Fall,

OUTFIT / First of fall

10/06/2013 Pixels By Emilia 35 Comments


English: Today I'm showing you guys my first outfit for this year's fall. This is what I wore a few days ago, when I went shopping with a classmate. An easy look, perfect for walking through the city all day. Lately I'm often wearing cardigans in stead of coats, I like how they're super comfy and warm enough during these not so cold fall days.
I didn't buy a thing that day by the way (well, except for a smoothie and dinner), but I did see a gorgeous winter coat that I might buy when I finished my 'no buy' successfully...

Nederlands: Mijn eerste outfitfoto's van deze herfst! Dit is wat ik een paar dagen geleden droeg, toen ik een dagje ging shoppen met een klasgenootje. Een simpele outfit, perfect om de hele dag door de stad te slenteren. Ik draag de laatste tijd graag vesten in plaats van jassen, lekker comfortabel en precies warm genoeg met dit weer!
Ik heb die dag trouwens bijna niets gekocht, op een smoothie en avondeten na, maar ik heb wel een mooie winterjas gezien die ik misschien wil kopen als ik mijn 'no buy' succesvol heb beëindigd...

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

35 opmerkingen:

  1. Wat zie je er leuk uit! Mooie kleuren bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt ontzettend mooi haar! Leuke outfit, de sjaal past er precies bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke outfit! Staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke outfit zeg ^^! Aawh heel veel succes met je no buy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige outfit en kleurencombinatie! Staat je erg mooi :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo'n mooie outfit! Die sjaal is echt leuk en die pull ziet er zooo heerlijk warm uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke outfit, staat je erg goed, en fijn die warme stofjes en de sjaal erbij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sexy mofo! Love je sjaal trouwens! En vesten als jassen zijn heerlijk he. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke sjaal! Super leuke outfit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk zo'n lekker dik vest met een sjaal. Knap dat je toch nog aan je no buy denkt! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke outfit, wat een heerlijk vest! En ik hou van de kleurtjes van je sjaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi! ik ben gek op laagjes in de herfst, staat erg warm en gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie outfit, ik vind vooral je sjaal heel leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er inderdaad uit als een heerlijk vest, ik snap dat je die liever draagt dan een jas ;)



    www.style-chameleon.com

    RELEASE THE BEAST PARTY GIVEAWAY!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit, succes nog even met je no buy hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende outfit, zo lekker warm en cozy. ^^ Gurl, jij gaat die no-buy halen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie sjaal! En foto's ook natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie outfit! lekker warm <3

    http://glamorousvision.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De vest ziet er echt comfy uit! Daar hou ik echt van :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke outfit vind je vest heel erg leuk!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.