Instagram,

INSTAPOST #16

10/21/2013 Pixels By Emilia 20 Comments

Some cute dog I photographed in Suriname / Our pumpkins are growing big! / The Christmas card we made at the V&D event

Suus picked up some chestnuts to decorate her home / Sushi time with Esmay / Having a bath with Lush (review will follow!)

Last week the whole country was covered in fog, creepy! / Suus and I make soup every week, yum / Wearing my favorite cardigan

Instagram: @emiliavd

English: A new Instapost! That was about to be time, wasn't it? I haven't been posting many pictures on Instagram lately, that's why it took me so long to make another Instapost.
Anyway, I've been pretty busy with fun things the past few weeks. I visited my friend Suus a few times, went to a bloggers event, celebrated my mum's birthday with the family, been shopping (without buying anything!) and went to a friend's birthday. I'm also having some fun plans for this week. I'm going to Amsterdam with Anita and tonight I'm going to the movies with Michael. We're going to see 'Gravity', has anyone seen that movie already?

Nederlands: Een nieuwe Instapost! Dat is lang geleden he? Ik heb de laatste tijd niet zoveel foto's op Instagram geplaatst, vandaar dat het zolang duurde.
Ik heb de afgelopen weken heel veel leuke dingen gedaan. Ik ben weer een paar keer naar Suus geweest, heb een event bezocht in Amsterdam, ben met de familie uit eten geweest voor mama's verjaardag, heb stiekem geshopt (maar niets gekocht!) en ben naar een feestje bij een vriend geweest. Deze week heb ik vakantie en ga ik ook weer lekker veel doen. Onder andere een dagje naar Amsterdam met Anita en vanavond ga ik naar de bioscoop met Michael. We gaan naar de film 'Gravity', heeft iemand die toevallig al gezien?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

20 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Die kerstkaart bij de V&D is echt superleuk, ik zou 'm daadwerkelijk gebruiken! Die hond is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oe pompoen die zijn echt groot zeg! En je kerstkaart is echt zo leuk, verder vind ik de eerdte foto van de laatste rij evht heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's. Vooral de foto in de mist!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die foto linksonder zag ik al op je Insta, vond m zoooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw die foto in de mist is zo mooi! Hoe gaat het trouwens met je maand niks kopen/uitgeven? Ben benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je daarnaar vraagt! Het gaat eigenlijk best wel goed! Het is me net niet helemaal gelukt om niets te kopen haha, maar ik heb echt heel weinig uitgegeven. Ik zal er aan het eind van de maand denk ik nog wel een stukje over schrijven!

      Verwijderen
  6. Leuke dingen allemaal! Vorige week was het kiezen tussen die film en een andere. Ik heb Gravity niet gezien, hopelijk is ie leuk ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's weer allemaal, zo mooi ook! Ik vind die foto met de mist en de kastanje's echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die sushi date lijkt echt al vet lang geleden, terwijl dat best wel meevalt haha! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke foto's! Vooral die kerstkaart foto is echt heel grappig. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is echt leuk om je te volgen op Instagram, Emilia! Leuke foto's weer en jullie V&D foto is erg leuk geworden. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief dat je me hebt genoemd in je artikel! Kan niet wachten tot vrijdag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gurl, je bent pro met de fotograaf. ^^ Mooie foto hoe de mist over het land trekt. Oh my goood, sushay! Kastanjes zoeken, how nice! Volgens mij gaan wij dat deze week ook nog doen, want dat is ehm.. traditie. :$ Ja. Ik ben al 20. Nee, ik care niet. Het is awesome om te doen. xDn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's en leuk overzicht! Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke overzicht met mooi foto's! Ik kom nu pas op je blog maar wat heb je een leuke blog zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.