Fashion,

I LIKE / Ponchos for fall/winter

10/25/2013 Pixels By Emilia 32 Comments

1. Miss Etam / 2. Pieces / 3. Promiss / 4. Rick Cardona / 5. Vila
English: Have I written a post about ponchos before? Can't remember. Weird, since during fall/winter I really like them! I am obviously not talking about those ugly rain ponchos (that I'm guilty of wearing too, I admit, they're actually quite useful during festivals), but about the soft and warm ponchos that look like oversized sweaters or big scarfs. I like them because you can wear them over everything, because they're extremely comfy and because they often even look cute. Like the ones in the picture above.
What do you think, do you like them as well?

Nederlands: Heb ik ooit al eens een artikeltje geschreven over poncho's? Ik dacht het niet. Raar, want in de herfst/winter ben ik dol op poncho's! En dan bedoel ik natuurlijk niet die verschrikkelijk onflatteuze regencapes (die ik stiekem ook wel eens heb gedragen tijdens festivals, I admit), maar de warme, zachte poncho's die eruit zien als een extreem grote, omgeslagen sjaal of wijde trui. Ik vind ze zo fijn omdat je ze over al je andere kleding kunt dragen, omdat ze super comfortabel zijn én omdat ze er vaak ook nog eens leuk uitzien. Zoals de exemplaren die ik hierboven op een rijtje heb gezet.
Wat vind jij van poncho's?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

32 opmerkingen:

  1. Bij anderen vind ik het heel leuk, maar voor mijzelf is het niks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook nog naar eentje op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er zelf geen, maar de poncho's die jij verzameld hebt, vind ik allemaal wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ze zijn allemaal erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zien er zo leuk uit, vooral die eerste is echt te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou van poncho's! Misschien moet ik er binnenkort een kopen, want ze zijn hartstikke warm! Leuk artikel! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze leuk! Nummer 5 ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oelalaaa mooie poncho's! Ik ben slecht in kiezen, het liefst zie ik ze allemaal terug in mijn garderobe <3 Je hebt echt een mooie lijst gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze wel wat hebben, is eens iets anders dan een jas. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind poncho's echt fijn, heb er zelf nog geen maar hopelijk spot ik snel een mooie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die eerste poncho vind ik zo onwijs leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zelf draag ik eigenlijk nooit poncho's, maar de exemplaren die je hier laat zien, zien er wel echt heel mooi uit. Vooral die linksboven. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind die eerste echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind ze wel leuk, maar zelf heb ik geen poncho. Poncho 2 vind ik trouwens erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb er ook één en ik ben er dol op. Ik hou er van en het is zo makkelijk. Er kan nog wel een nieuwe bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw, de eerste is zoooo ontzettend mooi. Helemaal niet gedacht dat hij van de miss etam kwam!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke poncho's, vooral 1 en 4 vind ik tof! Ik heb er ook eentje, en ze zitten zó heerlijk warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh ja I like it! Nummer 1 vind ik het mooist, mooi printje. Ik denk dat je een soort effect ook met een grote dikke sjaal kunt bereiken ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind ze geweldig! Ik wou vorig jaar een gebreide (overigens nooit gevonden), dit jaar ben ik opzoek naar de eerste! Aaaah ik vind dit artikel echt heel leuk, als die poncho niet 30 euro was had ik hem sowieso besteld.,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als iemand van jullie weet waar ik de eerste nog kan kopen/bestellen hoor ik het graag :-)) Bij Miss Etam is hij helaas uitverkocht.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.