Fashion,

FUNNY FASHION #3

10/15/2013 Pixels By Emilia 40 Comments

1. Moschino sweater / 2. Asos watch / 3. New Look wallet / 4. Monki blouse / 5. Asos watch
6. Art Fire iPhone case / 7. Charlotte Olympia slippers / 8. Monki ring


English: Cats. The most awesome pets in the world. They're cute, they're headstrong, they're cuddly and... they're a good source inspiration for several designers! For today's 'Funny Fashion' I've got a collage with nothing but cat inspired items. Watches with cat ears, an iPhone case with a tail and gorgeous loafers with a cat face. How irresistible are these items?

Nederlands: Katten. De leukste huisdieren ter wereld. Ze zijn schattig, eigenwijs, knuffelbaar en... een inspiratiebron voor verschillende designers! Voor de 'Funny Fashion' van vandaag heb ik een collage vol met items die zijn geïnspireerd op katten. Horloges met kattenoortjes, een iPhonehoesje met een zachte staart en prachtige loafers met een kattengezichtje erop. Hier wordt een mens toch hebberig van?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

40 opmerkingen:

  1. JA! Katten zijn leuk, haha ik vind vooral die schoenen echt très cute. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het leuk, maar zou het eerder voor mijn dochter kopen :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind trui nr 1 echt superleuk! Maar stom dat-ie zo duur is. :( I luf cats!! liefs, Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit soort blogposts vind ik dus zo leuk, die asos horloge is schattig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind vooral het gouden horloge met de kattenoortjes super #5!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het horloge met nummer 5 vind ik het leukst. Gewoon normaal tot je het detail ziet. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zooo leuk, ik hóu van katten! Heb laatst een kattentas gekocht bij Monki, vind 'm echt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik word altijd zo vrolijk van je funny fashion artikelen, super leuk om te lezen en te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De asos horloge vind ik echt super cute :) Misschien dat ik die koop voor mijn zus, ze is echt gek op katten.

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super leuk! Ik heb toevallig gister net cat flats besteld op eBay haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke collage! Ik vind de horloges heel leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk. Ik vind dat hoesje ook erg grappig. Die zou ik wel willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. JAAAA, zo leuk dit! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaa poekies! <3333 Dat blousje heb ik gepast maar stond me een beetje mislukt. Die horloges zijn echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha super grappig om te zien deze artikelen Emilia!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo ontzettend leuk, katten zijn echt het beste wat er is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hé dat blousje heb ik! Dat gouden horloge en telefoonhoesje zijn trouwens ook echt super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het echt leuk er uitzien! Ik zag bij de H&M een kattenjurkje en een rokje, erg schattig maar ik zou eerder voor een veilig basic jurkje kiezen, ik ben bang dat ik er te gauw zat van wordt. Nu ga je blog even terug lezen hih!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh my gosh, ik hou echt van katten! i love them!!
    ik wil echt alles hebben!!

    Kisses♥

    http://www.Glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een heerlijke onderdeel op je blog is dit ! Ik ben gek op funny fashion en vind vooral de horloges heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Katten zijn zo leuk! Nummer 8 vind ik echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooh dit is zo gaaf! I love cats :) Superleuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh my god, de horloges zijn zo ubercute! :O Ook de blouse btw.. maar de horloges.. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha ah, wat schattig zeg. Vooral het horloge haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ondanks dat ik bang ben voor katten, omdat ze je altijd pijn doen wanneer ze van je schoot af springen, kan ik de blouse en het goud kleurige horloge wel waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die twee horloge's en die ring zien er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuke items! Zou alles wel willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. leuke items, ben helemaal weg van de blouse x www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke items zeg! vooral die schoentjes

    x Mounia
    Www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.