Fashion,

OUTFIT / Over knee boots

10/27/2013 Pixels By Emilia 58 Comments



Photos by Suzanne

English: Something new today: I'm wearing boots! And not just boots, but over knee boots (although I'm not wearing them over the knees in these pictures). You've probably never seen me wearing shoes that reach higher than my ankles before, but when I saw these boots in the store, I thought it was time to change that. I like them a lot! They're extremely comfortable and super warm at the same time. I'm sure I'll be wearing these shoes very often this fall/winter!

Nederlands: Valt jullie wat op? Ik draag laarzen! En niet zomaar laarzen, maar over knee boots (al draag ik ze op deze foto's tot onder mijn knieën). Waarschijnlijk hebben jullie mij nog nooit schoenen zien dragen die hoger kwamen dan mijn enkels, maar toen ik deze laarzen zag, besloot ik dat het tijd was om daar maar eens verandering in te brengen. Ik ben er helemaal gek op! Ze zijn heerlijk comfortabel en ontzettend warm. Ik weet zeker dat ik er deze herfst/winter veel plezier van ga hebben!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

58 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke outfit! Love autumn! Geweldige laarzen en hele mooie tas. Je sjaal staat ook heel goed bij deze combinatie, heb je mooi gematched <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze echt super leuk! :D Vooral zo in combinatie met je leren jasje, staat tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zelf niet zo'n fan van de hoge laarzen-trend. Maar wat ben ik verliefd op je sjaal! Is je haar lichter bij de eindes? Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het nooit geverfd, maar het lijkt op foto's vaak wel een beetje lichter bij de puntjes! Dankjewel!

      Verwijderen
  4. Stoere outfit! Ik vind hoge laarsjes echt super, maar lastig om de perfecte te vinden. Ze staan je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Persoonlijk houd ik niet zo van hoge laarzen, maar dat is natuurlijk iets persoonlijks. Verder erg leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, je kan dat echt super hebben!
    Ik had ze een keer aan en het zag er echt niet uit haha.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit en het zijn weer mooie foto's, de schoenen zijn alleen niet mijn ding. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het staat je erg goed! Vind de schoenen erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van die lange laarzen en zelf zou ik ze nooit dragen, maar bij jou staan ze echt heel erg leuk. Ze lijken me inderdaad lekker warm. Leuke sjaal ook. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Staan je leuk die laarzen! Hele mooie outfit! Liefs, Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wauw, en dan ook die mooie sjaal erbij! Perfect!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze staan je ontzettend mooi zeg! Ze zien er ook fijn warm uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Staat je erg goed! ^^ je tasje is trouwens erg mooi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave outfit! Staat je echt onwijs goed! De sjaal die je draagt vind ik ook ontzettend mooi. Ik moet eigenlijk ook nog een mooie sjaal hebben voor de herfst haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou de schoenen niet aantrekken, dan lijk ik gelijk een halve meter kleiner, en ik ben al zo klein haha. Jou staan ze erg leuk :) Ze lijken me wel fijn zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Those boots look really pretty and comfy, love this pair) Outfit is just great for these autumn days and lovely strolls under the oped skies:)

    www.svetusvet.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eigenlijk houd ik niet zo van hoge laarzen, maar ze staan heel leuk bij jou. En ik geloof graag dat ze lekker warm zijn, dat is zeker een voordeel :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het een hele leuke outfit en ook die laarzen vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke laarzen, ze staan je erg mooi en ik ben ook fan van je sjaal :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Whut je gaat uit je comfort zone!! Nee maar ze zijn leuk en ze staan je goed :D
    Ik vind je tasje ook leuk trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die zien er heerlijk comfy uit!
    Leuk ook dat gouden detail op de hiel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Toffe sjaal!
    Ik vind je laarzen heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ben je toch een prachtige meid! Ik vind je hele outfit je erg leuk staan! Ik kan soms over-knee laarzen wat ordinair vinden, maar jij combineert ze juist heel klassiek! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Staat je heel erg mooi! Vind de sjaal je ook erg tof staan. Mooie outfit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw die laarzen staan je echt heel tof! X Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijne outfit!! Je laarzen zien er mooi uit :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind het mooie laarzen! Nu je het zegt, ik heb je inderdaad nog nooit met hoge schoenen gezien haha! Maar ze staan je erg goed, dus vaker doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele mooie outfit en de hoge laarzen staan je erg goed! x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Toffe outfit, je laarzen staan er heel leuk bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat staan die laarzen leuk! Ik moet gauw mijn overknee laarzen uit de kast halen;)
    xx
    Discover my Stylish Confessions♥

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Vet leuke outfit, die laarzen zijn echt héél erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke fotos! Het is weer tijd voor laarzen hihi

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hele mooie laarzen en mooi gecombineerd ook!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Erg mooie outfit en super leuke sjaal! Ja, ik ben fan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke laarsjes!
    Liefs,
    www.xwiesx.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke look! Ik vind je echt prachtig :)

    Liefs,
    www.amaroux.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuke outfit!

    www.hmlovur.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat leuk! Ik vind de schoenen jou zo goed staan. Die lengte staat mij namelijk echt niet haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooie sjaal, gaaf dat de kleuren in elkaar overlopen!

    Ik hoop dat je ook eens bij mij langskomt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heb je er ooit last van gehad dat deze laarzen kleur afgaven op je broek? Ik heb namelijk een paar zwarte, stoffen knielaarzen gekocht en die gaven dus af met als gevolg vreselijke strepen op m'n broek… Heb jij daar ervaring mee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat zonde! Daar heb ik nog geen last van gehad. Deze laarzen hebben aan de binnenkant een andere stof dan aan de buitenkant (de binnenkant is roze met oranje haha) en dat stofje geeft gelukkig niet af!

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.