Fashion,

OUTFIT / New coat and boots

10/19/2013 Pixels By Emilia 47 Comments

English: For today I don't have a full outfit post, I only have these detail pictures to share. Last week Suus and I went outside to take these pictures and we actually did shoot the full outfit, but somehow those pictures didn't turn out that well. Luckily the outfit wasn't that interesting, but I wanted to show you guys my 'new' coat anyway. I bought it a month ago already and now it's finally cold enough to wear it. Same goes for the shoes. I don't mind that it's been raining for days, since that's the best excuse to take out these rubber boots very often!

Nederlands: Voor vandaag heb ik geen volledige outfitpost, maar alleen wat detailfoto's. Vorige week ging ik shooten met Suus en we hebben wel foto's van de hele outfit gemaakt, maar die waren op de een of andere manier niet zo goed gelukt. Gelukkig was de outfit verder niet heel interessant, maar ik wilde jullie toch nog even mijn 'nieuwe' jas laten zien. Ik heb hem al een maandje in huis en nu is het eindelijk koud genoeg om hem te dragen. Hetzelfde geldt voor de laarsjes. Ik vind het stiekem helemaal niet erg dat het de laatste tijd zoveel regent, want dat is een goed excuus om deze rubberen boots extra vaak aan te trekken!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

47 opmerkingen:

  1. Die laaaaarsjes! Ze zijn echt echt echt fantastisch! Je jas ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal erg mooi, wat ben jij ook een prachtige meid!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je jas en schoenen zijn zo mooi! :D En jij ook, natuurlijk ;) Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die laarsjes vind ik echt súperleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat soort laarsjes zijn zo handig met het weer in Nederland haha ^^, ze zien er ook nog is leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie outfit, de laarsjes heb ik ook! Wat lopen ze fijn he :) Je jas lijkt me erg lekker warm en zacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil die laarsjes ook!! Die jas is ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh die jas is prachtig! Staat mooi bij je haarkleur en de kleur die je op je lippen hebt op de eerste foto. Echt een plaatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw mooie jas en mooie boots! De jas past ook echt goed bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je jas ziet er leuk uit. En ik vind je laarsjes leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit!! Super mooie jas! x

    www.merdjelinn.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben helemaal verliefd op je booties!! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, je jas is echt ontzettend mooi! Zo chic en klassiek, gorgeous lady. :) Je laarsjes zijn ook top, handig dat ze van rubber zijn. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke laarsjes en mooi je nieuwe jas!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi! Die jas staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow nice clothes, but I was wondering..
    What is the second language you're using?
    Me and my bestie thought German or Swedish or something?

    xoxo Samantha.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je laarsjes heel mooi en ze zijn ook nog eens handig voor de regen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige jas wauw, waar is die van ? :) En je supertrash laarsjes maken de outfit helemaal compleet!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aaah, die laarsjes zijn zó leuk! Echt een super mooi model :) En je jas is ook very pretty, die kleur staat je heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WAUWIE,, wat ben je toch een mooierd.. en je jas en schoenen zijn ook mooi! haha liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie jas en boots, staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige outfit! Ben verliefd op je schoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je nieuwe jas is zo leuk! Jammer dat de foto's mislukt waren, maar hé, we zien wel de jas!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kan je die laarsjes nog ergens krijgen?
    Ik wil ze heeel graag kopen voor mijn zus voor haar verjaardag want ze wilt die heel graag.
    Ik kan ze helaas nergens vinden..
    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten! Ik heb ze zelf besteld via mooieschoenen.nl, maar ik heb even gekeken en daar zijn ze inderdaad uitverkocht. Het model het SuperTrash Ridingrain, misschien als je daarnaar zoekt, dat je ze dan nog ergens kan vinden! En anders misschien Marktplaats of eBay? Heel veel succes!

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.