Personal

PERSONAL UPDATE / Happy and ill

10/17/2013 Pixels By Emilia 31 Comments

English: The last time I uploaded a personal update is months ago (wait, did I say months? It must've been over half a year actually, oops), so I thought it was about time to write a new one. I don't have a lot of exciting stuff to tell, but there are some fun things that I'd like to share with you.
Oh and nope, these pictures don't have anything to do with this personal update, but I just think our blackberry bush is super photogenic, so I wanted to add some pictures of it.

Nederlands: Mijn laatste personal update schreef ik maanden terug (meer dan een halfjaar geleden zelfs, oeps!), dus het werd wel weer eens tijd voor een nieuwe. Ik heb niet heel veel bijzonders te melden, maar er zijn wel een paar leuke dingen gebeurd die ik even wil delen.
Oh en nee, de foto's hebben totaal niets met deze personal update te maken, maar ik vind de bramenstruik in onze tuin zo fotogeniek dat ik er even wat foto's van moest laten zien.


English: First of all... My sister and her boyfriend came back from Suriname! Last Sunday their plane landed at the Dutch airport and now they're finally home again. Yay!
A few days ago we went out to have dinner to celebrate my mum's birthday with the family and boyfriends and that was the first time since January that we were all together again. It was great to have everyone around again and we had a lot of fun. (Untill my sister showed her newest purchase: a tattoo. My mum was not amused. At all. I couldn't stop laughing though.)
A little less funny is that I'm not feeling really well at the moment. I'm not super ill or something, but I have an extremely sore throat and both my eyes are inflamed. I've been drinking camomile tea non stop (that should reduce the pain in my throat. I don't think it works, but at least it tastes good) and I look like I'm crying all day. Not so charming. Ah well, I'll get better and hopefully soon.
Oh, and next week we've got a little holiday in the Netherlands! I didn't make many plans yet, but I think I'll be working at the greenhouse a few days and I'm going to meet up with some of my friends as well.
So, I guess you're all up to date about me know. How are you?

Nederlands: Allereerst... Mijn zus en haar vriend zijn terug uit Suriname! Afgelopen zondagochtend landde hun vliegtuig op Schiphol en nu zijn ze dus gewoon weer thuis. Zo fijn! 
Een paar dagen geleden zijn we met de hele familie (of nouja, ons gezin + vriendjes) uit eten geweest voor mama's verjaardag en dat was voor het eerst sinds januari dat we weer met z'n allen bij elkaar waren. Dat was weer net zo gezellig als tien maanden geleden. (Totdat mijn zus haar nieuwe aanwinst onthulde: een tattoo. Mama vond het niet zo tof, ik heb nog nooit zo hard mijn lach moeten inhouden.)
Iets minder grappig is dat ik op het moment niet helemaal lekker ben. Ik ben volgens mij niet écht ziek, maar ik heb heel veel moeite met slikken, heb mijn keel kapot gehoest en loop rond met twee ontstoken ogen. Ik drink drie potten kamillethee per dag (dat schijnt verzachtend te werken. Merk er niet veel van, maar het is gelukkig wel erg lekker) en zie eruit alsof ik non-stop aan het huilen ben. Absoluut niet charmant. Maar goed, ik word vanzelf wel weer beter. Hopelijk een beetje snel.
Oh, en tenslotte: volgende week is het eindelijk vakantie! Daar heb ik ontzettend veel zin in. Ik heb mijn vrije dagen nog niet helemaal volgepland, maar ik ga in ieder geval wat extra dagen werken in de kas en gezellige dingen doen met een paar vriendinnen.
Zo, nu weten jullie weer hoe het met mij gaat. Hoe is het met jullie?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. Fijne update! En wat voor tattoo heeft ze dan laten zetten en waar? Toen ik bovenaan m'n oor een 'piercing' liet zetten vond m'n moeder het echt vreselijk. Marginaal was denk ik het woord dat ze gebruikte. En m'n zus staat nu vol, haha. Heel haar oor, haar wenkbrauw, aan haar sleutelbeen. Stiekem vond ik het best grappig, want ze vond dat van mij al zo erg ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha! Arme moeders. Mijn zus heeft een tattoo op de voorkant van haar bovenarm, het is een tekening die mijn moeder zelf jaren geleden heeft gemaakt!

