen via de webshop van Lush en je kunt ze natuurlijk ook in één van de winkels kopen. Ik vind het alledrie aanraders, maar mijn favoriet is 'So White', omdat die zo ontzettend lekker ruikt én je huid heerlijk zacht maakt.
Heb jij wel eens iets van Lush gebruikt?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. Klinkt heerlijk! Ik hoor zo veel goede dingen over Lush, misschien moet iker tochmaare ens iets gaan bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lush ruikt zo heeeeerlijk. Ik vind het altijd geweldig als ik hun winkels op tientallen meters afstand al ruik in een vreemde stad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga morgen bij papa&mama in bad! Lijkt me een goed plan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer genoeg hebben wij geen bad thuis, maar alle drie klinken heel erg lekker en fijn (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt heeeerlijk! Ik heb zelf nog een hoop Lush bad producten liggen, maar kan niet wachten om iets van de kerst collectie uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen, lush is geweldig :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze klinken allemaal erg fijn! Ik heb van de lush nog nooit iets van de badproducten gebruikt terwijl we wel een bad hebben. Misschien maar eens doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Candy Mountain is echt heerlijk! Cinders wil ik nog graag een keer proberen, hmm kaneel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zit niet meer zo vaak in bad, maar nu ik al die bath producten van lush zie moet ik dat toch maar eens vaker gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig.. ik heb zoiets nog nooit geprobeerd.. die derde lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. klinkt goed.! helaas hebben wij geen bad :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de producten van Lush er altijd zo leuk uit zien! X Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fijn artikel, leuk dat je ze mocht testen! We love lushh!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben echt een enorme fan van lush, ik vind allen die lush winkels altijd al zalig ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I really want to have that cinders one but like your friend I don't have a bath either!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. <3 Lush! Ik heb Sow White in 3 gekapt (met een hamer, haha) zo kan ik er extra lang van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So white lijkt me echt te leukste! :) Vooral omdat deze ook geïnspireerd is op sneeuwwitje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gisteren heb ik nog twee nieuwe producten van lush gekocht..
    Eerst wist ik niet eens wat Lush was tot ik er een paar maanden geleden iets kocht in Utrecht Tea water waardoor je huid echt in een goede conditie blijft.. en je puistjes wegblijven..
    daar ben ik echt helemaal gek op.. ik heb nu een nieuw product gekocht een wit hartje met vanille geur en glitters die je op je lichaam kunt wrijven en er een geur en glitters achterblijven..
    en nog een shampoo bolletje wat lang mee gaat zei de verkoopster dus ik ben benieuwd..
    ik was ongeveer €17,95 kwijt.

    liefs
    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah ik hou van lush!
    Ik hou vooral van de jelly's die ruiken zo heerlijk :)
    bedankt voor je lieve reactie!

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Cinders heb ik ook gehad, vond ik heerlijk! Ik ben zelf benieuwd naar de witte. Lijkt me zo'n heerlijke opkwik geur (:

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze klinken allemaal echt goed! Ik heb gisteren de golden wonder bruisbal gekocht. Ben erg benieuwd hiernaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhh ik wil zo graag lush producten proberen, volgens mij zijn ze heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.