Christmas,

EVENT / V&D Kerst Style Event

10/10/2013 Pixels By Emilia 36 Comments


English: Yesterday I attended the V&D Christmas Style Event. After my last class I took the train to Amsterdam where I met up with Jennie (Jenniefromtheblog.com) and Rowan (Redreidinghood.com) and together we went to the head office of V&D. We were welcomed with bites and drinks and we were showed the Christmas collection. We could also get our make-up done and get our picture taken for a Christmas card. Fun! I'll probably show you guys the Christmas card when I receive it (they will be sent to us by e-mail soon), today I'm showing you the pictures of the event I took myself.
I loved the decorations at the event and I think the clothes look pretty nice! I especially liked the bags and necklaces. What do you think?

Nederlands: Gistermiddag ben ik naar het V&D Kerst Style Event geweest. Direct na mijn laatste les nam ik de trein naar Amsterdam waar ik met Jennie (Jenniefromtheblog.com) en Rowan (Redreidinghood.com) had afgesproken en samen gingen we naar het hoofdkantoor van V&D. Daar was de kerstcollectie uitgestald en stonden er heerlijke hapjes klaar. Na het bekijken van de kleding en interieuraccessoires kon je je laten opmaken of een kerstkaart van jezelf laten maken. Leuk! De kerstkaart zal ik waarschijnlijk nog wel met jullie delen zodra ik hem ontvang (die wordt ons namelijk via de mail nog toegestuurd), vandaag laat ik jullie de foto's zien die ik zelf heb gemaakt tijdens het evenement.
Ik vond de ruimte heel gaaf gedecoreerd en de kleding zag er ook ontzettend mooi uit. Ik heb vooral veel leuke tassen en kettingen gezien! Wat vind jij?








Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

36 opmerkingen:

  1. Jaaaa kerstmis!! Ik vind het er heel leuk uitzien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit! Ik krijg helemaal zin in de kerst :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah supertof! :D Ik baal zo dat ik niet zo'n student OV heb EN in 't Oosten woon. ZOO onhandig. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa, was heel gezellig om je weer eens te zien! Gister op de late avond nog een artikeltje getypt? Haha! En ja, ongelooflijk hè dat ik die chocoladeschoen nog niet heb opgegeten. *Schouderklope*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk om jouw foto's te zien, erg mooi! Was gaaf om er bij te zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kettingen zijn echt heel erg mooi zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie foto's! Ben benieuwd hoe de kerstkaart eruit ziet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat tof zeg!
    Ik kon helaas niet maar het ziet er echt leuk uit.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie foto's heb je gemaakt! Ziet er heel gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's! Ik zie ook al een paar mooie items er tussen zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's die oranje tas is echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie foto's en wat een onwijs coole koekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er gezellig uit! Leuke kleding ook, tot zover ik het kan zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als ik dit zie krijg ik alweer helemaal zin in de kerst! XO
    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er onwijs gezellig uit, super dat je er naartoe was! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh my god, ik kan niet wachten!
    Prachtige collectie altijd

    Http://Glamorousvision.blogspot.com

    Glamourvision ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk dat je daar heen bent gegaan!
    Dat vest wat als eerste op het rek hangt is leuuuk! Die ga ik zeker scoren als ik hem tegen kom :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het event zag er echt super gezellig uit, helemaal in kerstsfeer! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah.. schitterende pictures! Ik vond het zo zonde dat ik naar school moest, because ik kwijlde al bij het woord kerstmis. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er leuk uit en ben benieuwd naar je kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke foto's! Die oranje tas is echt super mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie foto's heb je gemaakt! Ben benieuwd naar die foto die je daar kon laten maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie foto's en ik hou van de v&d ( vooral om de kaneelkoekjes haha ) ik ben er pas nog geweest en ik kan me nooit inhouden daar om van alles te kopen haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik kom al helemaal in de kerstsfeer zo! Nog eventjes en dan is het weer zo ver :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie foto's en heerlijke sfeer. Ik heb zin in kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie foto's emiel! Heb je al een idee welke camera je gaat kopen?
    Ga je ook een lens kopen of begin je met de 18-55 basis lens?
    liefsx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.