      Verwijderen
  2. Leuk om weer een update te lezen. Hoe heeft je zus het gehad, en wat voor tattoo heeft ze precies? :) Wat vervelend dat je niet lekker in orde bent, bah. Kan ook wel komen door het weer dat je niet lekker bent.. Hopelijk knap je snel op! Beterschap :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze heeft een tekening die mijn moeder heeft gemaakt op haar bovenarm laten tatoeëren! En dankjewel, ondertussen ben ik weer helemaal beter! :)

      Verwijderen
  3. Leuke update!! Fijn dat je zus weer terug is. Beterschap nog x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik zie al helemaal die situatie voor me met die tattoo, een boze moeder en jij die je lach in probeert te houden ;). Hopelijk voel je je snel weer wat beter! En mooie foto's tussendoor natuurlijk :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat de hele familie weer bij elkaar is. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's Emil! En yayy, grote familiebijeenkomst :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke update! Beterschap dan maar he, ik ken het verkouden meh gevoel echt heel erg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, snel beter worden! Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jij van de tattoo vond!
    Met mij gaat het redelijk, ik raak vreselijk gestrest door school omdat er zo veel moet gebeuren in zo'n korte tijd. Ik kan dus momenteel niet optimaal genieten van mijn vakantie. Balen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt lieve Emilia! <3 Vooral nu met de vakantie vlak voor de deur! Hoe ziet de tattoo van je zus er eigenlijk uit haha? We fijn dat ze weer terug zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een tekening die mijn moeder zelf heeft gemaakt! Het is wel echt een mooie afbeelding, maar ik kan me wel voorstellen dat mama ervan schrok haha.

      Verwijderen
  10. Fijn om te lezen zo'n personal update! Maar ik hoop wel de volgende keer dat je lekker fit en fruitig bent, net als de afbeeldingen <3 Gauw beter worden lieffie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ow, beterschap meis! Ziek zijn is niet leuk, maar wel beter nu dan in je vakantie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie foto's. Heel veel beterschap! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beterschap, hopelijk voel je je snel weer wat beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je zus is komen bezoeken! En beterschap hoor!
    Die foto's van de bramen zien er goed uit, heel gedetaileerd c; Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk artikel en je maakt super mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke foto's en wat fijn dat de hele familie weer bij elkaar is! Beterschap!!!

    Liefs,
    www.styleandmetric.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je zus weer terug is! En beterschap, hopelijk voel je je in de vakantie dan weer een beetje beter :) Mooie foto's ook trouwens! x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hopelijk word je weer snel beter! Wat zijn familiediners toch gezellig he? :D Heerlijk dat jullie weer even allemaal bij elkaar zijn geweest, loving it. :) Uuuuuh, je maakt zulke mooie foto's he! Oh my god. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi, we begrijpen t, een foto waard!!! mooie herfst en beterschap
    kijk ook eens naar onze blog, kunnen we volgen
    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. haha nou mijn moeder zou zich ook dood verschieten als ik ineens thuis zou komen met een tattoo :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk om te lezen! Mijn moeder was er bij mijn eerste tattoo bij, als ik het gedaan had zonder dat ze het wist had ze me de deur uitgeschopt denk ik hahah!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, de foto's zijn echt mooi! Mijn moeder zou ook niet blij zijn als ik een tattoo zou nemen, haha! Ik hoop dat je snel weer beter bent :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha, even je nieuw tattoo showen lijkt me inderdaad ook killing voor de mood :p

    En beterschap met je ogen en keel!



    www.style-chameleon.com

    DR FISH TREATMENT GIVEAWAY!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.